Tampere-meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Otin Xairaxin pois listasta, kun vähän pelkään, että ei se taija päästä :( . Ja listalle pääsee tietysti takaisin onneksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikilla joilla meni miitti putkeen, linkittää sitten tän kappaleen tänne:

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Antakaas muuten ei-vippiläiset jotain sähköpostiosotetta, että voi siirtymisohjeet antaa.

Juu mie en nyt tosiaan tule. On vähän huono hetki monella tapaa (kuolemat, eksä tulee hakeen tavarat, ei oo liikaa rahaa ja lauantaiaamuna on töitä). Mut nää on näitä. Mä järkkään joskus omat miitingit :D

Huomasin koko ketjun vasta nyt. Periaatteellista kiinnostusta nähdä naamoja.

Syrjitäänkö, jos on heikko JA kynäniska JA wanhakin vielä... :)

No siis, jos on kaikin tavoin ei- toivottu vieras, tilannetta voi aina yrittää paikata tuomalla mulle kukkia :D

ps. Olen itsekin liian wanha, ja saan olla paikalla vain, koska se on mun koti!

Äsh, vedetäänpä takaisin. Lastenhoitovuoro. Vaimo perhana järjestänyt itselleen menoa merkkaamatta sitä Googlen kalenteriin.

Täytyy kutsua tamperelaiset kesällä pyörällä Niihaman mökille. Siinä tulevat aerobiset hoidettua samalla melkein joka suunnasta saapuvilla.

Ei-vippiläiset sähköpostiosotteita kiitos!

Toki sellaisten tyyppien ei tartte antaa, jotka tuntee mut jo muita reittejä kautta :)

Osallistujalista versio 1.4 , jotta kaikki pysyy kärryillä:

-Eki (näyttää nuorelta)
-Delgado
-armonia + kaveri
-Kride
-Vilu (tsekkailee)
-eerie (harkitsee)
-Lomax
-Johku 81 (vetää perseet)
-MiVi + Gemstone
-Viitsu
-Nirkku + kaveri völjyssä
-Tomppa123 (tiijä vaikka tulis :wtf: )
-Reinzell (varmaan tulee vilkasemaan meitä)
-Damman (jos Eki pitää kädestä)
-Sportybee (jos muitakin naispuolisia mukana)
-oskua kieltämättä vähän kiinnostaa
-Muppetti (harkittee)
-tuomas1989
-new school
-iivili ja Gillyanne (osasto wanhat kääkät)
-MikaT2 (vois vaikka tullakkin, jos saa aikaa järkättyä)
-tulkkari
-chede (EHKÄ)
-John Holmes(ja nekalan homiessit)
-yeah buddy

30 nimeä listalla.

Infoa:

Päivämäärä 18.3.2011. Saapi joskus 18.34 tulla.

Etkot armonialla. Eyes wide shut -tyyliset orgiat, jossa pelataan alustavasti twisteriä ja muita mukavia seurapelejä. Orgioista siirrytään todennäköisesti keskustaan myöhemmin illalla, abaut kymmeneltä.

Sijainti abaut itä-Tampereella. Ilmoitetaan myöhemmin asianomaisille sähköpostin tai muiden vastaavien viestintäreittien kautta.

Kaikilta mitataan hauis ja penkkitulos. Heikkoja ja kyniksiä syrjitään. Lisäyksenä edelliseen, myös iästä saa miinuspisteitä (jos on liian wanha tai liian nuori, 24-vuotta on sopiva)

Tuokaa jotain lautapelejä tai muuta viihdykettä. Ei kukaan kuitenkaan uskalla mun (ja varmaan armonian) lisäksi puhua kuitenkaan. Tai ainakaan ennen sopivaa veren alkoholipitoisuutta.

Ja sitte: tuokaa omia herkkuja mukaan, jos huvittaa. OPM myös toki.

Pilvenpolttelijat ja muut huumeiden käyttäjät voi jättää tulematta koko miittiin(etkoille), jos tuntee pakottavaa tarvetta siihen puuhaan.

Antakaa Ei-vipit joku sähköpostiosote, että saa noita siirtymisohjeita ilmoteltua! Toki jos tuntee mut muutenkin, nii ei tarvi.

Tässä on sellainen lisähomma, että kavereilla on nyt laskettu aika, ja olen lupautunut heille lapsenvahdiksi, jos tulee lähtö sairaalaan. Eli jos sattuu tuolle päivälle, niin jää välistä. Lisäksi käskivät olla alle kolmen promille humalassa, jotta selviän taksilla hätiin tarpeen vaatiessa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom