Suuttuminen ja tavaroiden paiskominen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
täytyy kyl sanoo et toi heittely on tyhmintä mitä tiedän. Miks ihmeessä heittelee omia tavaroitaan paskaksi kun kuitenkin itse saa ne siivoilla ja ostaa uudet tilalle? ei mee jakeluun, ei sit millään.

ps. en ole koskaan heitellyt yhtään tavaraa mihinkään. tai ehkä kivillä heitellyt leipiä jos järven rannalle oon sattunut menemään. kakstoista pomppua taitaa olla ennätys....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ees viiti laskee kuinka monta kännykkää on löytänyt tiensä seinään (miks ihmeessä ne muute pitää olla kädessä ku suuttuu??)

Aahah, mä oon kans tuhonnut 4-5 kännykkää suutuspäissäni. Seinään, maahan ja yhden tuhosin paistinpannulla moukaroiden. :D

Syy miksi se kännykkä on aina kädessä kun hermot menee; känninen eksä linjan toisessa päässä. Kaipa joku anger management ois paikallaan.

Tätä minäkin ihmettelen. Miten ihmeessä esim. kännykänpaiskojilla riittää rahaa myötäänsä uusiin puhelimiin?

Teen kahta duunia :D

Mulla on paha tapa pidätellä vihaa sisällä ja sitten kun se purkautuu niin se on sitten menoa eli ei juuri kiinnosta se kännykän menetys. Paha tapa, tiedän. Eikai sitä muutenkaan toimi kovin järkevästi vihaisena etä ehkä se vähäinenkin äly sumenee siitä, kun kiukkuaa.

Täysin samaa mieltä.

Oishan se hyvä kun oikeeeeen vituttaa ni kuiskais itekseen "pahus sentään" ja kaikki ois taas hyvin. :D

Ei siinä paljoo kännykkä maksa kun hermo palaa, se lentää iloiseen. Tai lensi, nykyään tuo pysyy jo kourassa. Ja alkoholilla oli kyllä aina osansa.

Samoinen eksä viskas lihapiirakalla tauluun. :jahas:

:lol2: hassu tyyppi.

Oih, tuli ihan mieleen, äiti oli niin käskevää sorttia ettei mitään rajaa, kukaan ei himassa koskaan saanut tehdä edes töitä/läksyjä tms piti koko aika tehdä jotain passausta tai siivoilua tai turhaa paskaa jonka takia kukaan ei ylipäätänsä ollut koskaan himassa. Vieläkin vihaan kotonaoloa vaikkei siellä ketään muuta olekaan, myrkyllinen paikka, mielummin on jossain muualla. No kerran (n. 7-vuotiaana) olin kotona käymässä ja äiti halusi suihkuun, huusi sieltä suihkusta "tuo pyyhe tuo pyyhe tuo pyyhe" heitin pyyhkeen ovelta suihkua kohti.. se upposi vessanpönttöön. Ei se kauheasti kastunut mutta kuitenkin jonkun verran. Vessa oli Hollantilainen jossa mukava vaakataso joka kerää kaiken mössön siihen lepäämään ellei sitä puhdista aina käynnin jälkeen. Pyyhe oli sen sortin pyyhe jonka tiesin äidin kietaisevan pestyn puhtaan tukkansa ympärille.. kuivasin sitä parhaani mukaan ja laitoin siihen suihkun lähelle. Äiti ei huomannut mitään vaan marssi pyyhe tukkansa ympärillä ulos kylppäristä käskyttämään muita taas.
Eipä tuota paiskomiseksi voi kutsua mutta hymyilytti. :)

Kylläpäs on kiva myöntää tuollainen teko. Hah! Nyttemmin äiti on rauhoittunut vähäsen onneksi, sen kanssa voi joskus puhua normaalisti. Muille se on tosin yhä kuin mikäkin pelottava tyranni.

Vituttaa juu suunnattomasti kun oma muija tekee tuota, On kyllä viime aikoina ollut harvinaisempaa. Eniten oikeastaamn pelottaa, että jotain omaa kamaa särkyy. Se uuden ostaminen on aina sellaista turhaa ja vittumaista puuhaa ja yhteistähän tuo rahakin alkaa olemaan. Miks ihmisen pitää olla niin vitun tyhmä et heittää kännyköitä seinille kun vois heittää tyynynkin. NAISET!

Kertaakaan en ole paiskonut tavaroita seinille mutta muutaman kerran on ollut todella lähellä. Ehkä olen liian "järkevä" vielä tuossa tilanteessa ja ajattelen seurauksia. Tosin noita tilanteita ei ole tullut vastaan kovin montaa kertaa, ilmeisesti pinna on aika pitkä.
Sen verran kuitenkin muistan, että kerran potkaisin tuolin jalkaan suutuksissaan ja kaksi varvasta murtui paketointi kuntoon :hyper:

Mua heitettiin leikkikaivinkonella tänään. :hyper:

Mussa asuu kyllä pikku tulisielu. Ikinä en ole ketään paiskinut, mutta tulee välillä tulee satutetua itseä ja se kipu ja oma tyhmyys harmittaa. Välillä on joku työkalu lentänyt, jos ei kukaan näe. Kirosana perään. I´m done... En muista, että oisin mitään kallista hajoittanut kuitenkaan?

Tein purkuhommia tässä viime aikoina ja pienestä aggressiosta oli vain hyötyä. Astuin naulan päälle ja sain kehuja ripeästä purkutyöstä. Kielenkäytöstä en. :rolleyes:

Omalta kohdalta ei muistu mitään heittelyitä, mutta veli potki nuorempana yhden oven hajalle kun pistin sen oven taakse "rauhoittumaan" kesken tappelun.
Kyllähän se sen jälkeen rauhoittuki, kun näki miten ovelle kävi. Vanhemmille taidettiin siitä keksiä joku "hyvä" tekosyy miks ovi hajos, muistaakseni siivotessa :D

Eipä ole tullut paiskottua. Joskus kun oikein harmitaa niin heitän tyynyn/peiton maahan, siihen saa hieman agressiota purettua kuitenkaan rikkomatta/sotkematta mitään. :)

Lautasia ym. en kyllä lähtisi heittelemään...

Tätä minäkin ihmettelen. Miten ihmeessä esim. kännykänpaiskojilla riittää rahaa myötäänsä uusiin puhelimiin?

No eipä se kiukun purkaus mikään rationaalisen harkinnan tulos ole. Kyse on impulsiivisesta raivonpurkauksesta, ei siinä välttämättä kerkeä miettimään tavaran arvoa.

Edit: Siksi juuri pitäisikin ottaa "time out" hyvissä ajoin. Ei saa antaa sen kupin vuotaa yli.

Purkuhommissa on kyllä mahtava antaa sorkkaraudan laulaa juuri sillon kun kolauttaa pään johonkin tai kyynärpään. :D:D

Jee, joku ymmärtää mua. :D

Ja sorkkarauta on vielä pientä, moottorisahalla seinän läpi. Sitten kurkistaa reiästä, niin kuin Nicholsson Hohdossa hullun kiilto silmissä. :evil: Tai jos sen seinän saa kaataa! :lol2:

No eipä se kiukun purkaus mikään rationaalisen harkinnan tulos ole. Kyse on impulsiivisesta raivonpurkauksesta, ei siinä välttämättä kerkeä miettimään tavaran arvoa.

Tokitoki, mutta ei se teon impulsiivisuus silti tee tyhjäksi sitä tosiasiaa, että uusi kännykkä (tai astiasto) maksaa pitkän pennin. Ts. pointti oli se, että mulla ei tosiaankaan olisi VARAA olla koko ajan hankkimassa sitä uutta kapulaa, mutta jos ja kun jollakulla muulla on, niin mikäs siinä sitten on p*skaksi paiskoessa...

Kuinkahan moni taalla on oikeesti lotassu myos sita eksaansa vaan ei kehtaa tunnustaa... Aina vaan puhelimet, astiat tai uunit sattuu tielle. Jos nain hermoheikkoa sakkia on niin luulenpa etta on siina akat ja ukotkin ottaneet turpiinsa. Ikava kylla.

:lol2: Viimeks kun mul meni hermot 10v. pikkubroidiin niin otin kourallisen sellasii kovii karkkeja sen karkkipussist ja viskasin täysii ne sen naamaan. Lopuks sanoin et nyt vittu keräät noi, mitäs ite ärsytit sen itkiessä vieressä.:rolleyes:

e: itseasiassa kun tarkemmin mietti iraivkohtauksia niin kaikki liittyy broidiin. Olen mm. katkassut sen nokkahuilun kaksinkäsin kun alko vituttaa sen toiminta ja heittänyt sitä sellasella muoviputkella päähän. Kai näitä on muitakin. :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom