Suuri peliliikethread

Kyllä viinaa voi pulloittain seureille myydä, mutta henkilökunnan pitää käydä siitä kaatamassa. Pulloa pidetään jollain muulla pöydällä kuin sillä, jonka ääressä istutaan. Sedun paikka tai kenen vaan, mutta laitonta oli touhu. Vastaava hoitajahan siinä on vastuussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas, kylläpä sitä ollaan ärtyyntyneitä mielipiteistäni.

Fat Abbottille:

Toi 16-vuotiaan 'isänmaanystävän' linkittäminen nyt oli ihan tarpeetonta. Ajatusmaailmani on aika kaukana noista taleista. Ehkä sait väärän käsityksen tekstistäni, jonka kirjoitin suorastaan raivon sokaisemana. Tarkennetaanpa hieman:

Asevelvollisuushan on jokaisen suomalaismiehen suoritettava joko armeijassa tai siviilipalveluksessa. Mua ei tippaakaan haittaa jos jonkun maailmankatsomus ei kestä inttiin menoa, sivari on näille kelpo vaihtoehto. Pääasia on, että tämä velvollisuus suoritetaan kunnolla ja ämpyilemättä. En voi nähdä kovinkaan suoraselkäisenä sellaista ihmistä, joka itkee armeijassa menetettyä 6-12kk elämästään ja koko ajan tekee voitavansa luistaakseen kaikesta mahdollisesta vähänkin rasittavasta. Näitä ihmisiä minä vihaan.

Jannelle sekä muille nillittäjille:

En itsekään menisi inttiin, ellei olisi pakko. Mutta kun mentävä on, niin miksen samantien ottaisi itseäni niskasta kiinni ja suorittaisi palvelusaikaani mahdollisimman hyvin? Ei siitä kenellekään haittaakaan voi olla, toisin kuin näistä marisijoista, jotka latistavat tunnelmaa.

Ehkä ei ollut syytä rinnastaa tavan mulkkuja ja vemppailijoita veteraanien pilkkaamiseen. Mutta ei tuollainen käytös mun mielestäni mitään kunnioitustakaan osoita.

jesus adidas sanoi:
Ehkä ei ollut syytä rinnastaa tavan mulkkuja ja vemppailijoita veteraanien pilkkaamiseen. Mutta ei tuollainen käytös mun mielestäni mitään kunnioitustakaan osoita.
No niin, totahan mä lähinnä hainkin. Oli vaan niin vitun typerä se sun aikasempi posti ja tässä näyttää jo olevan järkeä. Mulle henk. koht. on aivan yks ja hailee mitä porukat armeijassa tekee, vemppaa vai rämpii metsässä.. Mut se ei todellakaan kerro mitään jostain veteraanien kunnioittamisesta.

UCp sanoi:
Naisten kanssa pelehtiessä vastaan yleensä (siis lähes aina) rehellisesti kysymyksiin kuten:"olenko lihonut?" tai "näyttääkö mun perse isolta?". Jos vastaus ei naista miellytä niin tulee bitchslappia, mutta ei se mitään. Nimittäin tämä piirre saa naiset ajattelemaan, että en valehtele missään muussakaan asiassa. Saan siis satuilla lähes mitä tahansa sillon kun se mua todella hyödyttää.

Pyydän anteeksi tätä raukkamaista temppuilua, mutta aion kuitenkin jatkaa valitsemallani tiellä. :whip:
Tosin korostan myös, että en käytä tätä kyseenalaista metodia itselleni läheisimpiin ja tärkeimpiin ihmisiin.

Minä teen noin myös, koska on tyhmää että yritetään kerjätä vain huomiota, eikä oikeasti kysyä mielipidettä. Tietenkään en esitä tätä negatiivista mielipidettä tosissani, vaan jopa liioitellen "nyt kun kysyit... kyllä näyttää!... valtavalta!... voisko sen peittää jotenkin?!". Positiiviset kommentit esitän oma-aloitteisesti ilman, että niitä pyydetään.

Korostan vielä, että käytän tätä kaikkiin. Jotkut (useimmat) naiset jopa tykkää kun et anna niiden kontrolloida itseäsi.

Joo, on minulla vähän outo huumorintaju. :hyper:

Mua ainakin pisti intissä vemputtajat vituttaan aika reippaasti. Mun puolesta voi heivata ittensä hiuksista vittuun jos on niin nolo jätkä, että pitää vemputtaa. :curs:

Tämä kommentti ei nyt ole suoraan sinulle, vaan sinne osastolle missä sotaveteraanitkin vedettiin mukaan: Vemppasi joku meistä intissä tai ei, me kaikki ollaan vellihousuja verrattuna niihin jotka joutuivat sotimaan oikeasti. Ei sotketa heitä tähän.

kynae-niska sanoi:
Vemppasi joku meistä intissä tai ei, me kaikki ollaan vellihousuja verrattuna niihin jotka joutuivat sotimaan oikeasti. Ei sotketa heitä tähän.

Toiset yrittää kuitenkin tehdä sille jotain ettei olisi vellihousu, toisia ei kiinnosta edes yrittää.

Eihän noista vemppailijoista tarvitsisi muussa elämässä välittää, mutta kun intissä niiden asenne kostautui muillekin. Kyllä se vähän harmitti kun henki ryhmässä oli sellainen löysä. Mitään ei haluttu tehdä kunnolla. Onneksi näitä ei tartte kattella kertaustouhuissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom