Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alec sanoi:itse ainakin kävelen ympäriinsä pitääkseni lämpöjä yllä,en tiedä sitten mitä muut sillä hakevat...
Mä taas en ymmärrä miksi se sali on muka joku pyhä paikka?metalman sanoi:täytyy kyllä sanoa tuosta salille meikkaamisesta että sitä en TODELLAKAAN ymmärrä.. Mitä helvetin järkeä.

Timba79 sanoi:Mä vedän sarjat minuutin palautuksilla, joten lämpöjen kanssa ei ongelmia ole. Mutta jotenkin on niin energinen olo salilla, että tulee kans tuota kävelyä harrastettua. En tosin salin päästä päähän, mutta sellaista pientä käppäilyä kuitenkin. Jotenkin sitä ei vain aina osaa istua paikoillaan.
No ite kävelen lähinnä jalkatreeneissä... yleensä laitteesta muutaman metrin säteellä. Muitakin ajatellen on suotavaa ainakin nousta laitteesta tauon ajaksi.Alec sanoi:samma här,vaikka edelleen väitänkin niiden lämpöjen takia käveleväni(vaikka palautukset on sitä minuutin luokkaa)
ja onhan siinä sekin että kun lähdet siitä ylätaljasta pienen matkan päähän käppäilemään niin joku muu pääsee tekemään välissä
Täysin samaa mieltä.Pulla sanoi:Jos ihminen pääsääntöisesti koittaa näyttää edes suhteellisen edustavalta kaikissa julkisissa paikoissa, koulussa, töissä, kaupungilla yms. niin miksi ihmeessä salille sitten pitäisi vetää päälle normaalia paskaisemmat tai risaisemmat vehkeet tai olla yhtäkkiä meikkaamatta? Vaatteiden ei tarvitse tientenkään olla mitään Doltse Gabbanaa mutta jos nyt edes viksut salivehkeet vetää päälle ja meikkauksessa en tietenkään tarkoita mitään kauheata kitti-kerrosta naamaan mutta sellainen, ettei nyt näytä suoraan tunkiolta tulossa olevalta. Mikä siinä ihmisiä riepoo? Kertokaa joku.

Keila sanoi:Eiköhän se sullakin keskittyinen "hieman" herpaantuisi jos joku unelmakissa tulisi pelkät tangat jalassa tekemään kyykkyä sun lähimaastoon :D