Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites jos on erityisen karvanen kohta, esim pohje, niin peittääkö se karvasuus sen tatskan? Tai tekeekö jotenki suttusen näköseks?

Mites jos on erityisen karvanen kohta, esim pohje, niin peittääkö se karvasuus sen tatskan? Tai tekeekö jotenki suttusen näköseks?

Itse en ole henkilökohtaisesti nähnyt kovinkaan montaa tatuoitua HYVIN karvaista pohjetta. Ei pieni karvoitus siitä suttuista tee (kait). Se on sitten kans ihan itse kenenkin päätettävissä, meinaako jotain tehdä sen karvaisuuden suhteen.

Sitäpaitsi, ei ne paksuimmat karvat kyllä mun mielestä pohkeessa kasva. Siinä säären puolellahan ne yleensä on...

Onko kellään kuvaa hauiksen sisäpuolella eli kainalon puolella? Kuinkahan paljon kuva vääristyy, jos esim. hanskaan tulee ajan myötä kokoa lisää?

Itselleni kerrottiin ainakin, ettei pystytekstiä kannata haukkariin taltioida, koska se voi kääntyä/vääntyä sitten kun pullistelee. Näin siis kertoi tatuoija. Jätin näinollen haukkarin rauhaan. :)

Ojentajaan ja rintaan tulee kk:n päästä tekstiä. Viimesimmästä onkin jo 10 vuotta vierähtänyt. :)

Käsivarret tatskattuna. Duunihastatteluissa ollut aina pitkähihainen päällä ja duunin saatuakin pitkään. Pomojen ilmeet on vähintäänkin ollut erikoisia, kun joku päivä onkin tullutkin töihin lyhythihaisessa paidassa palvelemaan asiakkaita. Käsissä kun on alastonta naista isoine tisseineen ja pill...... :eek::lol2:

Varmaan on paras että keräät muutaman kiinnostavan idean ja alat niistä työstämään. Tatuoija voi sitten auttaa suunnittelussa.

Mä tiedän jo kuvan suurin piirtein, mutta paikka on vähän hakusessa. Himottaisi ottaa korvan taakse mutta pelkään siitä olevan jotain haittaa tulevaisuudessa (niin näkyvä paikka). Toisaalta mulla on kyllä nyt jo sisäranteessa ja sekin on aika vaikea peittää...

Toinen vaihtoehto olisi lantio, mutta se on niin älyttömän yleinen paikka. Kamalaa kun kropassa on niin vähän hyviä paikkoja tatuoinnille :(

Pari kuvaa kesken ja kokonaan uusiakin on tulossa tässä pikku hiljaa.
Kesän pitänyt tarkotuksella taukoa, mutta taas pikku hiljaa rupee säät suosimaan niin voi ruveta jatkamaan siitä mihin keväällä jäi.

Mä tiedän jo kuvan suurin piirtein, mutta paikka on vähän hakusessa. Himottaisi ottaa korvan taakse mutta pelkään siitä olevan jotain haittaa tulevaisuudessa (niin näkyvä paikka). Toisaalta mulla on kyllä nyt jo sisäranteessa ja sekin on aika vaikea peittää...

Toinen vaihtoehto olisi lantio, mutta se on niin älyttömän yleinen paikka. Kamalaa kun kropassa on niin vähän hyviä paikkoja tatuoinnille :(

Riippuu vähän kuvasta että mihin paikkaan kannattaa mennä ainakin täällä turussa. Suht yksinkertaisia osaa suht moni tehdä, vaikka onhan täällä myös aikamoisia räpeltäjiäkin joukossa. Black arts kannattaa ainakin kiertää kaukaa.

aijai tänään tuli vähän tekstiä sindarin kielellä kätöseen, himottaa niin paljon että varmaan joutuu menemään ensi viikolla hakemaan aikaa että saa toisen forkun peitettyä!!!

Toinen vaihtoehto olisi lantio, mutta se on niin älyttömän yleinen paikka.
Ei hirveesti kannata miettiä asioita noin koska eiköhän ihmisen kropasta ole kaikki paikat tatuoinneilla käyty jo läpi :thumbs: se mikä on yleistä missäkin on aika suhteellista.

Riippuu vähän kuvasta että mihin paikkaan kannattaa mennä ainakin täällä turussa. Suht yksinkertaisia osaa suht moni tehdä, vaikka onhan täällä myös aikamoisia räpeltäjiäkin joukossa. Black arts kannattaa ainakin kiertää kaukaa.

Tarkoitin siis paikkaa kehossa, sitä kohtaa mihin tatuointi tulee :D Tosin itse tatuoijakin on hakusessa, en välttämättä halua mennä samalle millä olin viimeksi, koska mielestäni jälki ei ollut ihan niin hyvää kuin olisi voinut olla...

Ei hirveesti kannata miettiä asioita noin koska eiköhän ihmisen kropasta ole kaikki paikat tatuoinneilla käyty jo läpi :thumbs: se mikä on yleistä missäkin on aika suhteellista.

Niin, ihan totta. Ehkä se paikka tulee sitten luonnostaan ihan niin kuin kuvakin tuli :)

On tässä jo pidemmän aikaa ollut ajatuksissa ottaa tatuointi, eli noin vuoden verran, syyslomalla meinasin ottaa ja tarkotuksena ois ottaa tribaali joka menee rinnasta käteen, mutta ei siitä sen enempää vaan varsinainen kysymys oli että kun sen tatuoinnin otan niin täytyykö salilla käymisestä pitää taukoa kuinka kauan että se paranee tarpeeks hyvin, kauan menee että voi jatkaa taas salilla käymistä :wtf:

Jos pitäisi saada tyylikkäästi H ja N kirjaimet nahkaan niin millaiset ne olisivat, eli fonttia tai tyyliä? Kokoluokkaa n. 10mm korkeina. Ja tulevat muun tatskan ns. sisään.

Jos pitäisi saada tyylikkäästi H ja N kirjaimet nahkaan niin millaiset ne olisivat, eli fonttia tai tyyliä? Kokoluokkaa n. 10mm korkeina. Ja tulevat muun tatskan ns. sisään.

Tatskaajat ei kyl kauheen pieniä kirjaimia tee ihan vaan sen taki, että vuosien varrella iho kuitenkin elää ja lopulta ne kirjaimet on pientä mustaa mössöä sun iholla. Jos jotain kirjainta pienehköllä fontilla, niin jotain selkeää, eikä mitään kaunoa ainakaan.

Riippuu kans siitä sun muun tatskan tyylistä, et mikä fontti siihen sopis. :)

Neljä kuvaa löytyy ja viidettä suunnitellaan. Paikkoina selkä, olkapää, solisluun seutu, nilkka sekä käsivarteen tulee tämä uusin. Kuvia pitäis kaivella jostain...

Suositut

Back
Ylös Bottom