Yhtä#Hauista
V.I.P.
- Ikä
- 39
Eli, onkohan normaalia että syke hidastuu dieetillä? Mulla on se seistessäkin vaan 50!!! Ja olo on jokseenkin huterahko... Normaalisti syke yli 70 tällein päivällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhtä#Hauista sanoi:Eli, onkohan normaalia että syke hidastuu dieetillä? Mulla on se seistessäkin vaan 50!!! Ja olo on jokseenkin huterahko... Normaalisti syke yli 70 tällein päivällä.
Yhtä#Hauista sanoi:Eli, onkohan normaalia että syke hidastuu dieetillä? Mulla on se seistessäkin vaan 50!!! Ja olo on jokseenkin huterahko... Normaalisti syke yli 70 tällein päivällä.
Yhtä#Hauista sanoi:Onko toi ECA kiellettyjen listalla, du juu nou Akkeli?
Gillyanne sanoi:Tuo E, eli efedriini, on ymmärtääkseni kielletty aine kilpailukaudella, harjoituskaudella sitä ei testata (tai jotain...). C = kofeiini ja A = aspiriini taas eivät tietääkseni kiellettyjen aineiden listalta löydy.
EDIT: Tarkistin asian ADT:n sivuilta, ja efedriini löytyy "Kilpailuissa kielletyt aineet ja menetelmät" -otsikon alta: http://www.antidoping.fi/view.cfm?page=347649BE-8B10-4348-BB91-4C5F9EB5EA2C
No ei se nyt siitä ole kiinni. Jos otat keskiviikkona efeä ja kuset purkkiin torstaina, ei labralaitteet luultavastikaan erota, että oletko harjoituskaudella vaiko et. :DAlna sanoi:Tosin muistaakseni efedriini häipyy elimistöstä 4 vuorokauden sisällä, joten siks sitä on mahdoton havaita esim. harjoituskaudella. Jos oikein muistan. Läppäskää jossen muista
jto sanoi:jos paino laskee, sykekin yleensä laskee, kun ei tartte ylimääräsiä läskejä ruokkia. ei ole syytä huoleen, jos ei oo rytmihäiriöitä (kaikilla on jotain) ja jos syke nousee hyvin rasituksessa.
oma leposyke 28-33 ilman aerobista treeniä.