Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei siinä mitään vikaa ole jos haluaa pukeutua asianmukaisesti salilla. Mä katon sen verran salille lähtiessäni etten vedä päälleni sitä reikäsintä ja haalistuneinta paitaa. En ajattele salilla että mitä muut mun pukeutumisesta ajattelee vaan lähinnä itseäni miellyttääkseni pyrin katsomaan mitä päälleni laitan...

Hieman :offtopic: mutta onko kellään heittää mitään nettimyymälöitä (osotteita) missä myydään kuntosalivaatteita? David, BetterBodies, jne

PanaSync sanoi:
Hieman :offtopic: mutta onko kellään heittää mitään nettimyymälöitä (osotteita) missä myydään kuntosalivaatteita? David, BetterBodies, jne

Kelaas hiukan ylöspäin tohon missä vilkkuu nuo mainosbannerit ja klikkaa sieltä Sport-Heavyn banneria.

Mulla on tälläset ja jumalaut, että hengittää hienosti. Sortseja ei kehtaa pitää kun jalat on toistaiseksi paksut kuin imurin putket mutta ei hikoillakaan viitsisi. Suosittelen lämpimästi!

E: Unohdin mainita, että GASPit jalassa jalkojen kasvu ja anabolia tuplaantuu, sekä vapaan testosteronin määrä kasvaa 106%:lla!

Pulla sanoi:
Mulla on tälläset ja jumalaut, että hengittää hienosti. Sortseja ei kehtaa pitää kun jalat on toistaiseksi paksut kuin imurin putket mutta ei hikoillakaan viitsisi. Suosittelen lämpimästi!

E: Unohdin mainita, että GASPit jalassa jalkojen kasvu ja anabolia tuplaantuu, sekä vapaan testosteronin määrä kasvaa 106%:lla!

Mites sitten farkut? tasot ainakin 300-kertaistuu :hyper:

Ei vaan, mietin tossa eilen kun salilla käppäili kaks heppua. Molemmilla jotku ihme "muotipaidat" päällä ja farkut jalassa, tais sillä toisella jokin ketjukin olla, kolapulloa unohtamatta. Ensin se toinen pälyili ympäriinsä, oletin herran olevan joku salivastaava tai jotain. Siinä se sitten rupes polkee pyörällä... siinä vaiheessa rupesin ihmettelemään (en sentään ääneen, voihan herralla jokun validi motiivikin olla), että mitä hittoa sä jätkä duunaat. Kai se parivaljakko treenasi sitten niissä kuteissa.

On asioita joita minä en ymmärrä, tämä yksi niistä.

jpm sanoi:
Mutta silti college on lähes poikkeuksetta päällä. Jotenkin se on vain parempi treenata college päällä ja varsinkin olkapäitä rasittavissa treeneissä pysyy hyvä lämpö päällä ja olkapäät kondiksessa.
.
college on must, joskus harvoin sen voi ottaa pois mutta vain harvoin, lämpö on hyvä juttu. lisäksi halpahallin 10e verkkarit mitkä kestää 100kertaa paremmin kuin jotkut fakinin better bödiekset.

PS: kahliksella mahtava avatar, perhana mikä MÖRKÖ :thumbs:

neutraali sanoi:
lisäksi halpahallin 10e verkkarit mitkä kestää 100kertaa paremmin kuin jotkut fakinin better bödiekset.
No tuskinpa sä uskot tohon itekkään. Se vaan sattuu olemaan fakta, että harvemmin hyvää voi valmistaa halvalla, saumat repeilee ja värit haalistuu. Tottahan toki poikkeuksia löytyy. Ja toiseksi halpahallin verkkarit sattuu näyttäämään kokolailla Pertti Pasaselta...

neutraali sanoi:
college on must, joskus harvoin sen voi ottaa pois mutta vain harvoin, lämpö on hyvä juttu. lisäksi halpahallin 10e verkkarit mitkä kestää 100kertaa paremmin kuin jotkut fakinin better bödiekset.

PS: kahliksella mahtava avatar, perhana mikä MÖRKÖ :thumbs:
Noissa halpis-collegeissa olen samaa mieltä (ja Pulla, ei ne aina tarvitse ne rumimmat olla). Ne kestää IMO paremmin kuin 50e hifi-hifi-mesh-pöksyt. Ainakaan ei vituta niin paljon kun menee paskaksi. Annan :5: halpis-collegeille!

Helly sanoi:
Ei mitään järkeä kuten ei esim. kainalokarvojen ajelussakaan. Teen kuitenkin molempia :D.

Minäkin ajelen kainalokarvani.. Mutten meikkaa salille! :)

Parisen kertaa olen tehnyt jalkatreenit vanhoissa aikidohousuissa. Mukavan ilmavat, kestää kovempaakin käyttöä, eikä varmasti ratkea kyykkäilystä.

Eikä tarvitse kuvitella että ne jotenkin erottuisivat epäilyttävästi muiden salivaatetuksesta, kun vetää t-paidan helman alas.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mniska sanoi:
ymmärrän kyllä sellasia kuntoilijoita jotka käy jossain trendi paikoissa joissa PITÄÄ tuoksua ja käyttää deividin uusinta mallistoa, että heikon itsetunnon takia pitää mennä muiden mukana.
:D Mitähän mää oon ymmärtäny nyt väärin, kun meidän sali on NIIN kaukana trendisalista ku olla ja voi (melkonen pikku bunkkeri siis) ja siltikin on kivempaa ku ei tartte itsekään haistella sitä kauheeta pistävää hienhajua treenatessa... Ja vielä sekin, että taidanpa olla se ainut säännöllisesti tuolla käyvä KOVAA ja tavoitteellisesti treenaava nainen ja siltikin mulla taitaa olla ne lähes "uusinta mallistoa" (okei, ei todellakaan sitä ihan uusinta) olevat treenivatteet.. kaikilla muilla naisilla taas ei niinkään?!
Mää vain rakastan niitä hyvännäköisiä ja mukavia treenivaatteita! Turhamainen...? So what? ;) Kukin tallaa tyylillään ja se passaapi mulle. Kunhan vain pitää siitä hygieniasta huolen :thumbs:

mitäpä sillä väliä miten sinne salille pukeutuu tosin miehet pyöräilyshortseissa salilla on aika :urjo:. hygieeniaan ei paljoa voi vaikuttaa, jos hiki sattuu haisemaan pahalle, kun mikä tahansa dödö pettää viimestään sen 30min jälkeen... onneksi ei satu itsellä haisemaan pahalle, mutta voi helvetti sitä jalkapallojoukkuetta joka siellä salilla sillon tällön käy :urjo:

Gdane sanoi:
Pulla mainitsi noi Mesh-kankaiset pöksynsä..

Itse ostin vähän aikaa sitten vastaavanlaiset ja on kyllä pakko sanoa että ihan sikahyvät reenata :rock:
Välillä melkein tuntuu et ilkosillaan on kun ne on oikeesti niin ilmavat!

Hitto, oliskohan tässä vastaus meikäläisenkin ongelmaan. Nimittäin en montaa asiaa vihaa niinpaljon salilla, kuin reisiin liimaantuvia housuja. Olen jo pitkään käyttänyt salilla shortseja, kun mitään tavallisia (halpis) verkkareita on pysty käyttämään tuo inhottavan hikoiluongelman takia.

Ja eikös näillä GASPeilla sun muilla ole myös treenishortsejakin? Vai onko nuo ihan verkkarimalliset ihan oikeasti niin hengittävät että ei tartte munat vaahdossa treenata?

Mniska sanoi:
ymmärrän kyllä sellasia kuntoilijoita jotka käy jossain trendi paikoissa joissa PITÄÄ tuoksua ja käyttää deividin uusinta mallistoa, että heikon itsetunnon takia pitää mennä muiden mukana.
mutta on se vähän kumma jos tarvii mennä salikortin oston jälkeen vaatekauppaan ostamaan uudet treenikuteet.

Mä en ymmärrä sua. Miten vaatteiden pitäminen muka on yhteydessä huonoon itsetuntoon? SIis, koska mulla on hyvä itsetunto, en saisi treenata ns. merkkivaatteissa? Pitäskö alasti ihan olla? Mä en tiennykään että trendi paikoissa PITÄÄ meikata ja tuoksua, että pääsee sisälle.
Ja sitäpaitsi, eiköhän sen siitä treenaajasta näe, että miksi se siellä salilla on, on sillä ihan millaset kuteet vaan. Siis treenitavasta ja tuloksista.
No, kyllähän mä käyn sellasella trendisalilla (yo-liikunta), ettei sinne kehtaa mennä jos ei oo huippukuteet. Sikshän mä niitä treenivaatteita ostan!! Kiva kun kerroit syyn, en itse vielä ollutkaan tajunnut.. :lol2: :lol2:

Löre sanoi:
Parisen kertaa olen tehnyt jalkatreenit vanhoissa aikidohousuissa. Mukavan ilmavat, kestää kovempaakin käyttöä, eikä varmasti ratkea kyykkäilystä.

Itse käytin vuosia sitten pitkään vanhoja karatepuvun housuja salilla, hyvin pelitti.

Myöhemmin täyttivät vielä tehtäväänsä koulussa ruumiinavauksissa pidettävinä housuina. Nyt niitä ei enää kehtaa missään pitää..

sfl sanoi:
Mites sitten farkut? tasot ainakin 300-kertaistuu :hyper:

Ei vaan, mietin tossa eilen kun salilla käppäili kaks heppua. Molemmilla jotku ihme "muotipaidat" päällä ja farkut jalassa, tais sillä toisella jokin ketjukin olla, kolapulloa unohtamatta. Ensin se toinen pälyili ympäriinsä, oletin herran olevan joku salivastaava tai jotain. Siinä se sitten rupes polkee pyörällä... siinä vaiheessa rupesin ihmettelemään (en sentään ääneen, voihan herralla jokun validi motiivikin olla), että mitä hittoa sä jätkä duunaat. Kai se parivaljakko treenasi sitten niissä kuteissa.

On asioita joita minä en ymmärrä, tämä yksi niistä.

Itselläni on pari kertaa unohtunut laittaa shortsit treenikassiin ja olen sitten treenannut farkut jalassa. En todellakaan lähde turhan takia salille tuollaisen syyn takia enkä himaan vaihtamaan housuja. Muut saa ihmetellä ihan rauhassa.

Timba79 sanoi:
Ja eikös näillä GASPeilla sun muilla ole myös treenishortsejakin? Vai onko nuo ihan verkkarimalliset ihan oikeasti niin hengittävät että ei tartte munat vaahdossa treenata?
´

GASPeista en tiedä,mutta BBn mesh-verkkareita mä suosittelen mielelläni kaikille,ei muuten tarvinnu kesäkuumalla munat vaahdossa kyykkäillä :rock:
palkkarin ja rannetukien jälkeen paras hankinta mitä mä olen treeniin liittyen tehnyt :D

Pulla sanoi:
No tuskinpa sä uskot tohon itekkään. Se vaan sattuu olemaan fakta, että harvemmin hyvää voi valmistaa halvalla, saumat repeilee ja värit haalistuu. Tottahan toki poikkeuksia löytyy. Ja toiseksi halpahallin verkkarit sattuu näyttäämään kokolailla Pertti Pasaselta...
no pakko uskoa kun 2kertaa oon nuita halpoja ostanut kyseisetä liikkeestä ja kestävämpiä ovat olleet, kai ne 2kertaa on ollut sitten niitä poikkeuksia :rolleyes: ja mulle on aivan sama miltä salilla näytän, melkein ainaki:)

itellä on halppis verkkarit jotka leikkasin vähän polven ala puolelta, hihaton/tavallinen t-paita ja joskus huppari lämpöjä piettämäs ku kerran olen loukannu itteni niin vittumaisesti nii parempi piettää ittensä lämpimänä. oon kyl aatellu ostaa jotku oikeet kunnon sali housut ku noi verkkarit ei oikei ole hyvät

Ei niitten siistien treenivaatteiden mitään kalliita tarvi olla. Itse hain juuri viime viikolla Stadiumista 6 kpl XL-kokoisia treeni-t-paitoja. 3 kpl tarjous 9,90 e. Ajattelin hakea lauantaina vielä yhden setin lisää. Tuon lisäksi sortsit ja lenkkarit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom