Järkyttäviä tatuointeja täällä. Vittu en ikinä ota tatuointeja jos ne on muiden mielestä noin rumia kun minun mielestäni jotkut täällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Järkyttäviä tatuointeja täällä. Vittu en ikinä ota tatuointeja jos ne on muiden mielestä noin rumia kun minun mielestäni jotkut täällä.
Tänään tuli otettua ensimmäinen tatuointi... Vasempaan rintaan taekwon-do korealaisin merkein. Ja hieno tuli
Samat sanat. Jostain syystä tatuoinnit ovat kaiken arvostelun yläpuolella. Ihmisessä saa käytännössä haukkua kaikkea muuta paitsi tatuointeja. Tämä väite, että yleensä tatuointi merkitsee ihmiselle jotain, taitaa olla aika fifty-fifty.Kai sitä voi tribaalillekin selityksen keksiä, jos on tarpeeksi mielikuvitusta. Naikkoset tuntuu ottavan helposti näitä alaselkätribaaleja, perhonen/ruusu/jotainpientäjakivaa nilkkaan/lapaan virityksiä. Muotiahan tatuoinnit tällä hetkellä on, sitä on turha kiistää.Järkyttäviä tatuointeja täällä. Vittu en ikinä ota tatuointeja jos ne on muiden mielestä noin rumia kun minun mielestäni jotkut täällä.
Pysyy sitten kivana muistona harastuksesta jota harrastit joskus nuorena miehenä.
Oliko tuo teksteistä juuri se ainut sana minkä kaikista maailman sanoista tai ideoista keksit?
En ala kritisoimaan, kunhan kyselen.
Tauoinneilla on kuitenkin lähes aina joku henkilökohtainen ajatus, mutta tällaisista ajatuksista muitten on vaikea saada kiinni.
Noni, nyt ois valmista täälläkin. Agressiivinen kissan pää joka puskee ulos olkapäästä, alempana vähän kynsiä. neljäs leima samaan lapaseen forkussa tripaali, habassa / ojentajassa kaks kinukki merkkiä jotka on nyt sulautettu tuohon uuteen. itse tykkään. ihan sama mitä muut ajattelee. onko sitten kiva kun oot 70 ja hauiksesi on kutistunut 15 senttiä ja kissa on rypyssä ? on kissakin vanhenee.
Eipä oo tuossa iässä ulkonäöllä enää pahemmin merkitystä.
Mistähän mahtaisi löytää sivuja missä olisi Polynesialaisia sekä Maorilaisia designejä?
Pysyy sitten kivana muistona harastuksesta jota harrastit joskus nuorena miehenä.
Oliko tuo teksteistä juuri se ainut sana minkä kaikista maailman sanoista tai ideoista keksit?
En ala kritisoimaan, kunhan kyselen.
Tauoinneilla on kuitenkin lähes aina joku henkilökohtainen ajatus, mutta tällaisista ajatuksista muitten on vaikea saada kiinni.