Kun olin antanu pikkuveljelle liikaa jotain ärsyttävää hommaa niinkuin pesukoneen tyhjentämistä tai imurointia itse lähtiessäni kauppaan, neuvokas veli heitti kerrostalon parvekkeelta päälleni helvetillisen vesi-ilmapallon.
Kun näki mun rynnistävän takaisin porraskäytävään, sulkeutui vessaan kuuntelemaan mun kiroilua ja vaatteiden vaihtoa. Illalla sitten naurettiin koko jutulle.
Kerran kun isä oikein vittuili niin heitin rätillä. Just olin pessy auton niin tuli ihan pokkana valittamaan ettei autoa ollu pesty ainakaan vuoteen... eikä uskonu todisteluja/puhetta - täysin älytöntä! Ehti pahus sulkea oven väliin. Vieläki harmittaa kun muistelen tapausta. Isällä oli muutenkin tapana olla myöntämättä yhtään mitään, jos kerran oli jotain saanu päähänsä niin niin se oli, jos yritti väitti muuta niin "oli joku ongelma". Yllytettyään kauheaan riitaan hän päätti yleensä sanomalla "ja tällänen kauhea huuto, mä ainakin oon ihan rauhallinen, miks sä huudat?" ja käveli pois... siinä oli kyllä oikein vittuilun expertti, perkeles! :curs:
Muutoin en ole mitään heitelly, tosin itsepuolustuksena nyrkki ja silloinkin palleaan, ja tatamilla vastustajia enemmän tai vähemmän tosissaan. Kunnolla jos vituttaa niin sitä vaan tärisee, puree hammasta ja rystyset valkosena puristaa käsiä nyrkkiin... mutta meneepä ohi jossain 3sec, sitten tuntuu jo paljon paremmalta kun alkaa vaan ettiä muuta ajateltavaa/tekemistä.
Exää harmitti aina vietävästi kun riitelyn aikana en ruvennu huutamaan tai heiluttelemaan mitään vaan puhuin korostetun rauhallisesti ja vittumaisesti... huolimatta siitä mitä hän syytää niskaan. Vedinpäs siinä pidemmän korren, HAH!. Tähän asti kaikki vittuilijat/harmit on ollu höyhensarjaa isään verrattuna niin ei mitään ongelmaa säilyttää tyyneyttä.