Suuttuminen ja tavaroiden paiskominen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Mä aina välillä hakkaan näppistä jos esim. joku peli menee huonosti. Tosin useammin vaan kiroilen kovaäänisesti (asun yksin). Ihmettelen oikeasti ettei kukaan naapuri ole soittanut vielä poliiseja. Esim. äsken asentelin digiboksia niin tuli kiroiltua "hieman".

http://www.youtube.com/watch?v=egXwP_622gg

Tekstitetty versio:

http://www.youtube.com/watch?v=z-jUw_zB4Fk&mode=related&search=

Pelaa muuten varmaan Battlefield 2:sta 256 megalla rammia. Edit unreal ;)

:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
edit: kerran heitin omenan seinään kun kuulin erään läheisen sairastumisesta ja mua vitutti sen jälkeen vaan enemmän kun joutui kaapimaan omenan paloja ympäri kämppää.

:lol2: itsellenikin tuli mieleen kun pentuna piti aina siivota kodin keittiö.. joka päivä jynssätä ja desinfioida joku hemmetin keittiö. Yhtenä päivänä ei olisi jaksanut. "Siivoa keittiö siivoa keittiö siivoa se vitun keittiö" "NO SAATANA MINÄ SIIVOAN KEITTIÖN" ja sitten ruiskutin jotain uuninpuhdistus tököttiä joka keittiön kolkkaan. Sitä kestikin sitten tuntikausia jynssätä. Ei kannattanut.
Varmaan kyllä katkaisisin yhteydet jos joku rupeaisi riehumaan ja heittelemään tavaroita päin seiniä. Mutta kylläpä on tehnyt vuosikaudet mieli heittää kännykkä oikein voimalla maahan, niin että se hajoaa tuhannen pillun päreeksi eikä enää ikinä pirise eikä päästä niitä ärsyttäviä ääniänsä eikä mun tarvitse enää tehdä yhtään mitään sen muoviläpyskän eteen. Vihaan koko kapistusta ja voi vaan unelmoida siitä päivästä jolloin sen viimeinkin uskallan paiskata risaksi. Pomppisin vielä päälle sinetiksi.
e: en sitä kuitenkaan tee, olen varmaan nössö. Mutta unelmoin silti.

-99 löin näppäimistön paskaksi pöydänkulmaan kun Windows 98 meni täysin jumiin ja söi kaikki tallennetut jutut. Näppis paskaksi, samoin molemmat kämmenet. Tiedostot eivät kyllä tulleet takaisin, mutta helpotti. Loppupeleissä aika typerää hommaa tuollainen heittely/paiskominen. Pitää sitä sen verran itsehillintää olla.

Joskus nuorempana tuli purettua kiukkua esineitä heittämällä. Esim. crossipyörän levitessä lensi kypärä 20 metriä hankeen. Vitutti hakea sitä sieltä metrisestä hangesta. Myös työkalut saivat kyytiä mopoja, kelkkoja ja crosseja korjatessa.
Aikuisiällä olen hajoittanut yhden puhelimen. En vaan enää kestänyt sitä, kun yritin selittää asiaa ja minulle nappastiin luuria koko ajan korvaan. Silloin meni hermo ja heti helpotti puhelimen seinään osuessa. Tosin uuden puhelimen osto söi taas miestä.
Jaa, urheiluvälineet on tosin aina saanet enemmän tai vähemmän kyytiä nuoruusvuosina. Kaikki tennis- ja lätkämailat lenteli kyllä pitkin metsiä. Mutta enemmän se on painottunut tuonne nuoruuden vuosille tämä esineiden lennättäminen.

Pakko myöntää, että joskus hermostuessa tulee viskeltyä jotain ei-rikkimenevää.
Kaveri taas on mm. laittanut meidän kämpän seinään reiän, oman kämpän sohvaan reiän ja jääkiekon olympiafinaalin jälkeen kaukosäädin katkesi keskeltä.

Nuorempana tuli ehkä riidellessä jotain heiteltyäkin mutta nyt kun sitä on jo niin vanaha lady niin sitä käy mielummin suoraan liiveihin kiinni eikä tuhlaa aikaa mihinkään epäolennaisiin.

Joo, minä oon varmaan tosi hirveä narttu, koska kerran heitin LYIJYTÄYTEKYNÄN lattialle, kun eksän kanssa tunteet liikaa lämpeni. Ja se prkl kehtasi valittaa miten parkettiin tuli varmasti naarmu.

Joskus, kun minua on syytetty ihan järjettömistä asiosta on sisälläni noussut niin mielettömän voimaton(=en voi sitä purkaa, kun ei se mitään hyödyttäisi) raivo, että olisin varmaan pystynyt iskemään nyrkkini tiiliseinästä läpi.

Lapsena kerran heitin puhelinluettelon lattialle, mutta äitini ei tykännyt yhtään tästä mielenilmauksesta ja jouduin nostamaan sen takaisin pöydälle.

Olen aika tulinen luonteeltani, mutta pystyn pitämään käyttäytymiseni kuitenkin aisioissa ja mielestäni ainoa oikea keino ratkoa erimielisyyksiä on keskustelu. VIHAAN sitä, että minulle huudetaan :curs:

Ei tavaroita heitellä...
Jos tulee tarve riehua niin nyrkkiä vaan täysiä seinään tai oveen. pari kertaa täysillä lyönyt paksuun puuoveen, helpotti kovasti.:evil:

jes ja meidän neiti (ikää 1v 4 kk) paiskoo kaikki kamat lähistöltä jos ei saa tahtoaan lävitse...:hyper: :hyper:

-99 löin näppäimistön paskaksi pöydänkulmaan kun Windows 98 meni täysin jumiin ja söi kaikki tallennetut jutut.

^^ :D

Vuosia sitten eksä tuli selän taakse mäkättämään kun istuin koneella; hermot palo nanosekunnissa sillä seurauksella että moukaroin nyrkein näppiksen atomeiksi. Sen jälkeen etsittiin aakkosia pitkin olohuonetta.

Samoinen eksä viskas lihapiirakalla tauluun. :jahas:

Yhden astiaston oon tempassu seinään kun otti hiukan päähän ku silloisella avokilla oli peliongelma ja tilipäivänä pelasi joka pennin....

Mutta kun piti ite siivota se järkky sotku, ni empä oo sen jälkeen moista purkausta tehny. Tosin helpotti hermojakin ku läks siitä suhteesta. Aika tasasta ollu sen jälkeen :D

En kyllä heittele tavaroita vaikka kuinka vituttaisi. Tosin nyrkkini olen kyllä muutamaan otteeseen hajoittanut kun on pamauttanut sillä seinään tai säkkiin liian kovaa. :nolo:

En ees viiti laskee kuinka monta kännykkää on löytänyt tiensä seinään (miks ihmeessä ne muute pitää olla kädessä ku suuttuu??), astiaa ja muutakin tavaraa on mennyt samaa kyytiä ja pariin otteeseen treeni kassi pitkin salin seiniä.
Joka kerta sitten tosi voittaja olo kun keräilee/siivoilee/ostaa uutta kännykkää :D

Ku oppis viel aikuinen äijä joskus olee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom