Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa muutama rivi ylempänä mainittu Legacy ottaa pakollisesta testikerrasta 40, sen jälkeen 150e per käsittelykerta. Kuulemma yhdellä kertaa antaa laseria isommallekin alueelle. En osaa sanoa minkälaista jälkeä laserilla tulee.

Onko kellään linkkejä Nakke eli Mr.Speed tatuointi kuviin. Semmonen on mietinnäs yläselkään.
(siis se on se vihainen nakke nakuttaja jolla on sikari suussa, se perus.)

Tänään tuli otettua ensimmäinen tatuointi... Vasempaan rintaan taekwon-do korealaisin merkein. Ja hieno tuli :)

Pysyy sitten kivana muistona harastuksesta jota harrastit joskus nuorena miehenä.
Oliko tuo teksteistä juuri se ainut sana minkä kaikista maailman sanoista tai ideoista keksit?
En ala kritisoimaan, kunhan kyselen.
Tauoinneilla on kuitenkin lähes aina joku henkilökohtainen ajatus, mutta tällaisista ajatuksista muitten on vaikea saada kiinni.

Järkyttäviä tatuointeja täällä. Vittu en ikinä ota tatuointeja jos ne on muiden mielestä noin rumia kun minun mielestäni jotkut täällä.
Samat sanat. Jostain syystä tatuoinnit ovat kaiken arvostelun yläpuolella. Ihmisessä saa käytännössä haukkua kaikkea muuta paitsi tatuointeja. Tämä väite, että yleensä tatuointi merkitsee ihmiselle jotain, taitaa olla aika fifty-fifty.Kai sitä voi tribaalillekin selityksen keksiä, jos on tarpeeksi mielikuvitusta. Naikkoset tuntuu ottavan helposti näitä alaselkätribaaleja, perhonen/ruusu/jotainpientäjakivaa nilkkaan/lapaan virityksiä. Muotiahan tatuoinnit tällä hetkellä on, sitä on turha kiistää.

No esim. minun mielestä läskit on ruma asia mutta en mä siitä jaksa ketään alkaa arvostelemaan, itse ole huomannut että juuri tatuoinneista porukka sanoo aikas helpostikkin suoraan mitä ajattelee. Mutta sama se, ei niistä kenenkään muun tarvitsekkaan pitää.

Mun tatuoinnit ainakin pukee mua eikä ketään muita. Niiden ei ole tarkotuskaan miellyttää ketään muita vaan mua itseäni. Mut jokainen tyylillään.

Pysyy sitten kivana muistona harastuksesta jota harrastit joskus nuorena miehenä.
Oliko tuo teksteistä juuri se ainut sana minkä kaikista maailman sanoista tai ideoista keksit?
Tauoinneilla on kuitenkin lähes aina joku henkilökohtainen ajatus, mutta tällaisista ajatuksista muitten on vaikea saada kiinni.

Vissiin harmittaa muiden tatuonnit? Viimeksi just kyselit tuosta XXL tatuoinnista:rolleyes:

Vähän kyllä alkaa kritisoinnilta kuullostamaan....

Noni, nyt ois valmista täälläkin. Agressiivinen kissan pää joka puskee ulos olkapäästä, alempana vähän kynsiä. neljäs leima samaan lapaseen :) forkussa tripaali, habassa / ojentajassa kaks kinukki merkkiä jotka on nyt sulautettu tuohon uuteen. itse tykkään. ihan sama mitä muut ajattelee. onko sitten kiva kun oot 70 ja hauiksesi on kutistunut 15 senttiä ja kissa on rypyssä ? on :) kissakin vanhenee.

Noni, nyt ois valmista täälläkin. Agressiivinen kissan pää joka puskee ulos olkapäästä, alempana vähän kynsiä. neljäs leima samaan lapaseen :) forkussa tripaali, habassa / ojentajassa kaks kinukki merkkiä jotka on nyt sulautettu tuohon uuteen. itse tykkään. ihan sama mitä muut ajattelee. onko sitten kiva kun oot 70 ja hauiksesi on kutistunut 15 senttiä ja kissa on rypyssä ? on :) kissakin vanhenee.

Eipä oo tuossa iässä ulkonäöllä enää pahemmin merkitystä.

Menen ottamaan ensimmäisen tatuointini 29. lokakuuta CustomX -nimiseen liikkeeseen, mikä tosiaan siis on Lahdessa. Jalkapöytään olisi tarkoitus ottaa, mutta kuvan ideaa en vielä aio kertoa. Lupaan laittaa sitten kuvan tatuoinnistani tähän threadiin lokakuun lopussa! :)

Mulle sillä on henkilökohtaista arvoa, mutta mun ei tarvi täällä alkaa selitellä sen tarkemmin. Jos tatuoinnin otan, niin otan sellaisen jolla on mulle merkitystä...

Mitä mieltä jengi on jos ottaa tatuoinnin ilman sen suurempaa tarkoitusta? Onko se jollain tapaa tekopyhää?

Mitä tatuointi tarkoittaa jos sen on ottanut ilman mitään sanomaa? Pelkkää muodin mukana kulkemista vai hä?

Miksei voi ottaa tatuointia ilman tarkoitusta? Ja miksi voi?

Olen aidosti kiinnostunut.

Miksei voisi ottaa tatuointia ilman sen suurempaa merkitystä, eikö siinä ole jo itsessään tarpeeksi merkitystä että on valmis kantamaan jotain kuvaa mahdollisesti lopun elämänsä ihossaan?
Mun mielestä usein tatuoinnit on suureltaosalta juuri itsensä "koristelua". Se, että jollekin tribaali väkkyrälle keksii jonkun selityksen, ei sinänsä mielestäni muuta sitä tosiasiaa. Eriasia jos sitten ihoonsa ottaa vaikka sen ryppyisen mummonsa pärstän ja tekstin "maailman paras mummo, jaripetteri rakastaa sua!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom