Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eiköhän se o pääasia et ite viihtyy releissään. Saatan minäkin olla näky kun otsasuonet pullistelee ja hiki virtaa kun treenaan.
Ihmettelen vaan porukkaa jotka ei viitti sitä pientä hikiriepua pitää mukanaan.

Kunhan ei puhku ja puhise kuin iso paha susi joka yrittää kaataa 3:n pienen porsaan taloa.
Kyykkyä tehdessäni näytän varmaan todella brutaalilta ilmestykseltä, otsasuonten näkyminen ei riitä, vaan kaulaan tulee myös järkyttävät kaalimadot kummittelemaan. Ja punainen olen kuin tomaatti, hikikin virtaa niin että paidan väri muuttuu aina reenin loppuun. Pitäisi kyllä kantaa sitä pyyhettä mukana, mutta aina se jää. Päällä normaali t-paita, shortsit tai collegehousut, painikengät.

toivottavasti ei,useinhan tonne sinne tulee mentyä esim. parta ajamatta tai vastaavaa(koulun/töiden jälkeen on asia erikseen,toim.huom.). varmaan olen aika cool näky kun koko ukko tärisee ja hikoilee kuin sika.

No ohhoh jos ei treenatessa tuleva hiki saa haista, pitää vissiin laittaa jotain partavettä ennenku menee treenaamaan ettei vaan hiki pääse yhtään tuoksahtamaan. Sillä ei ole mitään väliä miltä siellä salilla näyttää kunhan nyt ei ihan alasti treenaan, se on se asenne kattokaas.

Dippadai... jokainenhan tavoittelee salilla hyvännäköistä ja -oloista kehokokonaisuutta, joten eiköhän sitä väkisinkin toivo työntouhussa näyttävänsä hyvältä muiden silmissä, itse treenin siitä kuitenkaan kärsimättä. Hyvännäköisellä en tarkoita merkkivaatteita, hikinauhoja, kimallusta ja glitteriä sekä lamportsinin avaimia roikkumassa kaulassa vaan kehon siisteyttä.

Äsken oli salilla sellainen "haluan olla salin kaunein" -tapaus. Tyttö oli kyl oikeasti kaunis mutta se meikin ja hajuveden määrä oli jotain ihan uskomatonta. Hajuvesikin tuoksui kyllä hyvältä mutta sitä oli vaan liikaa, eikä salille tarvi niin paljon meikata.
Naurettavinta on kun tyttö ensin meikkaa puol tuntia salia varten ja sitten ne meikit alkaa vuotaa oikein komeasti vartin reenin jälkeen - näky on kohtalaisen hirveä.

Dino84 sanoi:
aivan sama miltä näyttää, kunhan ei sielä munasillaan hillu ja huutele vitu saatanaa
Minä en hilu munasillani, mutta pääliikkeissä huudan saatanaa täysin estoitta :D . Sen verran kiinitän pukeutumiseen huomiota, että vaatteet on puhtaan eikä persvako näy treeneissä (joitakin em. juttu ei tunnu kiinostavan).

Edit: Täytyy myöntää, että jos vieressä treenaa viehättävä nainen jätän örinät ja huudot vähemmälle :pelimies:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Timba79 sanoi:
Ei tolla hymyllä mitään väliä ole, tiukat housut riittävät todella pitkälle, eikä haittaa vaikka olisi vähän risaisetkin. :D

Paitsi jos kyseessä on viiskymppinen nainen persauksista puhki olevissa legginseissä (kirjotinko oikein?). Kuten meidän salilla silloin tällöin. Eipä siinä että sen persettä tsiikailisin :D mutta jotenkin pisti vaan silmään kun se meni reidenkoukistus laitteeseen makaamaan tai venyttelee lattialla.

ei....

Sanoisin, että se miltä näyttää on sivuseikka,
ja muiden huomioiminenkin saa rajoittua siihen,
että pitää ittensä ja reenivaatteensa puhtaana,
ja ei nyt ainakaan tarkoituksella yritä möykätä ja karjua nostaessaan,
kyllähän sitä puhinaa väkisinkin lähtee.
Mut yleensä 200 kilolla kyykkäävät tuntuu pitävän pienempää ääntä kuin
samalla määrällä jalkaprässäävät...

Niin joo, ja sit se tietty muiden huomioimisessa hyvä, että ei varaa kyykkypaikkaa hauiskäännölle, ei tarvi juuri sitä käsipainotelinetta tuekseen kun tekee vipunostoja jne jne jne...mut ne kai on suht sanomatta suht selvää tän palstan väelle.

En tule jokatapauksessa koskaan näyttämään hyvältä tai olemaan cool, mulle riittää se että saan hetken tuntea mielessäni itseni maailman valtiaaksi kyykättyäni naama punaisena sen vitun viimeisen toiston ylös.

itse pidän ihan norm verkkareita ja yleensä pitkähihaista paitaa.tukka sojottaa miten sattuu ja hikoilen kuin sika.

kyllä..saavun salille ja yleensä heti pärähtää soimaan joko "im too sexy" tai "daddy cool" ...no ei välttämättä ;)

no treenin alussa kait itse näytän suht normaalilta, mutta mitä pidemmälle treeni etenee sitä hirveämmältä mies näyttää. treenien välillä löytyy mulla naamalta suht synkkä ja keskittynyt ilme ja napeista kuuluu jotakin raskasta. ei kaunis näky.

loppujen lopuksi ei väliä sillä yleensä satun yksin salille. :)

Itse kyllä kiinitän huomiota pukeutumiseeni salilla. Eli kun pakkaan vaatteet niin katson kyllä mikä paita sopii minkäkin housujen kanssa jne. Ja aika usein tulee ostettua uusia treenivaatteita.
Ja kyllä sitä tulee vielä laitettua hiukset kuntoon ja sitten treenaamaan. En usko että tämä tekee minusta yhtään huonompaa treenaajaa:)
Itse treenin aikana en todellakaan kiinnitä näihin asoihin huomiota vaan keskityn 100% treeniin.

Juu, meikäpoika on aina aivan jumalattoman kuul salilla, vedän aina puvuntakin niskaan ja silleen...

Oikeesti etin sen känäsimmän T-paidan mitä löydän kaapista ja mihin kehtaa hiota ku 200 kilonen texasilainen ja aina samat vanhat kuluneet löysät collarin tapaset housut. Eli ei, mun mielestä vaatteille on ny ihan sama, en mee salille näyttäytyyn...
Johtunee siitä ettei tarvi tehdä vaikutusta ei samaan, eikä vastakkaiseenkaan sukupuoleen...

Mää oon niin hirvittävän ruma ihminen, mutta silti niin kaunis, ehkä se on se sisäinen kauneus joka paistaa läpi seksikkään vartaloni.

Mullakin on välillä psykopaatin oireita salilla, kerran tärisin siihen malliin että jotkut katteli hiukka huolestuneina mua, mutta empä mää välittänyt, ainoo ongelma vaan on kun jotku tuijottaa esim. peilien kautta, niin se jotenkin "kiihottaa" pulssihan siitä nousee ja adrenaliini alkaa virtaamaan entistä kovemmin, ei välttämättä niin kauhian mukavaa jos tekee esim peilin edessä epäkkäitä. :jahas:

Olen huomannut että treenit kulkee mukavammin, jos on käynyt juuri suihkussa ja raikas olo ja vetää täysin puhtaat treenivaatteet alusvaatteita myöten päälle. Tosin harvemmin sitä suikussa käy ennen treeniä, kuivuu iho liiasta suihkuttelusta. mut muutaman kerran on noin käynyt ihan vahingossa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom