Syöttekö roskaruokaa?

Roskaruoan syöminen ei tunnu niin pahalta, jos se on oikeesti laatumestasta. Eli vaikka Mäkkärin nugetit onki 🤤, ja perus Turkkihelvettien pizzat toimii, ni ei ne oo kyllä laatua nähnykkään. Nuudeleit tulee syötyy semisti. Kai neki roskaruoaks luokitellaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen nyt kolme kuukautta myöhässä, mutta mä kyllä pystyn vetään pötkön noita ihan kuiviltaan ilman juomaa. Sit alkaa tökkiä sokerin takia. Tosin Xtrasta en tiedä mitään, koska syön aina niitä mulle alkuperäisiä ainoita oikeita Fazerin jaffakeksejä. Ei ole mielestäni yhtään kuivia.
Noi Xtran keksit on huomattavasti kuivempia. Rainbow vähän vähemmän. Pikkusen jotain juomaa kylkeen niin menee oikeen iloseen.

Mä olen nyt kolme kuukautta myöhässä, mutta mä kyllä pystyn vetään pötkön noita ihan kuiviltaan ilman juomaa. Sit alkaa tökkiä sokerin takia. Tosin Xtrasta en tiedä mitään, koska syön aina niitä mulle alkuperäisiä ainoita oikeita Fazerin jaffakeksejä. Ei ole mielestäni yhtään kuivia.
Eiks näissä ole sitä marmelaadia tai hilloa sisällä? Eihän ne mitään kuivia ole. Liian hyviä vaan..

Täytekakkua meni taas viikonloppuna. Onhan siinä runsaasti mm. sokeria, mutta maistuu hyvältä ja tykkään. On sitä paskempiakin energianlähteitä.

Oon tässä viimeiset 3 viikkoa ollut dieetillä, päivän kalorit olleet 2100 luokkaa. Vyötäröstä lähtenyt reilu puoltoista senttiä viikossa. Aattelin nyt yhden päivän syödä mitä tekee mieli, kalorit ajattelin pitää siinä 3500-4000 luokassa. Haittaako tämä yksi päivä kuinka paljon mielestänne, mitätöinkö siinä kaiken työn mitä olen viimeiset viikot tehnyt?

Oon tässä viimeiset 3 viikkoa ollut dieetillä, päivän kalorit olleet 2100 luokkaa. Vyötäröstä lähtenyt reilu puoltoista senttiä viikossa. Aattelin nyt yhden päivän syödä mitä tekee mieli, kalorit ajattelin pitää siinä 3500-4000 luokassa. Haittaako tämä yksi päivä kuinka paljon mielestänne, mitätöinkö siinä kaiken työn mitä olen viimeiset viikot tehnyt?
Haittaa. Oot ollu kolme viikkoo dieetillä ja saanut juuri rasvanpolton käyntiin, ja nesteitä liikkeelle vyötäröltä. Ei cheatmealia nyt.

Tankkaukset on yliarvostettuja, niitä otetaan tyypillisesti kun pää ei kestä pidättäytyä paskaruoasta. Parhaiten se rasva palaa antamalla nyt vaan rullaa vielä monta viikkoa ja sitten puhdas hiilaritankkaus. Rasva varastoidaan aina, paitsi MCT, hiilari taas ei mene suoraan varastoon vaan tankkaa tehokkaammin. Siksi kun kiskaset sinne sitä paskapizzaa, jossa 50% rasvaa, sulla on siellä monta päivää poltettavaa sen rasvan osalta ja ennen tankkausta tilaan kestää päästä pidempään mitä hiilarilla.

Ja ne tankkaukset on yleensä jengillä ihan tarpeettoman överiä, jolle ei mitään perustetta(paitsi että pää mukamas lepää). Alhaisella lihasmassalla muka tankataan hiilaria helvetillisiä määriä, ikäänkuin siellä olis lihaksia ottamaan vastaan sitä määrää. Maltillisisesti vaan sitä sokeria tyyliin 3 kertaa enemmän mitä normaalisti ja se tankkaa riittävästi.

Helpompaa tuntuu olevan kun jättäis noi paskat vaan loppuiäks taakse saatana. Ollaan sitten loppuelämä vaikka dieetillä.

Kai se raaka fakta vaan mikä pitää hyväksyä on se, että tässä lajissa hyötysuhde on aika minimaalinen suhteutettuna siihen käytettyyn eforttiin. Normi ihminen kun on duunissa 5 päivää viikossa, niin se pääsee pariks päiväks huilimaan. Kehonrakennuksessa sun pitää tehdä kuukausia töitä nonstoppina. Kärsiä saatana viikkoja ja kuukausia putkeen nonstoppina, eikä kukaan edes maksa sulle mitään. Korkeintaan saat vaan vittuiluja siitä kuinka oot outo kun et ryyppää tai syö paskaa.

Saatana.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom