Suuri peliliikethread

turhan helposti tituleeraatte itsenne pelimiehiksi.
"ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän viinaa"
tai
"se ei nai joka valikoi..."
Viru_Pelimies.jpg

oikea pelimies :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lopetetaas se moralisointi niin tästäkin thredistä sais vähän enemmän irti. No pari peliliikettä tuli intissä tehtyä jolla pääsi parista _helvetin_ ankeesta leiristä eroon. Ja tietenkin perus pakoilua nakeista yms. Paras ehkä oli kun toin oman viltin spadejen lepohuoneeseen ja vedin siellä sikeitä. 2 kertaa jäin kiinni mutta mitään ei tullut. Tosin näin teki puolet muistakin.

Onhan se aika naurettavaa punnita tomaatteja väärin mutta toivottavasti itsetunto kolkuttaa edes joillakin.

Yhtään peliliikettä en aitojen ulkopuolelta nyt keksinyt, mutta sisäpuolelta sitäkin enemmän:

-Kaveria alkoi sa-int vituttamaan oikein huolella, niin teeskenteli saaneensa kuulovamman ammunnoissa, eli korvat "alkoivat" soimaan yhtäkkiä ja muutenkin kuulo oli vähän alentunut. No, tilkan reissuhan siitä tuli ja siellä kuulotesteissä jätti painamatta ne pienimmät äänet, seurauksena tästä veti tilkassa lepiä viikon verran. Huonona puolena piti käydä siinä painekammiossa kerran päivässä. Jos se ois jättäny pelleilyn tähän, niin mun mielestä ois ollu kyseessä hyväkin peliliike, mutta sille ei vielä riittänyt. Tilkassa se pääsi näyttelijän lahjojensa avulla tapaamaan psykologia, jolle se avautui esim. huonosta kotitilanteesta ja kaikesta muusta keksitystä skeidasta. Psykologi kirjoitti kehoituksen eteenpäin, ja äijä sai E:n paperit, eli lykkyä! :lol2: Repesin huolella kun kuulin lykystä...ei ollu vissiin ihan suunnitelmissa. Se oli vissiin yrittäny saada kotihoitoa tai jotain.

-Itse tein vähän pienempiä ja rehellisempiä pjeliliikkeitä vihreissä. Esim. 62:sen takin napeista avasin vain ekan, jolloin sen sai jo pois. Sitten helvetillisessä kiireessä kun muut napittavat takkeja, niin meikä vaan sujautti takin päälle kuin paidan..en ollut ikinä viimeinen.

-Alokaskaudella kun aamutoimien kesto oli luokkaa puolet keskimääräisestä kusemisajasta, niin laitoin jo tuvassa valmiiksi hammastahnaa suuhun, jolloin pesutiloissa pääsin suoraan kuselle ja pesin hampaat samaan aikaan, hyvin ehti.

-Lomilta tullessa en melkeinpä ikinä purkanut petiä päiväpeitteistä, vaan nukuin päiväpeiton päällä. Aamulla ei tarvinnut kuin vähän särmätä, niin valmista oli.

-Ammunnoissa kun oli vuorossa seisaaltaan paukuttelu, niin yhessä vaiheessa en ehtinyt ampua tauluun, koska tähtäilin liian kauan. No, seuraavassa vaiheessa ammuin tyylikkäästi kaksi kertaa, enkä tehnyt itsestäni perseilijää/silmätikkua koko joukkueen edessä ilmoittamalla, että en ehtinyt.

Voi kyllä olla että E:n paperit saanut voi menettää työhaastattelussa peliliikkeensä hohdon. Minkähän peliliikkeen tämä siihen tempaisee :jahas:

Olin Lohtajan leirillä lääkintämiehenä. Pakkasta oli niin #%&!:sti joten peliliikkeenä "mittasin" mukana olleella kuumemittarilla itseltäni kovat kuumeet. Kaikki uskoi valemittaustani. Lepäilin sitten mukavasti lämmitetyssä talossa lukien kirjaa kun muut tärisi ulkona nenät sinisenä.

Muutamat laiskat johtajat tekivät loppuvaiheessa meillä hiukan peliliikkeitä. Kun oli esteratapäivä, jota melkein kaikki inhos (musta se oli ehkä parasta mitä oli) niin muutamat johtajat jäivät tupiin vaan nukkumaan, kun komppania kuulutettiin pihalle.
No näiden epäonneks meillä oli niinä päivinä kouluttajina jotian yli-innokkaita kodetteja, jotka sitten kävi tuvat läpi ja pojille tuli penaltia.

Intissä yks peliliike on ilmottautua leivänjakajaks mettäruokailussa. Yleensä nimittäin leivänsajakaja jakaa myös jälkkkärit/suklaat. Ja jakajat söivät pönttöjen välittömässä läheisyydessä, joten kun kaikki olivat suklaansa saaneet, niin jakaja voi ottaa ylimääräsiä itelleen.

Yks hyvä peliliike kun joukkueen toisen koksun kanssa käskettiin kaikkia laittamaan 62:n puntit saappaiden päälle, jottein heijastimet näy. Tämä siksi, että jos yhellä oli niin, koko joukkueella piti olla ja minä halusin pitää näin.
No sitten kolmen kissan kenraali tuli katsomaan harjoitusta ja joku kapteeni tms. näistä punteistä meille sanoi, että "pitää laittaa saappaiden sisään" ja sitten kolmen kissan kenkku tuli sanomaan, että "näillä pojilla on älliä, noi heijastimet pitää tosiaan tilanteessa piilottaa" No tästä peliliikkeestä ei kyl paljon hyödytty, mutta olipa kapteeni nolo sen jälkeen.

Rukissa yks peliliike oli se, että teki leirin jälkeen hommat todella hyvin ja täysillä, ni pääs nopeesti levolle. Harvoin intissä näin...

Tehtiin jälleen toisen koksun kanssa yks peliliike miinoitusharjoituksessa.. Piti rakennella kaikennäköistä miinaryhmiä ja miinaesteitä ja sitten yks semmonen iso kuoppa räjäyttämällä. No joukkue jaettiin tekee noita perushommia eka ja sitten koksujen ja traktorikuskin kesken kaivettiin se 3m syvä kuoppa ja laitettiin sinne ne satakuntakiloa r-ainetta. Jälkeen päin meille sanottiin, että "Koksut ei vittu koske lapioihin, onko ymmärretty". Luonnollisesti vastaus oli: "kyllä on, herra luutnantti" Tämän jälkeen meidän taisteluvarustukseen ei kuulunu lapiota :)

Intissä talvileireillä otin mukaan omia eväitä niiden surullisten sissi-muonien lisäksi esim. kariniemen kananpojan fileesuikaleita ja nuudeleita. Lettujauhot johon vettä sekoittamalla tuli lettutaikinaa+hilloa. Pekonia ja kananmunia sekä ruisleipää. Ja kaikista tärkeintä oli heinzin mexican ketsuppi! Wittu että joukkueen kouluttajaa söi kun rupesin jopalla trangialla paistelemaan lettuja ja tekemään kanapastaa...:D Tärkein näistä peliliikkeistä oli ehkä se ketsuppi kun sillä sai ruuan kuin ruuan maistumaan!! Unohtamatta omaa tiskiharjaa jolla trangia tuli puhtaakis toisin kuin jollan fukin havuilla:D

Ps.Kesällä omat ruuat eivät olisi säilyneet joten Myoplexillä pelasin lisää lepoaikaa esim. marsseilla.

eddy sanoi:
Muutamat laiskat johtajat tekivät loppuvaiheessa meillä hiukan peliliikkeitä. Kun oli esteratapäivä, jota melkein kaikki inhos (musta se oli ehkä parasta mitä oli) niin muutamat johtajat jäivät tupiin vaan nukkumaan, kun komppania kuulutettiin pihalle.
No näiden epäonneks meillä oli niinä päivinä kouluttajina jotian yli-innokkaita kodetteja, jotka sitten kävi tuvat läpi ja pojille tuli penaltia.

Intissä yks peliliike on ilmottautua leivänjakajaks mettäruokailussa. Yleensä nimittäin leivänsajakaja jakaa myös jälkkkärit/suklaat. Ja jakajat söivät pönttöjen välittömässä läheisyydessä, joten kun kaikki olivat suklaansa saaneet, niin jakaja voi ottaa ylimääräsiä itelleen.

Yks hyvä peliliike kun joukkueen toisen koksun kanssa käskettiin kaikkia laittamaan 62:n puntit saappaiden päälle, jottein heijastimet näy. Tämä siksi, että jos yhellä oli niin, koko joukkueella piti olla ja minä halusin pitää näin.
No sitten kolmen kissan kenraali tuli katsomaan harjoitusta ja joku kapteeni tms. näistä punteistä meille sanoi, että "pitää laittaa saappaiden sisään" ja sitten kolmen kissan kenkku tuli sanomaan, että "näillä pojilla on älliä, noi heijastimet pitää tosiaan tilanteessa piilottaa" No tästä peliliikkeestä ei kyl paljon hyödytty, mutta olipa kapteeni nolo sen jälkeen.

Rukissa yks peliliike oli se, että teki leirin jälkeen hommat todella hyvin ja täysillä, ni pääs nopeesti levolle. Harvoin intissä näin...

Tehtiin jälleen toisen koksun kanssa yks peliliike miinoitusharjoituksessa.. Piti rakennella kaikennäköistä miinaryhmiä ja miinaesteitä ja sitten yks semmonen iso kuoppa räjäyttämällä. No joukkue jaettiin tekee noita perushommia eka ja sitten koksujen ja traktorikuskin kesken kaivettiin se 3m syvä kuoppa ja laitettiin sinne ne satakuntakiloa r-ainetta. Jälkeen päin meille sanottiin, että "Koksut ei vittu koske lapioihin, onko ymmärretty". Luonnollisesti vastaus oli: "kyllä on, herra luutnantti" Tämän jälkeen meidän taisteluvarustukseen ei kuulunu lapiota :)
Onpa kovia peliliikkeitä. Peliliikkeeksi kutsuisin sitä, että leirin jälkeen meet suihkuun ja paskalle sillävälin kun muut kantaa kamoja minne, ikinä sitten niitä kantavatkin. Kun olet itsesi huoltanut, maksat jollekkin köyhälle ääliölle 2euroa että jynssää sun aseen ja meet nukkumaan.
Myös pikkuserkkujen hautajaiset osuvat yleensä gines-vklopuille?!?? Ei tosin mulla, mutta muiden sukulaiset haudattiin lähes aina gines-vkloppuna. Muistivat anoa tosin lomaa vain pari päivää ennen. Nimim. Kotona olis kivempaa

kas-vain sanoi:
Intissä talvileireillä otin mukaan omia eväitä niiden surullisten sissi-muonien lisäksi esim. kariniemen kananpojan fileesuikaleita ja nuudeleita. Lettujauhot johon vettä sekoittamalla tuli lettutaikinaa+hilloa. Pekonia ja kananmunia sekä ruisleipää. Ja kaikista tärkeintä oli heinzin mexican ketsuppi! Wittu että joukkueen kouluttajaa söi kun rupesin jopalla trangialla paistelemaan lettuja ja tekemään kanapastaa...:D Tärkein näistä peliliikkeistä oli ehkä se ketsuppi kun sillä sai ruuan kuin ruuan maistumaan!! Unohtamatta omaa tiskiharjaa jolla trangia tuli puhtaakis toisin kuin jollan fukin havuilla:D

Ps.Kesällä omat ruuat eivät olisi säilyneet joten Myoplexillä pelasin lisää lepoaikaa esim. marsseilla.

Noihan on ihan perus kauraa missä tahansa sissikomppaniassa, eihän niitä tst-muonapakkauksia pystyny kukaan syömään vähän ajan jälkeen. Paitsi suklaat yms. Toki Ivalossa sai paljon muuta ekstra muonaa leireille, niinku ruisleipää ja lenkkiä jne. jne. :rock:

ironchef sanoi:
Itsehän sovin kerran sokkotreffit läheiseen kuppilaan ja seuralainen oli mun tuurillani ihan järkyttävä. No etevänä pelimiehenä ajattelin että mun ei tarvi/ en halua yrittää tehdä siihen vaikutusta, niin vetasin siinä pikaset päiväkännit ja kohta oli paljon rattosampaa istuskella sen kauhistuksen kanssa, tai ei se enää ollu edes niin kauhea. :rolleyes:

Mulle kävi samoin, paitsi että otin kauhistuksen kyytiin tien varresta (deitit siis sovittu siihen). Päästiin sitten kuppilaan, ämmä oli kauhea tiukkapipo ja rupes heti jäkättää, ettei auton kanssa sais yhtä kaljaa juoda. Kerroin neidille tyynesti, että mä kyllä yleensä ihan hyvin voin kolme-neljäkin huitasta. Yllättäen ekan jälkeen oli kiire himaan.

Kaverille sain kanssa soittaa kerran, kun tämä lähti sokkotreffeille. Siinä mä kotisohvalla sitten selitin, miten mun auto on menny paskaks ja sen pitää tulla hakeen mua

jänkäkoira sanoi:
-Ammunnoissa kun oli vuorossa seisaaltaan paukuttelu, niin yhessä vaiheessa en ehtinyt ampua tauluun, koska tähtäilin liian kauan. No, seuraavassa vaiheessa ammuin tyylikkäästi kaksi kertaa, enkä tehnyt itsestäni perseilijää/silmätikkua koko joukkueen edessä ilmoittamalla, että en ehtinyt.

Mä olin suht paska ampuja, mutten ihan toivoton. Kun oli Ampumataito-testi, niin kohdistuslaukauksissa laitoin kaks skodea taskuun ja ammuin vain yhden ja kirosin kun "kaks meni ohi". Sitten muistaakseni polviammunnassa sai ampua omaan tahtiin, jolloin latasin viis skodea kolmen sijasta.

Lopputulos: Yhdeksän osumaa ja kuntsari.

itse "käänsin" intissä ylimääräisen päiväpeitteen. taiteilin vemppaillessa hienon pinkan siitä, apuna tietenkin mm. maalarinteippiä ja pahvia. sujautin tämän pitsapakettiin josta otin tarvittaessa illalla sen. muutaman ylimääräisen minuutin säästelin siinäkin.

tosin kertaalleen jäin kiini kun alikessu halusi että koko tupa heittää pinkkansa ilmaan. tämä tuli kolahtaen takasin täysin rypyttömänä. tuli _hieman_ sanomista mutta samaa kikkaa käytin heti uudestaan.. toki palveluksen päätyttyä palautin molemmat peitteet.

ja noi kannatti tosiaan ampua hitailla tauluilla pari kertaa samalla ni nopeilla ei tarttenu stressata :D (mun taulussa muuten oli 18 osumaa keskelle ATT:ssä kun viereinen maahanmuuttaja ampui _hieman_ omalaatuisella ja jännittävällä tavalla=)

tupakaverit ottivat köllit irrottamalla tauluista ATT:ssä muutaman tarran ja coopperissa kusettivat kierrosten määrän.. no samat naamat jäivät vielä puoleksi vuodeksi palvelemaan.

eddy sanoi:
Tässä suunnitelmassa on pieni aukko... Jakajat syövät aina viimeisinä, ja jos on kiire, niin ne on jakajat, joilla on maha tyhjänä...

Säälittää kuunnella näitä muka pelimiehiä, kun vetelykset hakee vemppaa ku ei kestetä pakkasta/leirioloja. Paskahousuja sanon minä. Paljon ennemmin olen työelämässä sellaisten kanssa, jotka ovat joskus elämässään joutuneet kestämäänkin, eivätkä pakoile vähän tavallista epämiellyttävämpää tilannetta. Joo, voitte sanoa että viisas pääsee vähemmällä ja intti on perseestä, mut tossa yhteydessä se kuulostaa murrosikäsen poikasen puheelta, joka odottelee vielä kassiensa laskeutumista. Vittu olkaa miehiä!

Minä ainakin koin ja koen edelleen, että oli vaan pakko kestää se jäätyminen ja yhdessähän siellä oltiin. Mulle alko joukkuekaveri vaahtoamaan, että oon ihan hullu, kun sillon körrileirillä leuka ja joka paikka jäässä totesin, että "tää tekee meille vaan hyvää, ku myöhemmin tätä kokemusta muistellaan. Osaa sitten arvostaa itsestäänselvyyksiä" Ja niinhän se on, mutta kun ei ois tuolloin saanut olla niin kaukonäköinen :D

Kyllä sitä tuntee munansa vieläkin, kun esim. polkee pyörää ympäri vuoden vaikka satais paskaa/ naama jäätyis. Saa muut skrapata autoonsa ja körryytellä parin kilsan matkoja. Kukin hakee fiiliksensä eri asioista. Mä ainakin tunnen eläväni enemmän, kun pidän omista periaatteista kiinni. Pitää jaksaa vaivautua. Ainakin itsearvostus säilyy.

Noista pukeutumisista vielä sen verran, että mäkin otin aina takin pari ylintä nappia auki ja puin ja riisuin kuin paidan. Kyllä nopeutti toimintaa. Ja aamutoimilla kusin ja pesin kainalot ja harjasin hampaat vasta aamupalan jälkeen, kun oli enemmän aikaa siinä siivoilujen jälkeen tai ennen.

Kohta joku ottaa telamiinan nenuun. ;)

Sokkotreffejä en käytä, joten se keskustelu jää mun osalta omaan arvoonsa.

Baarista löytyneiden horojen kanssa oli alussa pakko käyttää "peliliikkeitä", mutta nykyisin kerron suoraan jos en halua mitään pitkää suhdetta.

Perusliikkeitä siis,

...aamulla jos muija pyytää numeroa niin pitää oman kännykän kiinni (siltä varalta että muija haluaa heittää piikin, jolloin voi sanoa et akku on loppu) ja antaa numeron "vahingossa" vaikka yhden numban verran väärin.

...käy heittämässä aamulla sellaiset krapula-paskat muijan vessaan, että meinaa lähteä tapetitkin seinistä. Hyvällä lykyllä riittää ajamaan asian. Varmistu kuitenkin ensin aamulla, että olette hänen kämpässään, ette sinun. ;)

...pokia ei kannata koskaan viedä omaan kämppään, koska tällöin on usein tiedossa ongelmia (tietää nimen ja missä asut).

...illalla muijan tykö mentäessä kuuluu usein tuttu lause: "ei kai se haittaa että nukutaan vaan tänään eikä tehdä mitään muuta?" Peliliike on myötäillä kysyjää ja asennoitua siihen että saanti on erittäin todennäköisesti taattua.

Proteos sanoi:
...käy heittämässä aamulla sellaiset krapula-paskat muijan vessaan, että meinaa lähteä tapetitkin seinistä.

:whip:

Oikeastihan kannattaa sanoa muijalle jo hyvissä ajoin että on varattu. Tästä seuraa joko

a) nainen käy kuumana kuin sonni kesälaitumella päästessään maistelemaan kiellettyä hedelmää--> ei ongelmaa päästä eroon kun kerta ollaan varattuja.

b) Nainen ei kiinnostu ja lähtee pois. Ei tule seksiä, mutta tässä tapauksessa sitä ei olisi muutenkaan ensimmäisellä kerralla tullut. Etuna kuitenkin se, että voi laskea verkot saman tien uudestaan veteen ja tavoitella a) kohdan tilannetta.

Tietenkään ei kannata antaa itsestään kuvaa että on hakemassa petiseuraa varattuna miehenä. Puhelee alussa niitä näitä, näyttelee uskollista ja hyvää miestä kuitenkaan unohtamatta mainita että "oma" nainen on parasta aikaa matkoilla. Nopeasti pystyy kyllä haistamaan millä mielellä vastapuoli on, jonka jälkeen voi pistää vähän järeämpää tavaraa piippuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom