Trifixion
Banned
- Ikä
- 50
S0874 sanoi:Jos panet kaverin tyttöystävää petät kaverin luottamuksen. Jos panet tuntemattoman sällin tuntematonta tyttöystävää niin kenen luottamuksen sä silloin petät? Mun mielestäni on turhanpäiväistä saivartelua väittää ettei ole mitään väliä onko se yhdenillanhoito kaverin tyttöystävä vai joku tuntematon, koska tuollaisissa yhdenillansuhteissa se kolmas osapuoli myös jää tuntemattomaksi, toisin kuin silloin jos "kohteena" on se kaverin tyttöystävä.
Juu, mutta mä kuitenkin tarkoitin sitä, että tunsitpa sä sen homeboyn tai et, niin sä panet epätoivoista. Mä olen sitä paitsi siinä uskossa, että Miehillä on sellainen kirjoittamaton sääntö, ettei toisten muijiin sekaannuta.
Se raja ei useimmiten ainakaan mene siinä onko joku henkilö varattu vai ei.
Joten? Mutta ei kai pelimies puunrunkoakaan rakastele.
Silkkaa yleistämistä. Ja vaikka kuvailemasi tapaukset olisivatkin keskivertoa "helpompia", niin sehän on vain hyvä asia pelimiehen tai -naisen näkökulmasta. En oikeastaan ymmärrä miten tuo "helppous" edes liittyy tähän keskusteluun.
"Helppo=halpa, kaikki saa siltä, töpseli-tuija, tulpaton mopo, kunhanonmiesniinirtoaa, epätoivoinen." Tuossa on määritelmä. Jos se oli silkkaa yleistämistä, niin heitäs joku "helpompi".
Millä tavalla legendaarisia? Ja mitkä tapaukset? Jälleen yleistät asioita aika rankasti.
Legendaarisia pettämistapaukset ovat tällä perusteella:
Trifixion sanoi:Katsos, sun ei tarvii tietää siitä muuta kuin se, missä ajassa/millä vaivannäöllä/millä perusteella tuollainen pettämissuhde yleensä muodostetaan.
Jälleen aikamoista yleistämistä. Onko sulla itselläsi mitään kokemusta tällaisista asioista, vai mihin näkemyksesi perustuvat?
Katso tuossa yllä.
Mihin tuo näkemys perustuu? Sulla tuntuu olevan nimittäin aika vankka käsitys siitä kuinka helppoa pettäjä tai vammainen henkilö on saada petiin. Lisäksi, mihin perustuu tuo näkemys siitä että kumpikaan edellämainituista ei tietäisi mitä tekee?
Vammaistahan ei saa edes viedä sänkyyn. Eihän se nyt harhailisi siellä helvetin ravintolassa hitailla jonkin hyväuskoisen luuserin kanssa, jos se tietäisi, mitä tekee.
Kyllä olen. Mainitsin nimittäin, että seksin harrastamiseen ei välttämättä liity tunteita.
Eikö tämä sitten jo riitä tästä?
Voisitko sinä puolestasi selittää, miten tunteiden varassa voi pelleillä jos niitä tunteita ei edes ole? Edelleenkin jäi epäselväksi mitä nuo "tunteiden varassa pelleily" ja "alapäällä ajattelu" tarkalleen ottaen tarkoittavat.
Threadin alkupäässä on kuitenkin selostettu, kuinka on tavattu se "täydellinen" nainen tanssilattialla. Niihin vetosin sillä tunteiden varassa pelleilyllä. "Alapäällä ajattelulla" taas meinaan sitä, että hoetaan mantraa "Pane, mitä huvittaa, kunhan ei oo tuttu."