Täytyykö treenatessa näyttää hyvältä ja olla cool ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
59
Itse en pysty näyttämään hyvältä, enkä siihen eres pyri. Tiedän, että näytän joskus varmaan aika skitsolta, koska pyrin keskittymään ainoastaan suoritukseen. Sarjojen välisen palautuksen aikana kiertelen usein levottomasti
puhisten. Tuijotan pitkään jotain seinää tai kelloa. Olen pitkään silmät kiinni ja
käyn läpi seuraavaa suoritusta mielessäni. Pyrin tietoisesti kiinnittämään muihin
mahdollisimman vähän huomiota. Se voi näyttää siltä, että jätkä on ylimielinen kun ei kiinnitä mitää huomiota muihin.

Jotkut voi olla sitä mieltä, että sehän on vain rautojen heilutusta ei siinä mitään keskittymistä tarvita. Olen vahvasti eri mieltä. Kun onnistuu tekemään
mielessään onnistuneen suorituksen, niin parhaimmillaan siitä on paljon
apua. Joskus on jopa hämmästynyt kun 5:nen alkaa tehdä tiukkaa ja just
meni mielessäni 6:nen puhtaasti.

Joskus tuntuu, että jotkut näyttelee koko treenin läpi. Päälimmäinen ajatus
on koko ajan miltä tää näyttää. Ei siitä mulle mitään haittaa ole, mutta jotenkin turhaa varsinkin kun se usein johtaa vääriin liikeratoihin ja painoihin.
Mulle hyvän treenin tunnusmerkkinä toimii se kuinka vähän muistan muista ihmisistä ja tapahtumista treenin aikana.

Ihan sama miltä siellä salilla näyttää, kunhan ei kohtuuttomasti häiritse toisia ja tekee liikkeet kunnolla.

Mä en näytä coolilta missään tilanteessa. En vaikka yrittäisin. Mulle on ihan sama millaisessa risaisessa paidassa jengi heiluu. Tärkeää on vain se, että treenipaita pestään useammin kuin kerran vuodessa :yrjo:. Likainen treenipaita haisee niin hirveälle, että en voi ymmärtää miten vitussa joku voi sellaisen paidan päälleen pukea.

Mä ainakin näytän aina hyvältä, tein sitten mitä tai mitä tahansa. En mä voi asialle mitään ja niin se on aina ollut. Ja ihan sama mitä muut siitä ajattelee, se on silti aina ollut niin. Ei tuollaisia asioita tarvitse miettiä, eihän..;)

Voi kiesus..
Joo kyllä täytyy ja pitää olla. Treeni on vähän kuin rakastelisi kaunista naista. Ei se miltä se tuntuu, vaan kuinka hyvältä näyttää sen aikana. Siksi harjoittelenkin laukeamisilmeitä eteisen peilin edessä ja keittiössä kirkkaista kattiloista.

Pitää olla sellaiset kamppeet, joissa ite viihtyy ja jotka ei rajoita liikeratoja.
Itelle on ihan sama, missä kuteissa porukka on salilla, kunhan vaan pitää paidan päälla ja kengät jalassa. Liian usein näkee reenaajia ilman kenkiä ja joskus ilman sukkia, siinä onkin kiva tepastella jalkasilsajälkiä pitkin.

Belmondo :lol2:

Joo, mä näytän varmaan tosi hyvältä aina kun treenaan, venähtäneet T-paidat ja vanhat verkkarithan on suorastaan huippumuodikkaat, eix joo... ja tosi coolikin mä olen aina, hiki valuu otsalta ja naama punoittaa kuin uuden sadon tomaatti, ja ilmeetkin taatusti tosi viehkoja :jahas:

mxm sanoi:
Itelle on ihan sama, missä kuteissa porukka on salilla, kunhan vaan pitää paidan päälla ja kengät jalassa. Liian usein näkee reenaajia ilman kenkiä ja joskus ilman sukkia, siinä onkin kiva tepastella jalkasilsajälkiä pitkin.

no eikai siitä mitään jälkiä jää jos treenajalla on puhtaat sukat jalassa? ite en pidä treeneissä kenkiä, mutta puhtaat sukat kyl on aina jalassa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Näytän aina hyvältä ja olen cool, treenatessakin. On ihanaa katsoa itseään peilistä kun näyttää niin hyvältä...

ei tarvia näyttää hyvältä, mutta olisi tärkeää että on hyvä olo! Jos joku saa hyvän olon siitä, että pukeutuu jollain tietyllä tavalla treeniin ja saa siitä kiksejä treeniinsä, so not anti palaa. Eikä siinä mitään jos tykkää katsoa oman hauiksensa pullistumista treenissä, itse ainakin seuraan peilistä omaa suoritusta. Jos se jonkun mielestä on jotain näyttelemistä niin ei mahra mitn.. Veikkaan että aika harva jaksaa käydä salilla paria kertaa enempää vain näyttäytymässä muille.

Kyllä mun mielestä salilla kuuluu nostaa rautaa eikä kävellä catwalkilla. Ei tarvitse olla mitään 70 euron über super hyper hienoo älykannas materiaalista olevaa t-paitaa :D Kuitenkin voi ajatella sen verran muita, että todellakin pesee ne reenikamat sillon kun kukkasetkin nuukahtaa niiden ohi kävellessä. Itselläni on normaalisti jotkut verkkarit tai shortsit ja löysähkö t-paita. Joskus kun naama punasena tekee jotain sarjaa ja hiki suorastaan valuu päästä, saatan kyllä näyttää aika luolamieheltä mutta ei se mua suuremmin haittaa. :D

hafanafa sanoi:
no eikai siitä mitään jälkiä jää jos treenajalla on puhtaat sukat jalassa? ite en pidä treeneissä kenkiä, mutta puhtaat sukat kyl on aina jalassa
Sama täällä. Tai no yleensä käytän treeneissä kenkiä, mutta joskus on pelkät sukat jalassa.

Jakob sanoi:
Mä en näytä coolilta missään tilanteessa. En vaikka yrittäisin. Mulle on ihan sama millaisessa risaisessa paidassa jengi heiluu. Tärkeää on vain se, että treenipaita pestään useammin kuin kerran vuodessa :yrjo:. Likainen treenipaita haisee niin hirveälle, että en voi ymmärtää miten vitussa joku voi sellaisen paidan päälleen pukea.

Ihan kuin meikäläisen suusta, mä oon coolista kaukana niin salilla kuin ihan arkisessa elämässäkin. Ja puhtaus on erittäin tärkeätä, ei sitä tarvitse hajusteille tuoksua, mutta viikon vanha hiki jos haisee, niin tekisin mieli vetää lättyyn, onneksi noita tapauksia on tosi vähän. Ja siis tottakai sen hiki vähän haisee ja niin kuuluukin, mutta jos pesulla käydään kerta viikkoon ja vaatteet vaihdetaan vielä harvemmin, niin jossain on vikaa ja pahasti.

Mä näytän reenatessani niin hullulta ja hölmöltä että hävettää meinaa. Hikiset kamppeet ja kaamea irvistys Siitä on coolius kaukana.
Tai jostakin toisesta voi näyttää todella coolilta se, että keskittyy treeniinsä, puhisee ja tuijottelee minne sattuu.

Olen nainen, joten luultavasti miehet olettaisivat/haluaisivat että pitäisin salilla jotain hemaisevan seksikkäitä ja tyylikkäitä vaatteita ja naamallani olisi jatkuvasti missimäinen tekohymy, mutta ei, eipä tietenkään. Vaatteet ovat vanhat ja raihnaiset enkä edes vaivaudu hankalia rintsikoita käyttämään (näillä rusinoilla), punanen naama ja kehvetti sentään kun unohtu nuo jalkakarvatkin ajelematta :hyper: Olen myös huomannut että mulle tulee ihan karmiva kaksoisleuka kun oikein kovasti puristan...
Joskus ihmetyttää salilla nämä typykät jotka ei tee siellä mitään muuta ku jotain vatsoja ja näyttävät koko ajan niin .... normaaleilta. Itse kun reenaa hullun kiilto silmissä. Lähes.

Kyllähän sitä mieluummin kattelee hyvin pukeutuneita ihmisiä niin salilla kuin muuallakin, mut jokainen pukeutukoon mihin tahtoo, vittuako se muille kuuluu.

e. ei sekään nyt kovin siistii oo lesottaa sillä, miten huonosti sinne salille pukeutuu

Missukka sanoi:
Olen nainen, joten luultavasti miehet olettaisivat/haluaisivat että pitäisin salilla jotain hemaisevan seksikkäitä ja tyylikkäitä vaatteita ja naamallani olisi jatkuvasti missimäinen tekohymy, mutta ei, eipä tietenkään. .

Ei tolla hymyllä mitään väliä ole, tiukat housut riittävät todella pitkälle, eikä haittaa vaikka olisi vähän risaisetkin. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom