Tatskat

Voi hevon vittu:D
Lueskelin just tuolta noita teidän kommentteja pitkistä tatuointisessioista ja 3 tunnin jälkeen porukka on luovuttanut, prkl itse pitäis kärvistellä n. 9(!!!) tuntia (sisältää piirtämisen) ens torstaina, rupes jo hieman jännittämään:D Suunnittelin jo jotain nuijanukutusta tjsp :lol2:

Asiaan vaikuttaa myös miten iho kestää. toisilla ei ota väriä vastaan enään 2 tunnin jälkeen, toisilla tätä ongelmaa ei ole lainkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksisarvinen on oleskellut selässä 3 vuotta, pegasos tulee kaveriksi viikon päästä :)
Niiden väliin tulee vielä jossain vaiheessa teksti.

Tollainen nakukäsi löytyy itseltä...

Liitteet

• hanska-794115.jpg
    hanska-794115.jpg
    154,2 KB · Katsottu: 941
Mä tiedän jo kuvan suurin piirtein, mutta paikka on vähän hakusessa. Himottaisi ottaa korvan taakse mutta pelkään siitä olevan jotain haittaa tulevaisuudessa (niin näkyvä paikka). Toisaalta mulla on kyllä nyt jo sisäranteessa ja sekin on aika vaikea peittää...

Toinen vaihtoehto olisi lantio, mutta se on niin älyttömän yleinen paikka. Kamalaa kun kropassa on niin vähän hyviä paikkoja tatuoinnille :(

C'moon.. Nyt eletään 2000-lukua, ei pitäis tatuointien enää haitata yhtään missään. Riippuu tietenkin kuvasta, et sitten saattaas joku kirkkovene jo haitata.

Kyllä leimoja paheksutaan vieläkin monessa mestassa. Turussa nimeltämainitsematon mummojen kahvila missä joskus kävin luonaalla pyydettiin laittamaan takki päälle, otin take away kahvin ja poistuin.

Työnantajani myös kieltää leimat, mutta vielä onnistuu paidalla peittäminen. Katotaan nyt sitten kun niska valmistuu miten miehen käy.

Kyl vanhemmat ihmiset niitä paheksuu ynm.

Ja nyt puhutaan kuinka vanhoista? Ei mulle kyllä vastaan ole tullu paheksuntaa mun tatskojen suhteen ja niitä kuitenkin on 10, näkyvillä ja ei näkyvillä. Ennemminkin mielenkiintoisia uteluita myös vanhemmilta ihmisiltä.

E. eikä työpaikoilta ole tullu paheksuntaa tai työhaastatteluissa.

Itse olen suunnitellut jo pidemmän aikaa jotain tekstiä forkkuun tai ranteeseen. Mielessä on ollut Brothers in armsin lyriikoita ja jotain loistavia leffarepliikkejä, kuten "Get busy living or get busy dying". Mielessä on ollut myös Jason Beckerin "We live thinking we will never die. We die thinking we had never lived." No joka tapauksessa, osaatteko suositella jotain hienoja kirjoitustyylejä/fontteja joiden pohjalta noita voisi ruveta suunnittelemaan?

Heh...
Selailin tässä tässä tätä threadia läpi ja bongasin ton viestin.
Mul on meinaan lukee forkuissa tuo " We live thinking we will never die. We die thinking we had never lived. "

Niin kiinnostaisi tietää ootko RapidAid ottanu kyseistä tekstiä?
:D

Ei sitä paheksumista edes välttämättä huomaa, nykyäänhän monimuotoisuus on hyve tjsp. eli kommentointi ei ole yhtä kärkästä kuin se varmasti ennen oli. Ihmiset ajattelee ja sanoo eri asioita. Nyt on muutenkin tatskat nuorten kovassa suosiossa -> mennään porukan mukana. Ennen kaikilla erikoisilla kavereilla oli tatskat, ja nykyään niitä on vähän kenellä sattuu. Itsekkin katselin joskus Miami Inkia ja ajattelin että cool, otanpas tatskan. Onneksi en ottanut. LA Inkissä : "Nii että tää tatska auttaa mua unohtamaan Fifin (pesukarhu)" Tatuoinnissa pesukarhu intiaanikamoissa...

Ja nyt puhutaan kuinka vanhoista? Ei mulle kyllä vastaan ole tullu paheksuntaa mun tatskojen suhteen ja niitä kuitenkin on 10, näkyvillä ja ei näkyvillä. Ennemminkin mielenkiintoisia uteluita myös vanhemmilta ihmisiltä.

E. eikä työpaikoilta ole tullu paheksuntaa tai työhaastatteluissa.
Harvemmin vanhemmat ihmiset mitään sanoo päin naamaa..

Ei sitä paheksumista edes välttämättä huomaa, nykyäänhän monimuotoisuus on hyve tjsp. eli kommentointi ei ole yhtä kärkästä kuin se varmasti ennen oli. Ihmiset ajattelee ja sanoo eri asioita. Nyt on muutenkin tatskat nuorten kovassa suosiossa -> mennään porukan mukana. Ennen kaikilla erikoisilla kavereilla oli tatskat, ja nykyään niitä on vähän kenellä sattuu. Itsekkin katselin joskus Miami Inkia ja ajattelin että cool, otanpas tatskan. Onneksi en ottanut. LA Inkissä : "Nii että tää tatska auttaa mua unohtamaan Fifin (pesukarhu)" Tatuoinnissa pesukarhu intiaanikamoissa...

Se oli Gobi ja buddha.. Se sai ajattelemaan että pitäiskö munkin ottaa mun kuolleesta hamsterista kuva, joka ois länkkäri :jahas:
Muutenkin LAinkissä näkee ihan ihme tatuointeja ja sekin mua ihmetyttää, et miksi kaikilla tatuoinneilla täytyy olla jokin syvällinen merkitys, että sen voisi ottaa (aina pitää olla joku kuollu ja sen muistoksi sitten). Nyt näyttää olevan LAinkissä muotia se, että otetaan ruoka tatuointeja, sarjassa vähintään yksi ottaa sellaisen tatuoinnin. Mäkin voisin ottaa paprikanmakuisesta riisikakusta kuvan pakaraan ku tykkään siitä.

Vähä uskon, että osa tarinoista keksitään vain pelkästään TV -ohjelman vuoksi. Tarina kuolleesta rotasta saa ihmiset paremmin puolelleen, kuin kuva jostain helvetin koista otettuna ainoastaan fiilispohjalta.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, tietääkö kukaan tatskojen kuluttajasuojapuolesta?
Piirsin eräälle tutulle suoran suhteen symmetrisen leiman, joka sitten iskettiin selkään.
Tatuoija jostain tuntemattomasta syystä hakkasi kuvion ihoon niin, että toinen puoli oli hieman erilainen. Ei mitenkään räikeästi, mutta jos oikein tarkkaan tsekkaa, on ero ihan silmällä havaittavissa. Mallissa ei ainakaan ollut vikaa, sillä kopioin puolikkaan kopiokoneella peilikuvaksi alkuperäisen viereen, nimenomaan virheiden välttämiseksi.
Eihän tämä meikäläisen nahkaa koske, mutta kiinnostais tietää, mitä korvausmahdollisuuksia tällaisessa tilanteessa on..

Ps. En mä sitä puljua valinnut! ;)

Ihan mielenkiinnosta kyselen, tietääkö kukaan tatskojen kuluttajasuojapuolesta?
Piirsin eräälle tutulle suoran suhteen symmetrisen leiman, joka sitten iskettiin selkään.
Tatuoija jostain tuntemattomasta syystä hakkasi kuvion ihoon niin, että toinen puoli oli hieman erilainen. Ei mitenkään räikeästi, mutta jos oikein tarkkaan tsekkaa, on ero ihan silmällä havaittavissa. Mallissa ei ainakaan ollut vikaa, sillä kopioin puolikkaan kopiokoneella peilikuvaksi alkuperäisen viereen, nimenomaan virheiden välttämiseksi.
Eihän tämä meikäläisen nahkaa koske, mutta kiinnostais tietää, mitä korvausmahdollisuuksia tällaisessa tilanteessa on..

Ps. En mä sitä puljua valinnut! ;)

Itse ainakin sopisin tatuoijan kanssa että jos kyseista kohtaa voisi korjata symmetriseksi ja sitten alkuperäisestä hinnasta joku alennus. Kaikki eivät varmasti tähän suostu, mutta isommissa liikkeissä en usko olevan ongelma.

Valkoinen tiikeri tulee olkapäähän, kuva on tietokoneella tehtynä jo ja nyt pitäisi vielä jonkun taiteellisen ihmisen muokata siitä "sopiva".
Silläkin ehdolla että vain 10% mahdollisuus on saada valkoinen väri tarttumaan niin kokeilen.
Kuolleet kalat menee virran mukana.
Lottovoittoa odotellessa...

No nyt on kuva rinnassa. Eipä sattunut paljoa odotuksiin nähden. Aikaa kului tatskaajan arvion(~1½h) sijaan 2½-3 tuntia. :D Ei kuulemma ikinä osaa arvioida "pieneen piiperrykseen" kuluvaa aikaa. :) Tähän mennessä ainakin hyvät fiilikset, mutta katsellaan kunhan tuo vähän paranee. Mitään virhettä en tähän hätään löydä, kun tuossa on vähän tuota tummaa väriä vielä vähän häiritsemässä.
Voin siis suositella Takomon (Tre) Attea, teki varsin hyvää työtä. ;)

Back
Ylös Bottom