haba sanoi:Säälittää kuunnella näitä muka pelimiehiä, kun vetelykset hakee vemppaa ku ei kestetä pakkasta/leirioloja.voitte sanoa että viisas pääsee vähemmällä ja intti on perseestä, mut tossa yhteydessä se kuulostaa murrosikäsen poikasen puheelta, joka odottelee vielä kassiensa laskeutumista. Vittu olkaa miehiä!
Minä ainakin koin ja koen edelleen, että oli vaan pakko kestää se jäätyminen ja yhdessähän siellä oltiin.
Kyllä sitä tuntee munansa vieläkin, kun esim. polkee pyörää ympäri vuoden vaikka satais paskaa/ naama jäätyis. Saa muut skrapata autoonsa ja körryytellä parin kilsan matkoja. Kukin hakee fiiliksensä eri asioista. Mä ainakin tunnen eläväni enemmän, kun pidän omista periaatteista kiinni. Pitää jaksaa vaivautua. Ainakin itsearvostus säilyy.
Kohta joku ottaa telamiinan nenuun. ;)
Nyt puhut kyllä asiaa. Oon ite aivan samaa mieltä.
Jos oikoo intissä, tulee oikomaan jatkossakin kaikessa. Periaatteita pitää olla, ja kunnioitettava periaate on että tekee kaiken niin hyvin kuin osaa mihin ryhtyy. Ja jos kerran sinne inttiin menee, niin hoitaa sen sitten täysillä läpi vaikka kuinka vituttaisi.
Tuollaiset "peliliikkeet" että palkataan kaveri putsaamaan ase, on riistoa.
Jos kaverilla on oikeasti niin huonosti asiat että se putsaa jonkun paskasen rynkyn 2€:stä, niin pitäisi sille antaa 4€ ja putsata ite aseensa.
Itseäni ihmetytti intissä kovasti se, että vaikka oltiin vapaaehtoisesti hakeuduttu erikoisjoukkoihin niin siellä jotkut valittivat ja vinkuivat kuinka perseestä esim. ginekset oli.
Tottakai sitä olisi kotona mieluummin ollut (onneksi on kotiasiat niin) mutta ei siitä pidä vonkua jatkuvasti.
Peliliikkeeksi voi kai kutsua esim. sitä että asun tällä hetkellä tyttöystäväni vanhemmilla hänen kanssaan (muutettiin vuokrakämpästä tänne) ja säästetään käsirahaa asuntolainaan. Kun kestää tämän täydellisen yksityisyyden puutteen niin siitä hyötyy vuokrarahojen säästymisellä.
:piis: