Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on totta. Alkoholia kun nautit ja syöt paskaa samalla, niin kaikki varastoidaan suoraan vyötärölle. Sikäli typerä ja varsin kansanterveyteen negatiivisesti vaikuttava tekijä Suomalaisilla. Se baarireissu ja snägärin kautta kotiin kun tehdään kerran viikossa, niin vuosien toteutuksella ollaan ylipainoisia, tämähän on suorastaan kansalliskulttuuria Suomalaisilla miehillä.Itsepetoksen multihuipentuma, tommoinen kalorimäärä ei 6h pihatöillä pala. Mä oon vetänyt 5 tuntia fribaa, jalkatreenin ja 15 tuhatta askelta ja tuurilla saa 1500kcal kulumaan. Pringles ja pizza on semmoinen 3000kcal, jäätelö 500kcal ja fiksuna alkoholia perään että varmaan varastoidaan tehokkaasti rasva.
Ellet sitten tarkoittanut, että tulipahan vetästyä, mutta kivaa oli, meinaan ne kalorit ei minnekään kadonnut, ne on sulla rasvana pitkälti kaikki ja poltellaan sitten pois jos oot miinuksella. Ei muutakun joka vkl pizzaa ja vuoden päästä +15kg, eikä se ole nestettä vaikka niin itselleen uskotteleekin.
Ja tätä vielä kaikenlisäksi oikein hehkutetaan ja sillä ylpeillään ja annetaan nuorille vielä neuvoja, että vedä pizzaa vaan. Jos jengi ei välitä omasta hyvinvoinnistaan, voisi ainakin olla jakamatta samaa ajatusmallia nuoremmille.Tämä on totta. Alkoholia kun nautit ja syöt paskaa samalla, niin kaikki varastoidaan suoraan vyötärölle. Sikäli typerä ja varsin kansanterveyteen negatiivisesti vaikuttava tekijä Suomalaisilla. Se baarireissu ja snägärin kautta kotiin kun tehdään kerran viikossa, niin vuosien toteutuksella ollaan ylipainoisia, tämähän on suorastaan kansalliskulttuuria Suomalaisilla miehillä.
Itse kun olin tukkuliikkeessä työharjoittelussa, niin esimiehiltä kuulee jatkuvasti, että mikä mua vaivaa kun tuon kanat ja riisit työpaikalle ja syön ruokatunnilla ne. Muut sitten menee buffettiin syömään sitä rasvapaskaa ja vittuillaan mulle, kuinka syön "kaninruokaa". Ei siinä, viihdyn sikäli hyvin ympäri vuoden niissä 10% rasvoissa, kuin että näyttäisin sellaiselta läskiperseeltä. Ikää mulla 18v ja voin sanoa, että joukosta oon ainakin päässyt erottumaan muista ikäisistäni.Ja tätä vielä kaikenlisäksi oikein hehkutetaan ja sillä ylpeillään ja annetaan nuorille vielä neuvoja, että vedä pizzaa vaan. Jos jengi ei välitä omasta hyvinvoinnistaan, voisi ainakin olla jakamatta samaa ajatusmallia nuoremmille.
4v painoa seurannut ja elopaino 90kg +-2kg. Käyn 3-4 kertaa viikossa puntarilla ja tämä siis aamupaino. Voin vakuuttaa, että nautin elämästä, aina kun siihen on mahdollisuus. Taidan siis tehdä jotain väärin, kun en ole jo +150kg.Itsepetoksen multihuipentuma, tommoinen kalorimäärä ei 6h pihatöillä pala. Mä oon vetänyt 5 tuntia fribaa, jalkatreenin ja 15 tuhatta askelta ja tuurilla saa 1500kcal kulumaan. Pringles ja pizza on semmoinen 3000kcal, jäätelö 500kcal ja fiksuna alkoholia perään että varmaan varastoidaan tehokkaasti rasva.
Ellet sitten tarkoittanut, että tulipahan vetästyä, mutta kivaa oli, meinaan ne kalorit ei minnekään kadonnut, ne on sulla rasvana pitkälti kaikki ja poltellaan sitten pois jos oot miinuksella. Ei muutakun joka vkl pizzaa ja vuoden päästä +15kg, eikä se ole nestettä vaikka niin itselleen uskotteleekin.
Niin siis kaverin päivittäisestä ruokavaliosta et tiedä mutta voit heittää silti että vuoden päästä ois +15kg.Itsepetoksen multihuipentuma, tommoinen kalorimäärä ei 6h pihatöillä pala. Mä oon vetänyt 5 tuntia fribaa, jalkatreenin ja 15 tuhatta askelta ja tuurilla saa 1500kcal kulumaan. Pringles ja pizza on semmoinen 3000kcal, jäätelö 500kcal ja fiksuna alkoholia perään että varmaan varastoidaan tehokkaasti rasva.
Niin siis kaverin päivittäisestä ruokavaliosta et tiedä, mistä tiedät mitä muuta paskaa se vetää pitkin viikkoa. Kalja, pringles, pizza, jäätelö, ihan vitun sama miten päin te koitatte veivaa, se on todella huonoa ravintoa. Syökää vaan, mutta älkää täällä nuorille suositelko yhtä kelvotonta sapuskaa.Miten jos viikkotasolla laskettuna kalorit on päivittäin keskiarvollisesti -300kcal niin eihän se liho yhtään mihinkään vuodessa?
