Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ai pitääkö treenatessa olla coool? Totta munassa! Vähintään näin cooool:

Liitteet

• Elvis Jack - Elvis16-sm.webp
    Elvis Jack - Elvis16-sm.webp
    14,4 KB · Katsottu: 702
Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool? No ei. Mutta _saako_ näyttää hyvältä ja olla cool? No tottahan toki! :)

Itse ainakin saan kivoista, tyylikkäistä ja ryhdikkäistä treenivaatteista suunnatonta egobuustia. On mukavaa, kun voi väsyttävän työ- tai opiskelupäivän jälkeen mennä salille ja laittaa mieluisat treenivaatteet päälle. Samalla sitä ikään kuin heittää nuhjuisen työ-minän pois päältään ja keskittyy toisenlaisiin asioisiin itsessään.

Ja sitten kun treenivaatteisiin pukeutuneena vilkaisee peiliin, niin sieltä tuijottaa takaisin joku sellainen henkilö, joka oikeasti näyttää terveeltä, sporttiselta ja energiseltä. Tulee usein sellainen fiilis, että noin energisen näköinen henkilö jaksaa nostaa vaikka mitä ja parantaa tuloksia tälläkin kerralla. Sitten vielä hyvät salihanskat käteen ja menoksi! Ihmeellistä, mitä vaatteilla saakaan aikaan... olo muuttuu väsyneen laiskasta hyvin pian lähes päinvastaiseksi.

Olen joskus t-paidassakin kokeillut treenata, muttei se oikein sopinut minulle. Mieluummin käytän nimenomaan urheiluun tarkoitettuja vaatteita, joiden valmistumateriaalitkin ovat treenin kannalta miellyttävämpiä. Vaatteiden hengittävyys ja kuivumisominaisuudetkin ovat ihan eri luokkaa kuin joissain puuvillaisissa paidoissa. Etenkin kesähelteillä sen eron huomasi selkeästi.

Jeera sanoi:
Ja sitten kun treenivaatteisiin pukeutuneena vilkaisee peiliin, niin sieltä tuijottaa takaisin joku sellainen henkilö, joka oikeasti näyttää terveeltä, sporttiselta ja energiseltä. Tulee usein sellainen fiilis, että noin energisen näköinen henkilö jaksaa nostaa vaikka mitä ja parantaa tuloksia tälläkin kerralla.
Tosta tulikin mieleen, että tuli itsekin vaihdettua vihdoin hihattomaan wifebeater-malliseen t-paitaan. Nyt kun olen vihdoin saavuttanut bodariuden ensimmäisen tason ja saanut oikein kovassa pumpissa esiin lievästi mutkittelevan, hiukan tulitikkua paksumman verisuonen pullistelemaan tuohon olkapäähän, niin onhan tätä ilon päivää nyt pakko juhlistaa! :rock: Ensin ajattelin leikkaavani reiän t-paitaan mistä sen saisi näkyviin mutta se ei olisi kuulia.

Wifebeateritkin ovat tietysti muodin mukaan Quicksilveriä, hinta alekorista 4e! Ostin niitä heti varmuuden vuoksi 3 kappaletta.

Ja Timballe tuosta tsortsit. Jahka omat pohkeet hiukan kasvaa niin pitää vaihtaa varmaan tuollaisiin.

[mod]korjattu quotet, lällällää. -Tomi[/mod]

Tähtityttö sanoi:
Mä en ymmärrä sua. Miten vaatteiden pitäminen muka on yhteydessä huonoon itsetuntoon? SIis, koska mulla on hyvä itsetunto, en saisi treenata ns. merkkivaatteissa? Pitäskö alasti ihan olla? Mä en tiennykään että trendi paikoissa PITÄÄ meikata ja tuoksua, että pääsee sisälle.
Ja sitäpaitsi, eiköhän sen siitä treenaajasta näe, että miksi se siellä salilla on, on sillä ihan millaset kuteet vaan. Siis treenitavasta ja tuloksista.
No, kyllähän mä käyn sellasella trendisalilla (yo-liikunta), ettei sinne kehtaa mennä jos ei oo huippukuteet. Sikshän mä niitä treenivaatteita ostan!! Kiva kun kerroit syyn, en itse vielä ollutkaan tajunnut.. :lol2: :lol2:

no hyvä että löysit syyn! löytyikö puusta?
tarviiko heti ottaa kiessii jos takaraivossas tuntuu että tarkottikohan toi mua?!
yritin tarkoittaa että ei tarvitse olla SO COOL LIKE MTV`s COOLEST AWSOME DUDE siellä salilla, varsinkin jotkut alottelijat ajattelee että en mä kehtaa men sin treenaa ku ei mul o hyvii vaatteit sin. muutenki ihmiset ajattelee liikaa et näytänköhä mä ny hyvält, oho tos o yks hius huonosti....

Itselläni ei ole ollut varaa ostaa ns. huippuhienoja treenivaatteita. Henkkamaukan "urheiluosastolta" olen kerran puoleen vuoteen ostanut parinkympin housut ja sitten jonkun mukavan t-paidan. Jos rahaa olisi, niin varmasti kävisin ostamassa urheiluliikkeestä kunnon hengittävät ja hyvän malliset treenivaatteet. Hienoissa vaatteissa on mukava olla niin opiskeluissa kuin urheilussa ja olen huomannut, että etenkin venyvät ja hengittävät housut on erihyvä juttu salilla. Meikkaa en sen kummemmin salille, ellei meikkiä ole sitten valmiiksi.

Toisten pukeutuminen tai muu ulkonäkö ei minua kiinnosta, enkä siihen juurikaan kiinnitä huomiota. Tietysti perushygieniaa toivoisi kaikilta julkisissa paikoissa asioivilta :)

Meikäläinen ei ainakaan ole mitenkään coolin näköinen salilla. Paita hiestä märkänä ja koko ukko muutenkin ihan punainen. Jotkut vähän katsoo, että mikä tolla on, mutta hitot siitä. Mä en sille mitään voi, että hikoiluttaa, joten antaa sen valua vaan :)
Vaatteet on just sellaiset, mitä käteen kaapista sattuu, eli verkkarit ja joku kämänen paita. En käy trendi salilla.

Pulla sanoi:
Ja Timballe tuosta tsortsit. Jahka omat pohkeet hiukan kasvaa niin pitää vaihtaa varmaan tuollaisiin.

Noita mä jokupäivä kattelinkin, pitää varmaan käydä ostoksilla. Alkaa nuo vanhat shortsit muutenkin sanomaan jo työsopparia irti. Onko noissa muuten minkäälaisia taskuja?

Tomi sanoi:
Tuon lisäksi sortsit ja lenkkarit.
Lenkkarit?? Hmm.. Muistaakseni sulla ei ole kyykkäystä ja mavea ohjelmassa , joten lenkkarit varmaan käy. Jotku hightech airpump lenkkarit ei taida kuitenkaan olla hääppöiset jalkineet isojen poikien kyykkäykseen . Koko äijä
on kuin jousitettu.

Tomi sanoi:
Ei niitten siistien treenivaatteiden mitään kalliita tarvi olla. Itse hain juuri viime viikolla Stadiumista 6 kpl XL-kokoisia treeni-t-paitoja. 3 kpl tarjous 9,90 e. Ajattelin hakea lauantaina vielä yhden setin lisää. Tuon lisäksi sortsit ja lenkkarit.

Mä osuin tohon samaan tarjoukseen viikkoa aiemmin, tuli hyödynnettyä :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mniska sanoi:
no hyvä että löysit syyn! löytyikö puusta?
tarviiko heti ottaa kiessii jos takaraivossas tuntuu että tarkottikohan toi mua?!
yritin tarkoittaa että ei tarvitse olla SO COOL LIKE MTV`s COOLEST AWSOME DUDE siellä salilla, varsinkin jotkut alottelijat ajattelee että en mä kehtaa men sin treenaa ku ei mul o hyvii vaatteit sin. muutenki ihmiset ajattelee liikaa et näytänköhä mä ny hyvält, oho tos o yks hius huonosti....

Täytyy nyt vielä kommentoida sen verran että en osta niitä mukavia merkkikuteita siksi, että ne ovat jotain tiettyä merkkiä, tai että pitäisi näyttää coolilta. Ostan siis mukavia ja hyviä (=myös käytännöllisiä ja kestäviä) treenivaatteita. Yleensä pyrin ostamaan merkkiä&laatua halvalla, eli suosin ale-myyntejä jne.
Tosiaan hieman yliampuvaa, jos ei voi mennä salille siksi, että hiukset (tai hius) on huonosti..

Timba79 sanoi:
Noita mä jokupäivä kattelinkin, pitää varmaan käydä ostoksilla. Alkaa nuo vanhat shortsit muutenkin sanomaan jo työsopparia irti. Onko noissa muuten minkäälaisia taskuja?
Mulla on kahdet GASPin housut, mustat ja harmaat. Päällepäin ei näytä olevan muuta eroa kuin väritys mutta noissa mustissa no pirun pienet taskut, harmaissa syvemmät. Muuten ei haittaa mutta kun istuu tai mesoaa muuten niin tuppaa ämpärisoitin lentämään taskusta lattialle...

Salilla saa (ja pitää) näyttää kamalalta:D
Vaatteista viis, kunhan ovat sopivat reeniin ja tuntuvat mukavilta:)
Näytän itse salilla kamalalta, tukka on sekaisin, hirveä hiki, armoton pumppi ja mustat silmänaluset:D Ja näytän siltä että pää räjähtää hetkenä minä hyvänsä :evil:

Totta helvetissä pitää olla kool. Ja reeniohjelmatkin kannattaa heittää menemään. Parastahan on reenata silleen, että kun näkee jonkun tekevän jotain liikettä, missä itse on kovempi, niin menee siihen viereen ja pistää enemmän rautaa! Tuloksista viis!

Henko: Niin ja eikö vaan että jos salilla on enempi porukkaa niin pitää ottaa aina isoimmat mahdolliset painot ja tehä vaikka heijareita? pääasia että ne 50kg puntit liikkuu jollakin tyylillä:D ja penaa pitää tehdä JOKA treenissä muuten yläkroppa kuihtuu:D

Pitää kyllä etsiä jostain tuollaiset mesh-pöksyt kun alkaa niken all climate gearit vetämään viimeisiään. Toivottavasti turun wellmaxista löytyy

Tomi sanoi:
Ei niitten siistien treenivaatteiden mitään kalliita tarvi olla. Itse hain juuri viime viikolla Stadiumista 6 kpl XL-kokoisia treeni-t-paitoja. 3 kpl tarjous 9,90 e.
Ei kai ollut noita SOC:n paitoja? Ite oon ostanut noita about 6-7 kpl yhteensä viimeisen parin vuoden aikana, hinta aina 9,90/kpl.

Noh, emmä kai enempää tartte..

grimJester sanoi:
Ei kai ollut noita SOC:n paitoja? Ite oon ostanut noita about 6-7 kpl yhteensä viimeisen parin vuoden aikana, hinta aina 9,90/kpl.
"United Cotton - Basic Sportswear". Kyseessä ei ole siis mikään huippulaadukas treenipaita, kuten hinnasta voi päätellä. Paita on kuitenkin hinnan lisäksi mukava päällä, hyvin hengittävä ja istuva. Voisi siis todeta kuitenkin hinta-laatusuhteen kohtaavan. Hain muuten aamupäivällä vielä yhden setin ko. paitoja. Pitäisi 9 riittää vähäksi aikaa, heh...

Pulla sanoi:
Mulla on kahdet GASPin housut, mustat ja harmaat. Päällepäin ei näytä olevan muuta eroa kuin väritys mutta noissa mustissa no pirun pienet taskut, harmaissa syvemmät. Muuten ei haittaa mutta kun istuu tai mesoaa muuten niin tuppaa ämpärisoitin lentämään taskusta lattialle...

Ämpärisoittimen takia mä noita taskuja kyselinkin. Eli riittävän syvät taskut pitää löytyä.

Damian sanoi:
Ymmärrän, jos paskaa puhuvat ihmiset häiritsevät ja ärsyttävät salilla mutta jos ärsyynnyt pelkästään siitä että joku on pukeutunut hyvin, niin :david:

Kuulostaa vähän siltä, että sinun mielestäsi kaikki hyvin pukeutuneet ovat ilman tavoitteita ja vain puhuvat paskaa salilla eivätkä treenaa.
Jos näin ajattelet, niin kuulostaa aika idioottimaiselta.

Eli on olemassa myös niitä, jotka tykkäävät pukeutua hyvin ja treenaavat silti kovaa ;)

Just joo..huoh..on toki olemassa niitäkin jotka pukeutuvat hyvin ja treenaavat kovaa, mutta tarkoitankin niitä JOTKA EIVÄT EDES MINUN MITTA-ASTEIKOLLA TREENAA, vaan tukkivat laitteet yms tyhjänpäiväisillä sosiaalihetkillään. Mutta kuten sanoin:olen jo vaihtanut salia ja tällä nykyisellä salilla ei ole näitä ihmisiä joista mainitsin...
En sitä paitsi ymmärrä mitä järkeä on laittaa treenivaatteisiin lähes 200e ja sitten maksaa salimaksu vain siksi, että vuodesta toiseen tekee samat tulokset ja jauhaa paskaa...toisaalta ilman näitä ihmisiä meille "kovaa" treenaaville tuskin olisi niin paljon saleja olemassa...joten tätä lässynläätä voisi jatkaa loputtomiin...anteeksi, että ilmasin mielipiteeni...olen huono ihminen ja myös näytän siltä (mulla on kympin verkkarit)..toisaalta minä kehityn, se on omasta mielestäni pää-asia...sen lisäksi että käy suihkussa ja ei haise lannotteelle ja örise kuin karsina sika.
Vituttaa tuommonen "jos ajattelet, että kaikki..plää plää", ei kenenkään maailma ole niin mustavalkoinen, että pitäs aina erikseen mainita tarkoittavansa vain joitakin ihmisiä... :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom