Suuri peliliikethread

eddy sanoi:
Toi nyt ei varmasti toimi, tai pitää olla kohtuulliset näyttelijänlahjat. Jos toinen ei oo miellyttävä, niin ei se varmaan muidenkaan mielestä ole ollu ja kaikille muillekin on tullu puhelu. Voi sitte vähän pistää raapimaan päätä, että "miten vitussa kaikilta kuolee koira ku ne on mun kans deiteiillä" sit sille tulee sellanen 60W hehkulamppu pään viereen ja se tajuu jujun. Sit se sanoo, että "oot aika säälittävä tyyppi"

Niin, tai käy kuten allekirjoittaneelle:

Tapasin kuuman kisulin baarissa, soittelin tälle pari päivää ja lähetettiin puolin ja toisin tekstiviestejä uusintatapaamisesta sopimisen merkeissä. Nainen vakuutteli olevansa kiireinen. Eipä siinä mitään. Käsittämättömästä syystä alkoivat hälytyskellot Narutumpun mielikuvituksessa soida, kun soitin puhelimeen ja ei neiti vastannutkaan enää. Tekstiviestin sain, joka kertoi neitosen jättäneen puhelimensa erehdyksessä kaverilleen..

No, pistin tekstarin tästä tuohtuneena tyyliin -> "ymmärrän vähemmälläkin ettei meikäläinen kiinnosta.."

Päivän päästä (naisen yhytettyä matkaviestimensä) sitten selviteltiin tilannetta oikein urakalla, ja tajusin mokanneeni lahjakkaasti. Menetettyä luottamusta ja sitä, että näytin paranoidilta skitsofreenikolta, ei saanut pelastettua enää millään... :itku:

Että peliliike tämäkin. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eddy sanoi:
Toi nyt ei varmasti toimi, tai pitää olla kohtuulliset...

Kyllä se varmaan toimii, koska mulla on yksi kaveri, kenelle on pitänyt pari kertaa soittaa sokkotreffien takia. En tiedä, onko jekku oikeasti mennyt naisille läpi, mutta sehän ei ole oikeastaan mun ongelma. Pääasia, että kaveri on tyytyväinen, ja hänen omasta mielestään helpompi päästä pois kiusallisesta tilanteesta.

Toki on kaikista rehellisintä, jos olisi suoraan pokkaa sanoa, mitä ajattelee. Mutta totuus useimmiten sokkotreffeillä on, että toinen ei miellytä ulkoisesti. Varsinkin kun naisten kanssa joutuu usein kirjeitä ym. vaihtamaan pitkiäkin aikoja treffeille päästäkseen. Ainakin itse mielummin yritän keksiä valkoisen valheen, kun sanon toiselle päin naamaa, että "vaikka muuten oletkin ihan ok tyyppi...", "niin olet liian lihava" tai "näytät kirveellä veistetylle".

Ihme moralisointia. Ideana tässä threadissa oli alunperin se, että jengi laittaa tänne kikkoja ilman saarnaa jostain "munattomuudesta". Olisi varmaan pitänyt laittaa alkuun että EI PERUSREHELLISILLE MORAALISAARNAAJILLE.

Jos nyt vähän kommentoin tuota treffijuttua. Ei ehkä ihan oikein ollut mutta lopputulos on sama ja jäipähän naiselle parempi mieli.

1) olisin mennyt sinne kahville kyseisen jokinorsun kanssa. Pakkopullaläppää + muuta paskanjauhantaa pari tuntia. Treffien jälkeen olisi naiselle ollut aika selvää ettei seuraavia tule --> paha mieli ("miksi en kelpaa").

2) nopea analysointi ja takaisin kotiin hakkaamaan tetristä --> neutraali/hyvä mieli ("eipä tiedä jätkä mitä menetti")

Mitä ei tiedä se ei satuta...

Lhw sanoi:
Käy tosin helpommin kun täytät jonkun verran, otat vaa'asta hintalapun ja laitat sen jälkeen lisää karkkia, ei tarvii kärvistellä epävakaan käden kanssa :rolleyes:

Aika monimutkaista ja riskiä. Helpoiten saa namut halvalla kun punnitsee esim tomaattina tai kurkkuna. Väsyneet kassaneidit ei moista huomaa. Tällä keinolla jättää kaiken lisäksi vielä sijaa selityksille ("hehe..pitäis varmaan käydä optikolla" tmsp..)

Nyt vasta tajusin, että mullehan on tehty ilmeisesti integrandit pari vuotta sitten... :curs:
Olin sopinut trehvit yhden nettituttavuuden kanssa erään kahvilaan eteen. Tyttöä ei näkynyt ja kun oli jotain vartti menny sovitusta ajasta, niin soitin tytöllä. Puhelin oli pois päältä. Myöhemmin tuli muijalta tekstiviesti, että mummo oli joutunut sairaalaan ja blaablaablaa...
Pistin takasin, että ei tarvitse ottaa jatkossa yhteyttä. Ikinä. :evil:

Narutumppu sanoi:
Päivän päästä (naisen yhytettyä matkaviestimensä) sitten selviteltiin tilannetta oikein urakalla, ja tajusin mokanneeni lahjakkaasti. Menetettyä luottamusta ja sitä, että näytin paranoidilta skitsofreenikolta, ei saanut pelastettua enää millään... :itku:

Että peliliike tämäkin. :david:

Tervetuloa kerhoon. Itsekin viskasin joskus sunnutai-iltapäivällä romanttisissa merkeissä (tosin tuossa vaiheessa suhde oli jo kuihtunut) tapailemaani naisihmistä viestillä. Mitään ei kuulunut, joten illalla lähti että "voisit nyt edes sanoa suoraan, jos et halua olla minun kanssani missään tekemisissä". Ja loput tiedättekin.

Hävetti. Kuka tahansa aikuisen ihmisen itsevarmuudella varustettu tuskin olisi lähtenyt moiseen sotaan. :david:

Itsehän sovin kerran sokkotreffit läheiseen kuppilaan ja seuralainen oli mun tuurillani ihan järkyttävä. No etevänä pelimiehenä ajattelin että mun ei tarvi/ en halua yrittää tehdä siihen vaikutusta, niin vetasin siinä pikaset päiväkännit ja kohta oli paljon rattosampaa istuskella sen kauhistuksen kanssa, tai ei se enää ollu edes niin kauhea. :rolleyes:

Peliliike on hukata laturi ja kysyä virran loputtua pakkotoiston kautta, että mikä se sun tarkka osoite onkaan Ironchef?

edit. pistätköä emailiin

Ite oon jugurttikarkkien suuri ystävä (cashewt, banaanit, myslit jnee..), eikä oikeestaan tavallisia irtokarkkeja tuu pahemmin ostettua. Irtokarkkien hinta on kylläkin vain n. kolmasosa jugurttimäshyjen hinnasta, joten punnitessa on hyvä painaa irtokarkkien numero, vähän niikun Integrandi sanoikin (tomaatteja tosin). Irtokarkkeja painaessa ei oikeestaan voi ees jäädä kiinni, vaikka kassa huomaisikin.

ironchef sanoi:
Itsehän sovin kerran sokkotreffit läheiseen kuppilaan ja seuralainen oli mun tuurillani ihan järkyttävä. No etevänä pelimiehenä ajattelin että mun ei tarvi/ en halua yrittää tehdä siihen vaikutusta, niin vetasin siinä pikaset päiväkännit ja kohta oli paljon rattosampaa istuskella sen kauhistuksen kanssa, tai ei se enää ollu edes niin kauhea.

Kokki - sä olet vittu tän threadin ainoa oikea pelimies. Pelimies juo naisen kuin naisen kauniiksi.

Feikkiedit: moralisointia my ass. Me tehtiin noita nurkan takaa kattomisia 14-15 vuotiaina. Saatanan kakarat. Saatanan paskahousut. Pyydätte vaikka sen böönan kuvan etukäteen, mutta millainen vitun idiootti sopii sokkotreffit eikä sitten uskalla mennä sinne sokkona. Kyllä on helpossa näköjään lapsosten HÄPEÄ.

Minäkin sovin sokkotreffit, oli vaan karmea kokemus, tyyppi oli hemmetin ruma ja jutut vielä typerämpiä. Sitten tuli yllättäen migreeni. Ääliölle ei mennyt perille, vaan vielä pari viikkoa jälkeen yritti mulle viestitellä. Yhdestä tyypistä taas en kiinnostunut ollenkaan, vaikka tapailin, väitin sitten että olin palannut yhteen exän kanssa. Tämä tyyppi sitten puolen vuoden päästä kehtas tulla ruikuttamaan. Että (jotkut) miehet on (joskus) tyhmiä. En mie nyt suoraan viitti sanoa, et sori mut EVVK. Kyllä itsestänikin luultavasti paremmalta tuntuis tuollainen tekaistu häipyminen tms. kuin suoraan lauottu "Sullon iso perse, ei kiinnosta" tai vastaava. Pois jättäytyminen on kyllä aika tylyä... Onneksi ei tartte miettiä tällasia...

Tuota kauppajuttua olen kans kokeillut. Leivokset laitetaan meidän lähikaupassa paperipussiin ja sit vaa'asta hinta. Siis tottakai laitan sen halvimman kilohinnan mukaan ;) ilkiö. Ja mies raahaa aina suomalaisia tomaatteja kotiin espanjalaisten etiketiss. Noh, mistäs ne muka erottas :)

Joskus vuosia sitten tuli säästettyä sisäänpääsymaksu teinidiskoon. Siellä oli semmoseet vihreät liput. Noh, suuressa rahanpuutteessa (pitihän sitä rahaa viinaan sillon saada ;) ) ostettiin yksi lippu ja skannattiin se koulussa samanväriselle paperille. Siihen tehtiin sitten neulalla se katkoviiva mistä repästään se valvojille jäävä osa. Ovelle mentäessä ite lipusta kiinni ja valvoja repäsee sen osan. Läpi meni :whip:

Pari vuotta sitten olin juhlimassa uudella ylioppilastalolla Helsingin keskustassa. Jotkut järjestön järkkäämät yliopistobileet varmasti oli kyseessä (itse kuokkimassa kjeh kjeh). Eli siis semmoiset pippalot, missä juomatarjoilu sun muut narikat oli vähän juostenkustu (jotkut aktiivit noissa hommissa hääräs).

Noh anyway, bileitten päätyttyä siinä parin kolmen maissa yöllä, alkoi jengi hipsiä sitten ulos. Itse siinä vielä hörpin jotain, kun nämä samaiset aktiivit jo alkoivat siivota paikkoja ja hätistelemään viimeisiä juhlijoita ulos.

Siitä sitten takin haettuani laskin portaat alas ja avasin ulko-oven, joka aukeaa melkein manskulle. Nakkikioskijono oli aivan siinä lähettyvillä täynnä humalaista sakkia, olihan baarit menneet juuri kiinni (muutama nakkikioski heijarikin tais näkyä :D ). No itsekin vähän humaltuneena jäin sitten siihen ovelle ja huusin, että "tänne pääsis vielä sisään". Ja eipä aikaakaan, kun jo neljän hengen ryhmä oli siinä edessäni.

No fiksuna jätkänä esitin sitten portsaria ja pyysin sisäänpääsymaksua (en muista summaa), mutta loppupeleissä sain 10 euroa yhteensä rahaa ja päästin porukan kapuamaan ylös portaita tyhjään saliin (missä oli siis jäjellä enään ne samaiset aktiivit). Alko sitten siihen ovelle enemmänkin porukkaa tulemaan, joten katsoin parhaaksi häippästä 10 euroa mukanani pois...
liebe086.gif

Höhö. Toi oli jo aikamoinen moovi. :worship:

Vittu setä moralisoi vielä lisää:

Mä jotenkin tajuan sen, että varastetaan. Sitä mä en vittu tajua, että varastamisesta ollaan ylpeitä. "öhö öhö öhö ... punnitsin vittu irtarit espanjalaisina tomaatteina ... öhö öhö ... eix ollu vittu hieno peliliike". Se on saatana varastamista suomalaiselta yrittäjältä, vaikka käyttäisitte siitä mitä termiä.

Petos on petos, kavallus on kavallus ja varastaminen on vittu varastamista. Kysykää siltä ukiltanne, joka taisteli talvisodassa, että onko pelimiehen merkki? Vittu kysykää?

Saatanan kakarat. Että kehtaatte. Ja ootte vielä ylpeitä. Häpeisitte.

ringside sanoi:

Mä jotenkin tajuan sen, että varastetaan. Sitä mä en vittu tajua, että varastamisesta ollaan ylpeitä. "öhö öhö öhö ... punnitsin vittu irtarit espanjalaisina tomaatteina ... öhö öhö ... eix ollu vittu hieno peliliike". Se on saatana varastamista suomalaiselta yrittäjältä, vaikka käyttäisitte siitä mitä termiä.

Petos on petos, kavallus on kavallus ja varastaminen on vittu varastamista. Kysykää siltä ukiltanne, joka taisteli talvisodassa, että onko pelimiehen merkki? Vittu kysykää?

En voisi olla enempää samaa mieltä.

Missukka sanoi:
Tuota kauppajuttua olen kans kokeillut. Leivokset laitetaan meidän lähikaupassa paperipussiin ja sit vaa'asta hinta. Siis tottakai laitan sen halvimman kilohinnan mukaan ;) ilkiö. Ja mies raahaa aina suomalaisia tomaatteja kotiin espanjalaisten etiketiss. Noh, mistäs ne muka erottas :)

Tästä seuraa sitten näppärästi jossain vaiheessa se, että kaupan tädit alkaa myös punnitsemaan ja painamaan hinnoittelunappulaa...

ringside sanoi:

Mä olen aivan samaa mieltä! Samat ihmiset sit itkevät kun polkupyörä nus... siis varastetaan tai takki häviää naulakosta. Vaikka sanonta: "Rehellisyys maan perii, valheella vara parempi." ehkä päteekin joissain tilanteissa, niin varkaus se on pienikin varkaus... :curs:

Itsekin pidän tätä varastamista enemmän väärytenä kuin sokkotreffeille saapumatta jättämistä hyvän verukkeen kera. Varastaminen on varastamista. Oli kyse sitten tomaateista tai pyöristä.

ringside sanoi:

Täällä yksi ikävä tiukkapipo-moralisti lisää... 100% asiaa Rinkulta, kuten yleensäkin. Varkaus on RIKOS, tiedoksi vaan! Jos ei ole varaa niin isoon karkkipussiin, niin tyytykää vähän pienempään, prkl :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom