Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No ei, salil pitää olla ruma eikä mitkää parhaat vaatteet päällä.
Itelläni collegehousut ja joku college tai t-paita päällä. Jotakuinki kaikki käy aina samois vaatteis tuol salil millä oon, eli on yhet reenivaatteet, ei mitkää parhaimmat.

Mä varmaan näytän salilla jokseenkin samalta kuin muulloinkin. Paita on aina sama kun duunissa, kun menen salille poikkeuksetta suoraan töistä. Housut vaan vaihtuu salikäyttösiin ja jalkineet ja. Kaikkia reenikuoseja tulee pestyä kohtuu-usein, joten harvemmin sitä kovin pahalta haisee. Ainoo juttu mikä meitsillä voi löyhkätä on se, että treenihanskat haisee saatanalta jos ne unohtuu koko treenin ajaksi käsiin.

Alec sanoi:
itse ainakin kävelen ympäriinsä pitääkseni lämpöjä yllä,en tiedä sitten mitä muut sillä hakevat...

Mä vedän sarjat minuutin palautuksilla, joten lämpöjen kanssa ei ongelmia ole. Mutta jotenkin on niin energinen olo salilla, että tulee kans tuota kävelyä harrastettua. En tosin salin päästä päähän, mutta sellaista pientä käppäilyä kuitenkin. Jotenkin sitä ei vain aina osaa istua paikoillaan.

mä näytän hyvältä ja oon muutenkin cool ilman punttistakin..

mutta niinkun aikoinaan joku bodauslehti sanoi joskus 95 dorian yatesin kuvalla varustettuna..

" irvistä.. näytät vahvemmalta"

Joo eiköhän se ole jokaisen oma juttu haluuko olla tyylikäs salilla vai ei. Pidemmän aikaa tätä harrastusta harrastaneet keskittyy siihen treeniin eikä vaatevalintoihin. Kyllä ne nuoremmat kulkee sielä useimmin hihattomassa t-paidassa joka on kokoa xxs. Itse yritän valita sellaset vaatteet millä ei oo niin väliä jos vaikka likastuis tai tulis repemiä/reikiä. Hyvä hommata vaikka jotkut college housut salihousuiks ja joku pitkähihainen t-paita tai college, pysyy lihakset lämpimänä jos pitää collegea. Ymmärrän 10-15v treenanneita kehonrakentajia jotka haluu nähä lihakset treenatessa. Ihan eriasia kun alottelijoilla. VALITKAA NE VAATTET MITKÄ MIELLYTTÄÄ JA NE JOILLA ON HELPPO TREENATA.

Minkäs sille voi, että näyttää hyvältä : )
No, oikeasti mun treenaaminen on kyllä usein k-18 kamaa.
Ja, suoraan sanottuna, ei voisi vähempää kiinnostaa, olenko kesken maastaveton sarjan charmantin näköinen vain en(tuskin olen).
Eikä myöskään muiden pukeutumisella ole merkitystä.

Siis tosta meikkaamisesta on pakko kommentoida, että ainakin itse tulen salille suoraan töistä, enkä jaksa/viitsi enää kaiken muun kaman lisäksi roudata meikinpoistovälineitä, joten menen norm. meikit päällä salillekin. ... Laiskuus... mitä sitä ihminen ei jättäisi tekemättä jos vaan voi.... Jos jotakuta ärsyttää se, että siellä salilla on meikkiäkin, niin tervetuloa siitä huomauttamaan... :evil:

Uimahallissa asia on tietty eri, meikit (tai siis niiden rasva) liukenee veteen --> epähygienistä.

Kyselin kerran kosmetologilta että onko tästä suurtakin haittaa, johon neito totesi, että ei ole, se on ihan pötypuhetta, että nykyaikaiset meikkivoiteet (poislukien Blasco etc. vahvemmat varustukset) eivät todellakaan tuki ihohuokosia vaikka hikoilee, eli sillä perusteella ei enää kannata meikata/jättää meikkaamatta.

Mitä vaatetukseen tulee, niin jokainen pukeutukoon kuten parhaaksi katsoo, mutta sen verran voi huomioida kanssatreenaajia ettei ihan esim. ilman paitaa esiinny tai kamalan pahalta haise. Mielestäni erikoisimmin pukeutujat ovat omituisella tavallaan jopa söpöjä/hauskoja, esim. n. 55 v mies lyhyissä shortseissa, iso kaljamaha, tiukka hihaton paita ja hiukset pesty viime vuonna. Jokainen tyylillään kunhan tulosta tulee, eikö? :thumbs:

Sama se miltä siellä salilla näyttää, ei ehostautuminen rautaa kevennä. Hygienian täytyy tietysti olla kunnossa eli treenipaita menee pesuun puntin jälkeen. Yleensä treenaan jossain halpiksissa t-paidoissa/hihattomissa ja shortseissa.

:offtopic:

Sanokaas mikä olisi sellainen salihousu joka kestää sekä syväkyykyn että reiden lähentäjä/loitontaja -liikkeet? Persesauman ratkeaminen heti ensimmäisellä käyttökerralla kun ei ole suotavaa.

nimimerkillä epätietoinen

metalman sanoi:
täytyy kyllä sanoa tuosta salille meikkaamisesta että sitä en TODELLAKAAN ymmärrä.. Mitä helvetin järkeä.
Mä taas en ymmärrä miksi se sali on muka joku pyhä paikka? :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos ihminen pääsääntöisesti koittaa näyttää edes suhteellisen edustavalta kaikissa julkisissa paikoissa, koulussa, töissä, kaupungilla yms. niin miksi ihmeessä salille sitten pitäisi vetää päälle normaalia paskaisemmat tai risaisemmat vehkeet tai olla yhtäkkiä meikkaamatta? Vaatteiden ei tarvitse tientenkään olla mitään Doltse Gabbanaa mutta jos nyt edes viksut salivehkeet vetää päälle ja meikkauksessa en tietenkään tarkoita mitään kauheata kitti-kerrosta naamaan mutta sellainen, ettei nyt näytä suoraan tunkiolta tulossa olevalta. Mikä siinä ihmisiä riepoo? Kertokaa joku.

Timba79 sanoi:
Mä vedän sarjat minuutin palautuksilla, joten lämpöjen kanssa ei ongelmia ole. Mutta jotenkin on niin energinen olo salilla, että tulee kans tuota kävelyä harrastettua. En tosin salin päästä päähän, mutta sellaista pientä käppäilyä kuitenkin. Jotenkin sitä ei vain aina osaa istua paikoillaan.

samma här,vaikka edelleen väitänkin niiden lämpöjen takia käveleväni(vaikka palautukset on sitä minuutin luokkaa)
ja onhan siinä sekin että kun lähdet siitä ylätaljasta pienen matkan päähän käppäilemään niin joku muu pääsee tekemään välissä

Alec sanoi:
samma här,vaikka edelleen väitänkin niiden lämpöjen takia käveleväni(vaikka palautukset on sitä minuutin luokkaa)
ja onhan siinä sekin että kun lähdet siitä ylätaljasta pienen matkan päähän käppäilemään niin joku muu pääsee tekemään välissä
No ite kävelen lähinnä jalkatreeneissä... yleensä laitteesta muutaman metrin säteellä. Muitakin ajatellen on suotavaa ainakin nousta laitteesta tauon ajaksi.

Pulla, samaa mieltä, jotain tollasta kirjoitinkin aiemmin.

Pulla sanoi:
Jos ihminen pääsääntöisesti koittaa näyttää edes suhteellisen edustavalta kaikissa julkisissa paikoissa, koulussa, töissä, kaupungilla yms. niin miksi ihmeessä salille sitten pitäisi vetää päälle normaalia paskaisemmat tai risaisemmat vehkeet tai olla yhtäkkiä meikkaamatta? Vaatteiden ei tarvitse tientenkään olla mitään Doltse Gabbanaa mutta jos nyt edes viksut salivehkeet vetää päälle ja meikkauksessa en tietenkään tarkoita mitään kauheata kitti-kerrosta naamaan mutta sellainen, ettei nyt näytä suoraan tunkiolta tulossa olevalta. Mikä siinä ihmisiä riepoo? Kertokaa joku.
Täysin samaa mieltä.
Mulla on ainakin paljon mukavampi olo treenata, kun en haise jo valmiiksi paskaselle (kyllä, usein käväisen ainakin pesaisemassa kainalot ennen treeniä jos on hikinen työpäivä takana). Se treenissä tuleva hikikään ei silloin haise lähellekään niin pahalle. Salilla pidän mielellään omasta mielestäni minulle sopivia ehjiä ja puhtaita (ja nättejä) vaatteita. Treenipaitoja onkin kertynyt useita, kun aina ovat pesussa :eek:
Ja kyllä minä ainakin treenaan meikit naamassa. Kun on tottunut meikkaamaan, olisi aika outoa katsella sitä "aamunaamaa" sieltä salin peilistä... On paljon freessimpi olo kun on ihan normaalisti silmät päässä :D Jos nyt pääseekin meikit välillä valumaan hieman alaluomelle, niin kyllä ne siitä on aina saanut sipaistua pois, kun peilin ohi kulkee... :)
Treenatessa ei sitten ole mitään väliä, miltä se naama näyttää, ja kuinka karsee kasoisleuka tulee kun punnaa jotain pystypunnerrusta pää punaisena... tärisee ja hikoilee yms. Treeni on kuitenki treeniä ja sillä sipuli :whip:
(Edittiä: Mun treenistä vois lisätä sen, että aika usein on tullut todettua, ettei se oo naisten tai lasten katsottavaa :evil: )

Minä en ymmärrä sarjojen välillä istuskelua. Siinähän veltostuu samantien ja varsinkin jalkoihin jää maitohapot tukkimaan paikkoja. Käveleskely pitää olon terävämpänä.

Itelleni on ihan se ja sama miltä salilla nykyään näytän...siitä on kuitenkin loppu pelissä viehättävyys kaukana kun hiki lentää ja rauta nousee...mielestäni jos otan treenini tosissani, on aika vaikeaa yrittää samalla näyttää viehettävältä, kuten David tyttöset jotka vain tulevat salille juomaan Eviania. Enkä minä lähde salille näyttäytymään enkä tekemään kehenkään vaikutusta.
Tosin en kyllä jaksa muutenkaan panostaa pukeutumiseeni. PAITSI raflaan/bileisiin lähtiessäni.

Jotain tekemistä tässä saattaa olla sillä että olen varattu. :lol2:

Sinkku aikoina pallokoru salilla oli pakollinen lisävaruste. (ja hugo boss tuoksu) :D

Mulle on oikeestaan ihan sama millaset vaatteet porukalla on päällä salilla kunhan ne EIVÄT haise, tämä on mun mielestä ihan perusjuttuja mutta joillekin tuntuu olevan vaikea asia noudattaa. Yritä ny tehdä siinä kovia sarjoja ku silmät kuivuu päähän jonkun hajusta...ite käytän löysiä tai kireämpiä vaatteita ihan fiiliksestä riippuen.

Vastataas ny tähänki.

Salilla ei tarvii näyttää hyvältä, mutta ei oo mikään pakko yrittää näyttää pahaltakaan. Ite en kyllä esim. "muotoile" hiuksia salille, katon vaan verkkarit (tms) ja puhtaan paidan.

Tosin nyttemmin kun käyn salilla jossa käy enemmän tätä "paremmin" pukeutunutta väkeä kuin mitä aikaisemmalla salillani, oon ehkä kattonu hiukan tarkemmin, että laitanko sen kaikista kellastuneimman t-paidan vai jonkun muun. Ja ostin justiinsa uudet helevetin makeet verraritki. :david:

Mä muuten kävelen myös ympäriinsä tuolla salilla, lähinnä nyt parin kolmen metrin säteellä suorituspaikasta, mutta joskus myös "päästä päähän" (onneks on semmonen käytävä joten en pahemmin ketään häiritse).

Keila sanoi:
Eiköhän se sullakin keskittyinen "hieman" herpaantuisi jos joku unelmakissa tulisi pelkät tangat jalassa tekemään kyykkyä sun lähimaastoon :D

noh.. Myönnettäköön ;)
Mutta en kyllä ehkä pistä pahakseni jos normi-salijamppa pitää kuitenkin ne tangat piilossa ja verkat päällä.. heh!

käyn sellasella salilla että ei paljoa haittaa jos tulee käytettyä paitoja joissa niskassa /selässä/rinnassa on tekstien kohdalla varjostuksina iho ja kainalossa haisee vanha ja tuore hiki samaan aikaan.
ymmärrän kyllä sellasia kuntoilijoita jotka käy jossain trendi paikoissa joissa PITÄÄ tuoksua ja käyttää deividin uusinta mallistoa, että heikon itsetunnon takia pitää mennä muiden mukana.
mutta on se vähän kumma jos tarvii mennä salikortin oston jälkeen vaatekauppaan ostamaan uudet treenikuteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom