Suuttuminen ja tavaroiden paiskominen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ovet on saanu kärsiä aina vitutuksen tullen. Kerran oli isäpuolen kans riitaa niin ovi jouduttiin vaihtamaan muutaman nyrkin iskun jälkeen. Kaverikki kävi nauramassa helkatinmoista reikää keskellä ovia. :D Muutama viikko sitte löin täysillä semmoseen metalliseen pommisuoja oveen. Ei pysty vieläkään puristamaan nyrkkiä kunnolla kiinni. Mielummin sitä ovia ym. pätkii ku immeisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, minä oon varmaan tosi hirveä narttu, koska kerran heitin LYIJYTÄYTEKYNÄN lattialle, kun eksän kanssa tunteet liikaa lämpeni. Ja se prkl kehtasi valittaa miten parkettiin tuli varmasti naarmu.

:worship:

Lapsena otin hieman jähmettyneen koirankakan tikun nokkaan ja ajatin kaveriani, ja lopulta tietenkin heitin sen kakkendaalin kaverini päälle. Ei sillä, että olis ollut pinna kireällä tms., mutta kun se oli niin hauskaa. :) Tervettä lasten leikkiähän se oli.. :rolleyes: Eihän tuo varsinaisesti aiheeseen liity, muuta kuin sen heittämisen osalta. :)

Joskus esim. kirjat lentelee ja kerran olen heittänyt erään elektronisen laitteen paskaksi lattiaan. Harvemmin kuitenkin tuota tulee harrastettua. Enemmän tykkään hakata seiniä ja lattiaa..eilen viimeksi. Hakkasin myös päätä seinään ja revin erään koriste-esineen kaapin lasiovesta.:wall: Hulluko?

:offtopic:
Luenko nyt noita oikein?

23% (7,3+0,9+14,8) miehistä ovat harrastaneet Severe violencea.
65% siitä (14,8/23) on ollut itsepuolustusta
70% miehistä (16/23) ovat olleet kännissä tapahtumahetkellä
90% tapauksista (21,4/23) nainen tarvitsi lääkärinhoitoa

Hyvin menee. Mies tulee kännissä kotiin, nainen raivostuu ja hyökkää kimppuun, mies joutuu puolustamaan itsensä ja hakkaa naisen sairaalakuntoon. Tätä tapahtuu noin 10% kodeista.

Pitäs ettiä alkuperäinen papru (ei jaksa ny), jotta selviäis varmasti. Mutta veikkaan että esimerkiksi kohdassa "my partner needed medical help" oleva prosenttiluku meinaa sitä, kuinka suuressa osassa väkivaltatapauksista kohde tarvitsi lääkintäapua. Miesten pahoinpitelemistä naisista siis tuo reilu viidennes.

:offtopic: Ootteko koskaan ajatellu sellasta ratkasumahdollisuutta, että väistelette kirjoja, huitomisia..sanoja nyt ei voi väistellä.. ja meette halaan tätä riidan toista osapuolta.. :) :haart: :love: :haart: .. ei välttämättä mitään helppoo, mut vois auttaa.. ei välttämättä kyllä sovi miesten välisiin riitoihin.. :kippis1:

Kaukosäätimen muistan ainakin viskaisseeni seinään joskus ja siitä kärsitään vieläkin.. ei oo jaksanu ostaa uutta.. ku ei oo paha vaiva mennä aina vaan sammuttaan tv:tä siitä virtanapista, kun digiboxiin yms. laitteisiin kyllä on kauko, eli ei mitään hätää.. : ) kanava vaihtuu entiseen tapaan :D tää siis 13-14vuotiaana.
Välillä vieläkin, jos on suuttunu tai muuten vaan ärsyttää jokin..esim dvd-soitin ei tunnista levyä, kun se on ahdettu liian täyteen tai siinä on jotain muuta vikaa, niin saattaa levykotelo lentää olan yli taakse.. ei voimalla, mutta lentää kuitenkin.. tai lattiaan suoraan alapuolella.. ja joskus hakannu jääkaapin oveen lommoja.. :D .. toivottavasti oon tulevaisuudessa rauhallisempi..

Pakko myöntää, että joskus hermostuessa tulee viskeltyä jotain ei-rikkimenevää.
Kaveri taas on mm. laittanut meidän kämpän seinään reiän, oman kämpän sohvaan reiän ja jääkiekon olympiafinaalin jälkeen kaukosäädin katkesi keskeltä.

Noin sitä maajoukkuelätkää onkin katottava, virkamiesmeininkiä EI tueta :curs:

Harvemmin tulee viskottua, sillä jos jotenkin saa itsensä oikein kunnon raivon valtaa, niin vääntelen mieluummin asioita. Tietokone on yksi harvoista vehkeistä joka toiminnallaan (toimimattomuudellaan) saa kunnon agret välillä aikaan. Olen mm. vääntänyt joskus näppiksen poikki kiukustuksissani. Joskus myös tuli väännettyä jotain peliohjaimia, kun homma ei toiminut... Heitto on liian nopeasti ohi, kunnon vääntelyyn saa purkaa kiukkua pidempään :curs:

Entisten kämppisten kanssa kun oli riitaa, eivät ne suuttuessaan kuunnelleet mitään puheita, kaikki loukkas niitä, ku sillä päällä olivat. Eikä se hienovarainen keskustelu itseltä suju loputtomiin ku hakataan heikoimpiin kohtiin sanallisesti eikä mitään sanomaani ymmärretä. Kävelin huoneeseeni, suljn oven, paiskoin vaatteet päältäni ympäri seiniä ja tein vatsoja loputtomiin metallin soidessa (Noose..)

Ei ehkä järkevin keino ratkaista, eihän nainen saa menettää malttiaan, sen tulee olla nöyrä ja sovitella, niellä kaikki, (varsinkin miehen) oikut ja mikäli se nousee vastaan, on tietysti hoidon tarpeessa..

mustasukkaisuus-puuskassani heitin eräällä klubilla baarijakkaran tiskiä kohti jolloin se osu syyttömään kaveriini.. tarjoilija-naine oli onneksi saanu väistettyä jakkaran, siinä menin sitten yksinäni tuhisemaan nurkkaan, jonne ilmestyi samasta koulusta oleva kaunis tyttö johon olin silmäni pistänyt, kun tervehdykset oli vaihdettu ja juttuun päästy, 2 isoa ovimiestä tuli ja saattoi minut sievästi ilmalennossa pihalle takkini kera. vähä pisti riepoo.

mustasukkaisuus-puuskassani heitin eräällä klubilla baarijakkaran tiskiä kohti jolloin se osu syyttömään kaveriini.. tarjoilija-naine oli onneksi saanu väistettyä jakkaran, siinä menin sitten yksinäni tuhisemaan nurkkaan, jonne ilmestyi samasta koulusta oleva kaunis tyttö johon olin silmäni pistänyt, kun tervehdykset oli vaihdettu ja juttuun päästy, 2 isoa ovimiestä tuli ja saattoi minut sievästi ilmalennossa pihalle takkini kera. vähä pisti riepoo.

Öööh....i.d.i.o.o.t.t.i?

Pisteet ovimiehille.

Suutuspäissään tavaroiden paiskominen ei oo ehkä kaikistaa tyhmintä mitä mä tiedän, mutta sanotaanko, että topkymppiin pääsee. Monesti siinä vielä käy niin, että a)rikkoo jotain arvokasta, mikä varmaan ei ainakaan vähennä vitutusta tai b) vahingoittaa jotain lähellä olevaa, niinkuin tuossa IdiotBoyn esimerkissä tosielämästä.:jahas:

Kaikki malttinsa menettäminen yleensäkin on niin turhaa.

Tavaroiden heittely ei oo onneks tullu koskaa tavaks. Okei, kerran heitin vanhan kännykänm joka ei toiminu, sängyltä yläkaappiin. Myöhemmin otin kännykän pois sieltä ja se toimi taas. :D Ennen kyllä suutuspäissäni saatoin hakata (betoni)seinää rystyset verille.. Nykyään suutun pelottavan vähän, rankimmatkin asiat vituttaa hyvin vähän. Toivottavasti joku päivä ei kaikki patoutunu vitutus räjähdä väärässä paikassa. :eek:

Tennistä en joskus pystyny pelaamaan ilman mailan hakkaamista. Pääsin siitä yli ku maila meni paskaks ja uuden mailan löin vähän käyräks, pelkästin että mutsi huomaa ja alkaa poraamaan kun uus maila on paskana :D

Öööh....i.d.i.o.o.t.t.i?

Pisteet ovimiehille.

Aivan :) Saattoi kuulostaa että vituttais ne poket, mutta työtänsä tekivät ja siinä se. ainoastaan se tyttö harmitti mutta sekin tilanne korjattu sen jälkeen ;) se oli muute ensimmäine ja toivottavasti viimene tunteenpurkaus baarissa.

Joskus yläasteikäisenä muistan aamulla heittäneeni herätyskellon tuhannen päreiksi seinään. Ei vissiin oikein huvittanu lähtee kouluun. Se taitaakin olla ainut kerta kun oon mitään rikkonu suutuspäissäni.

No pienissä sievissä löin tosiaan nyrkillä puhelimeni näytön paskaksi kun se ei suostunut toimimaan kunnolla. Tosin tiesin etukäteen, että uus puhelin on joka tapauksessa ostettava. Ehjää en ois rikkonu.

jaa. mulla on sellanen "etelanmaalainen" tyttoystava, ja tavarat kylla lentaa. oon aina laittanu kulttuurieron piikkiin. taman ketjun lapi luettua ymmarsin etta lentaa noi tavarat suomessakin.

Tartee varmaan ruveta heittelemaan takaisin, tai kiskaista turpaan kun tallaista tapahtuu :)

Koskaan ei ketään päin ole lentänyt. (kuin yhden kerran likaiset sukat:D Episodi päättyi hervottomaan nauruun kummallakin osapuolella)

Yksinäni ollessa joskus lentelee tavarat, jos oikein vastustaa asiat. Jonkun näköpiirissä ei kehtaa:nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom