Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
JFG sanoi:
Olen huomannut että treenit kulkee mukavammin, jos on käynyt juuri suihkussa ja raikas olo ja vetää täysin puhtaat treenivaatteet alusvaatteita myöten päälle. Tosin harvemmin sitä suikussa käy ennen treeniä, kuivuu iho liiasta suihkuttelusta. mut muutaman kerran on noin käynyt ihan vahingossa

Eikö sulle tule hiki kun treenaat?

Eipä sillä luulis kauhiasti merkitystä olevan jos sielä kumminkin hikoilee.

Mitäpäs väliä sillä ulkoisella olemuksella on, kun treenaamaan mennään? Tietenkin parempi se, että housuissa ei ole merkintöjä tyyliin keltainen eteen, ruskea taakse.. Siis kunhan jotenkin puhtaat kamppeet on, niin ok.

Oma olemukseni muuttuu kans treenin edetessä jota kuinkin "normaalista", hieman epäilyttävään suuntaan...tarkemmin ajatellen näytän varmaan siltä, että olisin käynyt suihkussa vaatteet päällä, joku olisi tehnyt mulle lobotomian (ilme yhdistelmä näistä: :eek: :curs: :rolleyes: :urjo: :kuola: :confused: ) ja kuola valuu pitkin naamaa..

(todellisuudessa se valuva tavara on vettä, jota käyn hanasta ryystämässä, pitäs varmaan hankkia juomapullo)

Edit: Enpä ole vielä eläessäni ostanut "treenivaatteita", vanhimmasta päästä sopivia t-paitoja ja collegehousut/verkkarit/shortsit/muut pöksyt ovat vielä riittäneet. Kun haju ei enää pyykissä irtoa kamat roskiin ja seuraavat käyttöön.

Vilkas sanoi:
Eikö sulle tule hiki kun treenaat?

Eipä sillä luulis kauhiasti merkitystä olevan jos sielä kumminkin hikoilee.
Tulee ihan mieletön hiksa, soija lentää ihan kaaressa. Mut on se eri asia mennä suihkun raikkaana, kun 12 tunnin työpäivän jälkeen paskanen olo jo valmiina. Kokeilepa huviksesi.

Kyllä. Yleensä sarjatauot vedän moonwalkilla päästä päähän salia peiliä hipoen ja lopuksi heitän jonkun aavistuksen hupsun posen ja suutelen esimerkiksi ojentajiani pystypunnerruksen jälkeen.

Minusta se on sitä säälittävintä Cullilta näyttämistä, kun ollaan nin saatanan isoa äijää ja kiroillaan, ähistään ja kovistellaan niin maan perkeleesti samalla kun tehdään yleensä vielä väärällä suoritustekniikalla jotain liikettä. Sarjojen välissä hiihdetään saunajakkarat kainalossa ympäri salia ja hohotetaan kaverien jutuille tai tuijotetaan hurjana heikompia.
Kyllähän siinä naama muuttuu talonmiehen pukamapaska-ilmeeksi ja ärinä voi kuulua kurkusta, kun täysillä runttaa. Sen sijaan kaikki sellainen elehdintä ja pukeutuminen, minkä ensisijainen tarkoitus on tehdä vaikutus muihin salillaolijoihin on melko naurettavaa.

Onneksi mää käyn semmoisella salilla että saa olla enimmäkseen yksin...
Kehtaapahan reenatessa katsella rauhassa peileistä miten upea sitä onkaan.... ;)

Damian sanoi:
Itse kyllä kiinitän huomiota pukeutumiseeni salilla. Eli kun pakkaan vaatteet niin katson kyllä mikä paita sopii minkäkin housujen kanssa jne. Ja aika usein tulee ostettua uusia treenivaatteita.
Ja kyllä sitä tulee vielä laitettua hiukset kuntoon ja sitten treenaamaan. En usko että tämä tekee minusta yhtään huonompaa treenaajaa:)
Itse treenin aikana en todellakaan kiinnitä näihin asoihin huomiota vaan keskityn 100% treeniin.
Sama täällä. Jännä homma, ennen treenasin vanhoissa t-paidoissa, mutta kun erehdyin kerran ostamaan sellaisen paidan, joka on suunniteltu salikäyttöön, niin ei paluuta ole ollut. Ne on vaan paljon mukavampia pitää päällä... Itse treenissä olen keskittynyt omaan tekemiseeni, enkä pahemmin vilkuile muita. Tauot yleensä mietin seuraavaa sarjaa tai seuraavaa liikettä. Ehkä se jonkun mielestä voi näyttää coolilta/ylimieliseltä. No ihan sama, ei kiinnosta mitä muut miettii :D

...No täällähän ehostaudutaan kuin discoon;)
Meikällä yleensä samat treenikamat päällä (paita & housut) ja hiki lentää ja haisee (ja valkosipuli myös toisinaan:))
Ja saatanaa kutsutaan apuun tarvittaessa, ei nyt tosin pitkään aikaan. Nykyään kyllä tulee noita treenikamoja pestyä hieman useammin, kun tuo löyhkä ei nyt taivaallista ole..
Elehtimiseen & keekoiluun ei ole ollut tarvetta & rakeita.

Mulle on aivan sama mitä siellä salilla on päällä (kunhan vaan on jotain). Paljon coolimmalta mun mielestä näyttää kun keskittyy vaan siihen omaan treeniin eikä cooooolilta näyttämiseen.

Pakkotoistossa toki saa rispektiä kun reenaa mahdollisimman surkeissa vetimissä. En vaan tajua miksi varta vasten pitää näyttää joltain resupekalta, kun noita salivaatteita nyt ei hirveää valikoimaa tartte olla, pieni hinta loppujen lopuksi suureen käyttöön. Ihmisten paikkoja ne salitkin on, samoin siinä kuin vaikka koulu tai työpaikka. Jossain yksityisellä hc-salilla nyt on vähän eri asia.

Itse suosin tummia sävyjä salilla kun tapaa noi kainalot ja värjäytyä pitemmän päälle kuitenkin.

Sitä en myöskään ymmärrä kun joku tulee college päällä salille, niin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että haju on karmiva. Voi sitäkin pestä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse käyn salilla yli6 vuotta vanhoissa verkkareissa ja paitakin on todella pieneksi mennyt useitten pesujen jäljiltä :(
Mutta en vain kehtaa pistää mitään parempaa salille, kun ei sillä ulkonäöllä ole väliä..tosin tuo t-paita menee vaihtoon kun on revennyt näköjään kainaloista :jahas:
Itse tiedän etten näytä coolilta salilla..heiluttelen päätä sarjojen välissä kun kuuntelen kännystä musaa..Ja välillä kavereitten kanssa tulee juteltua liian levottomia liian kovaan ääneen :david:
Olen kyllä huomioinut etenkin naisväen pukeutumisen salilla..eihän niistä saa silmiään irti millään..etenkään jos tulevat tekemään liikkeitä vastakkaiselle laitteelle..Penkistä kun alkaa olemaan suuri loukkaantumisriski kun on kyykky- teline juuri suoraan sen takana.. :curs:
Kukapa ei sellaista katselisin kun terve nuori peppu kyykkää kesken oman penkkisarjan :evil:

Puhkun, puhisen ja ähisen. Joskus jopa suhisen. Eipä se pahasta salilla ole, hyvä vaan, notta vääntää.

Itse pyrin suorittamaan liikkeet oikein ja puhtaasti itselleni sopivilla painoilla.

Menee egoperseilijöihin jne hieman tuo tuo, hermo.

Emminä ymmärrä :itku:

Turhamainen nainen kun olen niin vaatekaapista löytyy oma hylly myös treenivaatteille (joita ei koskaan voi olla liikaa). Ei taida olla cooliutta ostaa halpaa, viimeksi eilen sijoitin treenihousuihin jotka ilmeisesti oli niin paskaa laatua että ei ollut sen rahan väärti. Sain kuulla nimittäin tänään salilla (onneksi Pullalta) että housuista näkyy läpi :itku: (vaikka mustat siis ovatkin)...

En tykkää lähteä ulos näyttäen just heränneeltä, vaan meikkaan kohtuudella ja niin että itsellä on mukava olla. Menen salille tukka ponnarilla, tavallinen päivämeikki päällä ja siisteissä+puhtaissa treenivaatteissa jotka ei haise hieltä. Vaikka olen nainen niin hikoilen kyllä :rolleyes:, siksi pikkupyyhe on ihan hyvä juttu. Pullan pikkusisko joskus sanoi että näytän treenatessa ihan vihaiselta Pikku Myyltä :nolo: joten kaipa sieltä jotain irvistystä useimmiten puskee. En tiedä kun siinä vaiheessa kun sarja käy raskaaksi, pistän jostain syystä aina silmät kiinni. Auttaa keskittymään niihin viimeiseen pariin toistoon. Viikonloppuna otettiin jotain treenikuvia ja kieltämättä näytin niissä aivan idiootilta. Nyt tajuan miks esim. lehtikuvat otetaan aina silleen että tangossa on puolet vähemmän painoa.. hehe.

Ei ole tarvetta olla mitenkään cool. Joku tosin voi olettaa sen ylimielisenä asenteena kun en huomaa juuri muita salilla olijoita... ja kuulemma mun yleisilme on jokseenkin vihainen aina jos en hymyile :( Ei tosiaan tarkoituksella! Yleensä sitä on vaan niin MP3-soittimesta huutavan musiikin lumoissa (hohoo, Kahlis tietää tämän!) ja keskittyy treeniin ettei paljon tule katseltua mitä muut tekee. Paitsi sitte kun vieressä soudetaan hauiskääntöä kauheella heijarilla :D

Noin yleisesti huolehdin jonkun verran siisteydestäni, mutta salia varten en kyllä mene suihkuun/ala siistiytymään..eli joskus siellä ollaan aika pultsarin näköisenä:) Vaatteet eivät tosin saa haista, siitä olen aika tarkka. Tosin jos on oikein sekaisin tukka niin heitän yleensä hupparin niskaan ja hupun silmille niin saa reenailla rauhassa eikä pelota kanssatreenaajia :| Siksi tilasinkin uuden pakkis-hupparin ihan näitä päiviä varten :D

Weeboom sanoi:
Sitä en myöskään ymmärrä kun joku tulee college päällä salille, niin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että haju on karmiva. Voi sitäkin pestä.
Tota collagen käyttöä jotkut harrastaa siks , että sais paremmat lämmöt ja näin pienentäs loukkaantumis riskia. En tarkoita mitään likaista rättiä, vaan ihan tavallista puhdasta ja siistiä collage puseroa. Itsellä liika lämpö vie putia pois. Sopii ehkä parhaiten pitkälle kehittyneille kavereille, jotka tasapainoilee
loukkaantumisen ja kasvun rajalla isoilla raudoilla.

Odotan Neutraalin vastausta ja yhdyn siihen.. :D
Heh, pitkälle kehittynyt, iso ja vahva...NOT! Mutta silti college on lähes poikkeuksetta päällä. Jotenkin se on vain parempi treenata college päällä ja varsinkin olkapäitä rasittavissa treeneissä pysyy hyvä lämpö päällä ja olkapäät kondiksessa.
Se mitä salivaatteisiin muuten tulee, niin en juuri kiinnitä huomiota miltä näytän salilla. Toki ehjät ja puhtaat vaatteet on päällä, mutta liimaletit jne. jää kyllä usein laittamatta. En ole vielä huomannut, että se liimaletti ja trendivaatteet olisivat kyykkytulostani parantaneet, joten jätän ne huoletta niille joilla niihin on rahaa ja halua partaveden käytön ohella.

Minua ärsyttää jostain syystä nämä ns.tekstiiliurheilijat, eli nämä joilla on kaikki kamppeet gaspin,waspin tai jonkun fucking better bodiesin kamoja, sitten jauhetaan paskaa se tunti/kaksi ja se treenaminen on siinä...onneksi oli mistä vaihtaa salia, nyt samalla salilla suurin osa treenaajista on sellaisia joilla on tavotteita ja niitä myös pyritään toteuttamaan.

Ei minustakaan ole kaikkien kannalta hyvä juttu jos joku käyttäytyy kuin luolamies, mutta jokaiselle suotakoon oma keskittymistapa...minulle salillakäynti ei ole sosiaalinen tapahtuma, joten kuulun niihin jotka keskittyy omissa oloissaan seuraavaan sarjaan(ilman örinöitä), tuskin ketään se häiritsee???

Kunnioitan siis kaikkia niitä jotka treenaa kovaa(se on cool,siistii ja mitä muita näitä "cybermahtavii" homoilusanoja löytyykään kuvaamaan tätä juttua), varsinkin kovaa treenaava nainen on kunnioitusta herättävä, sillä heitä ainakin täällä on vähän :kippis1:
Vaatteet ei minusta saa koskaan muodostaa mielipidettä jostain ihmisestä, ollaan varmaan kaikki erilaisista lähtökohdista lähtöisin....kaikilla ei ole rahaa...ja vaikka mulla oiski, ni en tasavarmaan ala tekstiiliurheilijaksi :urjo:

Oon treenivaatteiden suhteen aika samoilla linjoilla kun Faidra tuossa aiemmin puhuikin, kyllä niille oma hylly löytyy. Miehet ei varmaan voi käsittää, mutta musta on oikeasti paljon mukavampi treenata ihonmyötäisissä vaatteissa, kuin jossain löysissä verkkareissa tms. Kokemuksesta varsinkin löysät housut tuppaa takertumaan esim. kyykyissä ikävästi ja niitä housuja saa olla koko ajan repimässä ylös perseen puolelta. Tiukissa vaatteissa on toki se huono puoli, et jos on vaikka turvotusta tai on syöny enemmän tms niin sit niissä ei oo ehkä maailman upein olo, kun tuntuu että vatsa pullottaa joka suuntaan.

Edit: Piti sanoa, että sali on kyllä mulle samalla tavalla julkinen paikka kun esim duuni, kauppa, kirjasto jne, ja vaatetuksen, meikin, hiusten jne osalta siellä pätee samat jutut kun muuallakin. Jos nenä kiiltää niin lisään puuteria, ja jos hiukset on perseestä niin niitä voi siistiä. Enpä silti erikseen salia varten mitenkään laittaudu, samassa määrin vaan mitä muuallekin.

Juu, Faidra veit sanat suustani. Eilen viimeksi kävin hankkimassa uudet housut minäkin, treenisellaiset siis. Mulla uudet treenikamat toimii yhenlaisena motivoijana, tulosten nousun ja lihaskasvun ohella. Ja normi meikin mäkin teen salille mennessä, koska teen niin, jos menen kaupungille, töihin, kouluun tms. Hiki tulee ja jos nenä kiiltää, lisään puuterit vasta treenin jälkeen, muttaen voisi kuvitellakaan meneväni salille kauhtuneessa paidassa ja risoissa verkkareissa. Treenatessani en toki mieti, miltä nyt näyttää/näytänkö tyhmältä tms. mutta ihan oman mukavuuden vuoksi nämä yllä mainitut seikat toteutan.

Edit. Kijrotusvihreitä

Edit2: Mitä se kellekään loppujen lopuksi kuuluu, millasissa vaatteissa siellä treenaillaan ja mitä treenaillaan? Jotkut täällä mainostaa, miten keskittyy treeniin niin ettei muuta kerkeä ajattelemaankaan, ja toisessa postissa sitten dissataan kaikki ei-pakkislaiset-amatöörit, "kun ne vaan vittu jutteli siel ja teki kahel kilol sata toistoo ja vaatteetki oli sellaset iha uudet merkkikuteet hei". Jos kerran keskittyminen on ollut kaikki kaikessa, niin mites on kuitenki huomattu vaan mitä muut tekee ja keretty vielä ärsyyntymäänkin siitä? :rolleyes:

hunter killer sanoi:
Minua ärsyttää jostain syystä nämä ns.tekstiiliurheilijat, eli nämä joilla on kaikki kamppeet gaspin,waspin tai jonkun fucking better bodiesin kamoja

tähän haluasin kommentoida,että better bodiesin mesh-kankaiset treenipaidat&housut on oikeesti ihan helvetin hyviä!on ihan eri asia jumppailla mesh-housuissa kuin munat vaahdossa tavallisissa verkkareissa.mutta ehkäpä mä olen sitten tekstiiliurheilija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom