Syöttekö roskaruokaa?

Treni antaa ihan helvetisti anteeksi ohi syömistä.
Usko nyt, rasva varastoidaan ihmisellä aina, ainoa rasva jota ei varastoida, on MCT. Trenboloni polttaa hiilaria ehkä nopeampaa, mutta ei rasvaa, rasva palaa kulutuksella. Sä et voi syödä trenit päällä paskaa keräämättä sitä rasvaa siitä ravinnosta. Mutta hiilaria voit vähän enemmän ottaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Usko nyt, rasva varastoidaan ihmisellä aina, ainoa rasva jota ei varastoida, on MCT. Trenboloni polttaa hiilaria ehkä nopeampaa, mutta ei rasvaa, rasva palaa kulutuksella. Sä et voi syödä trenit päällä paskaa keräämättä sitä rasvaa siitä ravinnosta. Mutta hiilaria voit vähän enemmän ottaa.

Hivenen se on vaikea uskoa kun muiden ja oma kokemus puhuu toista, kiristy perkeleesti vaikka söi ohi.

Mutta kuten sanoin annetaan olla sä olet sitä mieltä mä tätä.

Kuten sanoin treni antaa helvetisti anteeksi ei kaikkea että syödään ihan överi överi ohi paskaa.

Ei vaab ymmärrä mikä siinä on nii vaikea myöntää treni päällä on helvetin vaikeaa kerryttää läskiä.

Mikä ihmeen EHKÄ treni polttaa hiilaria nopeampaa??? Treni todellaki polttaa hiilarit vauhdilla helvettii se ei ole mikään ehkä vaan todellakin treni poltraa hiilarit ihan silmissä ja tunkee ravinteet lihaksiin. Teet hienoja videota ja palsta on hyvä mutta sulla on ihme taipumus vähätellä lääkeiden vaikutuksia.

Viimeksi muokattu:
Ei vaab ymmärrä mikä siinä on nii vaikea myöntää treni päällä on helvetin vaikeaa kerryttää läskiä.
Koska mä olen käyttänyt treniä ja silloin pitää vältellä yhtälailla paskaa rasvaa. Ei se mikään ihmelääke ole, rasva varastoidaan aina ja poltetaan kuluttamalla. Sä voit velitieteellä ja salijuttujen perusteella ajatella mitä haluut, mutta fysiologiaa et voi kääntää. Ja koita nyt pysyä asiassa, mä tiedän että on kiva alkaa taas kerran arvostelemaan mua, PYSY ASIASSA.

Totta kai rajansa kaikella, jos överisti vedetään paskaa niin kyllä sitä rasvaa kertyy vaikka gramman treniä vetäis viikossa.
Onhan meillä fätejä voimanostajia jotka käyttää treniä.

Mut siltikin trenit päällä helpommin voi syödä ohi

Itse kiristyin treni kuurilla vaikka en yrittänyt. Herkkuja söin joka vkl. Paino nousi ja kondis kiristyi. Sama oli kavereilla. Kyllä se treni vain antaa älyttömästi vapauksia ruokavalioon jos ei vedä ihan överi sika mässäilyksi. Ei sotketa niitä ääripäitä tähänkään. Kannattaa muistaa tässäkin että ihmisiä on erilaisia. Nopea aineenvaihdunta ja treni kuuri niin rasva tirisee. Näin se käytännössä menee todella monella. Ihan sama miten asia on teoriassa. En anna mitään painoarvoa jutuille että "yksi pizza tai pulla viikossa lihottaa kaikkia". Teoria hifistelyt voi heittää roskakoriin. Käytäntö kumoaa ne aika usein.

Itse kiristyin treni kuurilla vaikka en yrittänyt. Herkkuja söin joka vkl. Paino nousi ja kondis kiristyi. Sama oli kavereilla. Kyllä se treni vain antaa älyttömästi vapauksia ruokavalioon jos ei vedä ihan överi sika mässäilyksi. Ei sotketa niitä ääripäitä tähänkään. Kannattaa muistaa tässäkin että ihmisiä on erilaisia. Nopea aineenvaihdunta ja treni kuuri niin rasva tirisee. Näin se käytännössä menee todella monella. Ihan sama miten asia on teoriassa. En anna mitään painoarvoa jutuille että "yksi pizza tai pulla viikossa lihottaa kaikkia". Teoria hifistelyt voi heittää roskakoriin. Käytäntö kumoaa ne aika usein.

Juuri tämä, just näin kävi itellä.

Sikäli huvittavaa, että kun puhutaan "roskaruokailusta" palstan omistaja on kovin huolissaan tämän vaikutuksista ihmisten terveyteen. Samaan aikaan trenistä puhuminen ei ole huolenaihe.

Ylipäätänsä koko dopingin osio sotii ketjussa nyt tähän mennessä nähtyä Jeesustelua vastaan. Onko viesti siis, että pizza ja pulla ynnä muut herkut kerran viikossa on TOSI PAHA asia, mutta lääkeaineet on ihan fine?

Sikäli huvittavaa, että kun puhutaan "roskaruokailusta" palstan omistaja on kovin huolissaan tämän vaikutuksista ihmisten terveyteen. Samaan aikaan trenistä puhuminen ei ole huolenaihe.

Ylipäätänsä koko dopingin osio sotii ketjussa nyt tähän mennessä nähtyä Jeesustelua vastaan. Onko viesti siis, että pizza ja pulla ynnä muut herkut kerran viikossa on TOSI PAHA asia, mutta lääkeaineet on ihan fine?
Kumpaakin jokatapauksessa tehdään niin kai on hyvä keskustella että miten se kannattaa tehdä. Miken ulosannista huolimatta en usko hetkeäkään että hän ikinä hyvällä omatunnolla suosittelisi ko. aineiden käyttöä kenellekään.

Miten sä luet näitä viestejä? Siis mä nimenomaan sanoin, ettei treni anna mitään vapauksia syödä rasvaista paskaa. Kun taas täällä monet ylistää sitä miten voi vetää mitä vaan trenit päällä. Kun nyt vaan ei voi, ei se treni biologiaa rasvan varastoimisessa estä. Mä en missään ole koskaan suositellut kellekään lääkkeitä, joten jos ystävällisesti voisit lopettaa valehtelun ja asioiden vääristelyn kiitos. Mä tiedän, että se edelleen on vitun trendikästä ja saat paljon tykkäyksiä kun hyökkäät mua vastaan, mutta jos mä miljoonannen kerran voisin pyytää, ettei mennä henkilökohtaiselle tasolle, onko se liikaa pyydetty?

Heh, on tää kieltämättä mielenkiintonen asetelma, että @Mike saa paskaa niskaa sanomalla, että VIELÄKIN terveelliseMMIN syöminen on parempi. :)

Heh, on tää kieltämättä mielenkiintonen asetelma, että @Mike saa paskaa niskaa sanomalla, että VIELÄKIN terveelliseMMIN syöminen on parempi. :)
On, sama toistuu kun esim korostan kovan treenin merkitystä. Olen pitkään miettinyt mikä ihme siinä on, että jos mä kannustan terveempään elämään tai treeniin panostamiseen, niin saan osaksi dissaamista. Hyvällä asialla mä kuitenkin vaan olen. Enkä hyökkää ketään vastaan henkilökohtaisesti. Ja että vielä tämmöisellä urheiluun keskittyvällä sivustolla saa vihat niskaan jos sanoo, ettei pizza ole kovin terveellistä ruokaa.

Yritin tätä tuoda esiin jo ketjun alkupäässä. Roina ok, pizza paha.

Yritin tätä tuoda esiin jo ketjun alkupäässä. Roina ok, pizza paha.
Näytä missä sanotaan että roina on ok? Vääristelettekö te tahallaan näitä juttuja jos muuten ei onnistu keskustelu? Ja dropit päällä etenkin pitää olla tarkkana mitä suuhunsa laittaa. Ei se pizza muutu lääkkeillä hyväksi ravinnoksi. Oli lääkkeet tai ei, se on huonoa ravintoa, se ei millään logiikalla tarkoita että roina on ok. Keskustele tässä nyt sitten näiden kanssa jotka tahallaan vääristelee kaikki päin vittua. Tää on mahdotonta.

Kenkäkauppias pahoitti tästä mielensä kun oli väärässä, sitten vääristelee asioita.

Screenshot 2021-10-14 at 14.12.55.jpg

Enemmän kai porukkaa ihmetyttää että pizzaan takerrutaan mutta roinasta puhutaan samalla ihan ohimennen. Nytkin hoetaan ettei roina tee roskaruuasta terveellistä. Ei niin, mutta pointti on että roina itsessään on jo suurempi terveysriski kuin satunnainen roskaruoka. Kaikki mittakaava puuttuu keskustelusta

Ei niin, mutta pointti on että roina itsessään on jo suurempi terveysriski kuin satunnainen roskaruoka
Ketjun aloittaja puhui vain pizzasta, te muut tässä olette roinasta höpöttäneet. Ketjun aloittaja on natikka, tartteeko sitä roinaa väkisin tunkea tähän kun aloittajalla ei mitään sen kanssa ole tekemistä. Lääkkeet ei edes liity millään tapaa siihen miten huonoa ravintoa esim einekset on.

Hei, olen aloittelija näissä hommissa. Tavoitteena on kasvattaa lihasmassaa, mutta terveellisellä tavalla.
Tilasin juuri pizzan kotiin (kova työviikon ja perjantain kunniaksi) ja aloin miettimään että miten te muut syötte roskaruokaa? Onko kerran viikossa pizzan syöminen paha vai yliajattelenko? Pieni syyllisyydentunne on, tosin olen muuten syönyt puhtaasti koko viikon.
Tossa ei niinkuin mainita roinaa mitenkään.

Miten sä luet näitä viestejä? Siis mä nimenomaan sanoin, ettei treni anna mitään vapauksia syödä rasvaista paskaa. Kun taas täällä monet ylistää sitä miten voi vetää mitä vaan trenit päällä. Kun nyt vaan ei voi, ei se treni biologiaa rasvan varastoimisessa estä. Mä en missään ole koskaan suositellut kellekään lääkkeitä, joten jos ystävällisesti voisit lopettaa valehtelun ja asioiden vääristelyn kiitos. Mä tiedän, että se edelleen on vitun trendikästä ja saat paljon tykkäyksiä kun hyökkäät mua vastaan, mutta jos mä miljoonannen kerran voisin pyytää, ettei mennä henkilökohtaiselle tasolle, onko se liikaa pyydetty?
No se forkan omistaja joka on niin mahdottoman huolissaan siitä terveellisyydestä varmaankin pitäisi huolen, että se doping keskustelu pysyy siellä k-18 osiossaan, joka ei näy kuin kirjautuneille.

Kui työ jaksatte vieläki.
Keskustele tässä nyt sitten näiden kanssa jotka tahallaan vääristelee kaikki päin vittua. Tää on mahdotonta.
Sinähän sen taisit aloittaa, sitten jääräpäät vääntää ja voittaja on se joka saa viimeisen sanan. Mää jään jo sivuun kannustamaan.

No se forkan omistaja joka on niin mahdottoman huolissaan siitä terveellisyydestä varmaankin pitäisi huolen, että se doping keskustelu pysyy siellä k-18 osiossaan, joka ei näy kuin kirjautuneille.
No koitappa ihmeessä, ei onnistu ikinä kun käsketään lopettamaan jostain aiheesta keskustelu. Esim korona ei vain loppunut Maken ketjussa ennenkuin alettiin bannaamaan. Moneen kertaan sanottiin, että keskustelkaa koronaketjussa.

Niin tai näin, niin mä olen väärässä kuitenkin. Sentään on paikka jossa keskustella, vaikka aina väärin meneekin.

On, sama toistuu kun esim korostan kovan treenin merkitystä
Off topikiksi menee, mutta treenin laatua ei sovi väheksyä. Monesti puhutaan että ravinto on 80% kehityksestä. Ei se niin mene. Vaikka syöt kuinka täydellisesti, kehitys ei ole kummoista jos treeni on puuhastelua. Jos taas treeni on laadukasta ja riittävän kovaa, varmasti tulee kehitystä vaikka ruokavaliossa olisi joitain puutteita. Kunhan kalorimäärä on riittävä. Saleilla on paljon fanaattisen tarkasti syöviä jotka eivät ole kehittyneet vuosiin. Treenissä on jääty polkemaan mukavuus alueelle. Minusta treeni on yhtä tärkeä asia kuin ravinto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom