- Ikä
- 59
Itse en pysty näyttämään hyvältä, enkä siihen eres pyri. Tiedän, että näytän joskus varmaan aika skitsolta, koska pyrin keskittymään ainoastaan suoritukseen. Sarjojen välisen palautuksen aikana kiertelen usein levottomasti
puhisten. Tuijotan pitkään jotain seinää tai kelloa. Olen pitkään silmät kiinni ja
käyn läpi seuraavaa suoritusta mielessäni. Pyrin tietoisesti kiinnittämään muihin
mahdollisimman vähän huomiota. Se voi näyttää siltä, että jätkä on ylimielinen kun ei kiinnitä mitää huomiota muihin.
Jotkut voi olla sitä mieltä, että sehän on vain rautojen heilutusta ei siinä mitään keskittymistä tarvita. Olen vahvasti eri mieltä. Kun onnistuu tekemään
mielessään onnistuneen suorituksen, niin parhaimmillaan siitä on paljon
apua. Joskus on jopa hämmästynyt kun 5:nen alkaa tehdä tiukkaa ja just
meni mielessäni 6:nen puhtaasti.
Joskus tuntuu, että jotkut näyttelee koko treenin läpi. Päälimmäinen ajatus
on koko ajan miltä tää näyttää. Ei siitä mulle mitään haittaa ole, mutta jotenkin turhaa varsinkin kun se usein johtaa vääriin liikeratoihin ja painoihin.
Mulle hyvän treenin tunnusmerkkinä toimii se kuinka vähän muistan muista ihmisistä ja tapahtumista treenin aikana.
puhisten. Tuijotan pitkään jotain seinää tai kelloa. Olen pitkään silmät kiinni ja
käyn läpi seuraavaa suoritusta mielessäni. Pyrin tietoisesti kiinnittämään muihin
mahdollisimman vähän huomiota. Se voi näyttää siltä, että jätkä on ylimielinen kun ei kiinnitä mitää huomiota muihin.
Jotkut voi olla sitä mieltä, että sehän on vain rautojen heilutusta ei siinä mitään keskittymistä tarvita. Olen vahvasti eri mieltä. Kun onnistuu tekemään
mielessään onnistuneen suorituksen, niin parhaimmillaan siitä on paljon
apua. Joskus on jopa hämmästynyt kun 5:nen alkaa tehdä tiukkaa ja just
meni mielessäni 6:nen puhtaasti.
Joskus tuntuu, että jotkut näyttelee koko treenin läpi. Päälimmäinen ajatus
on koko ajan miltä tää näyttää. Ei siitä mulle mitään haittaa ole, mutta jotenkin turhaa varsinkin kun se usein johtaa vääriin liikeratoihin ja painoihin.
Mulle hyvän treenin tunnusmerkkinä toimii se kuinka vähän muistan muista ihmisistä ja tapahtumista treenin aikana.