No kelle mä olen suositellu ja mitä? Keskustelu alun jälkeen kun oli kääntynyt kysymykseen, että mitä tänä viikonloppuna herkuttelet. Kerroin mitä herkuttelen. Kysymys ylipäätänsä oli, että syötkö roskaruokaa ja vastaus on että syön, koska nautin siitä. Se että sinä elät todellisuutta joka on mustavalkoinen, ei tarkoita että se on koko totuus. Se voi olla sitä sinulle, mutta ei välttämättä muille.Niin siis kaverin päivittäisestä ruokavaliosta et tiedä, mistä tiedät mitä muuta paskaa se vetää pitkin viikkoa. Kalja, pringles, pizza, jäätelö, ihan vitun sama miten päin te koitatte veivaa, se on todella huonoa ravintoa. Syökää vaan, mutta älkää täällä nuorille suositelko yhtä kelvotonta sapuskaa.
Vaikka sä luuletkin, niin ei tässä susta ole valitettavasti kyse, vaan yleisestä viestistä mitä nuorille annetaan. Mutta tais ketju jo muuttua ihan vain mättöketjuksi eikä aiheena ole enää alkuperäinen idea.Uskallan nyt tällä lailla sen foorumilla muille kertoa ja en ollenkaan ajattele niitä nuoria ja lapsia. Paha minä.
Minäkin vedän "paskaa" kerran viikkoon mutta pääsääntöisesti menen hyvällä ruokavaliolla. (veriarvotkin on kunnossa)Niin siis kaverin päivittäisestä ruokavaliosta et tiedä, mistä tiedät mitä muuta paskaa se vetää pitkin viikkoa. Kalja, pringles, pizza, jäätelö, ihan vitun sama miten päin te koitatte veivaa, se on todella huonoa ravintoa. Syökää vaan, mutta älkää täällä nuorille suositelko yhtä kelvotonta sapuskaa.
Minä olen siis ymmärtänyt että nuorille on annettu viesti että VÄLILLÄ on hyvä herkutella.Vaikka sä luuletkin, niin ei tässä susta ole valitettavasti kyse, vaan yleisestä viestistä mitä nuorille annetaan. Mutta tais ketju jo muuttua ihan vain mättöketjuksi eikä aiheena ole enää alkuperäinen idea.
Mutta tää ketju kääntyi kyllä siihen, että pizza on ihan ok, eikä kerää mitään ylimääräistä. En tiedä miten te tätä luette, mutta katsokaa alkupää, siellä kreikkalainenkin sanoi että riisi ja kana on roskaruokaa. Kyllä se kana ja riisi nyt vain lähtökohtaisesti on terveellisempää ruokaa mitä pizza, ei tästä pääse mihinkään.Kyllä minä voin nuorelle sanoa että jos ruokavalio on 80% kunnossa niin siellä on se vara myös herkutella
Niin minä mm. sanoin että silloin kun se pitsa HUOMIOIDAAN KOKONAISKALOREISSA.Mutta tää ketju kääntyi kyllä siihen, että pizza on ihan ok, eikä kerää mitään ylimääräistä. En tiedä miten te tätä luette, mutta katsokaa alkupää, siellä kreikkalainenkin sanoi että riisi ja kana on roskaruokaa. Kyllä se kana ja riisi nyt vain lähtökohtaisesti on terveellisempää ruokaa mitä pizza, ei tästä pääse mihinkään.
On olemassa karvakäden känttyä ja sit on olemassa pizzaa. Näissä on ero ja siitä ei pääse mihinkään.Kyllä se kana ja riisi nyt vain lähtökohtaisesti on terveellisempää ruokaa mitä pizza, ei tästä pääse mihinkään.
Kyllä, en todellakaan suosittelisi mitään paskaruokaa. Tässä ihan suora viesti mitä laitoin kaverille, joka on kohta pudottanut 55kg alle vuodessa, eikä se tapahtunut pizzoja vetämällä.Jauhaisitko sä kaverille edelleen päin naamaa että "Vittu et syö yhtään herkkua, se on syntiä ja epäterveellistä!"?
Syöt normaalisti IF mukaan, mutta safkojen välissä 2 ateriaa, jossa hiilaria, saat valita ite, esim hyvää leipää, muroja jne jne
Aivan.Kyllä, en todellakaan suosittelisi mitään paskaruokaa. Tässä ihan suora viesti mitä laitoin kaverille, joka on kohta pudottanut 55kg alle vuodessa, eikä se tapahtunut pizzoja vetämällä.
Valitettavasti ne pizzat ei sinne kuulu juurikaan jos aiotaan kunnossa olla, melkolailla hyvin harvoin niitä voi vetää. Tajuaisit jos koittaisit esim pitää suht kireetä kuntoa yllä, sinne vain ei voi niitä pizzoja heitellä. Jos on joku fetissi niitä vetää, niin siitä vaan, mutta kuten sanoin, aivan turha selittää mitään biologiaa vastaan, pizza perusmuodossaan on aivan paskaa.