Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sun toinen työsarja menee paremmin, kuin eka, niin sulla oli huono lämmittely.
mutta nuo maksimi sarjapainot ovat muutenkin niin onnettomat minulla, esim. penkki 40kg ja kyykky 55kg. Joten millaisilla painoilla teen lämmittelyn?
onko tähän mahdollista järkevästi sijoittaa jotain apuliikettä hartialihaksille? Esim vipunostot sivuille, vai häiritteekö pahasti muita liikkeitä?
no jos SS olis niin hyvä ihan sellasenaan niin varmaan kaikki kokeneemmatkin tekis sitä eikä läpsyttelis jotain muita "turhia" liikkeitä siihen lisäks?Siis ei mitään järkee lisäillä tähän ohjelmaan yhtään mitään. SS on kropalle tarpeeks rankka ilman mitään ylimääräsiä venkutuksia, ja veikkaanpa että niistä ei olis muuta ku haittaa. Eri asia on sitte jos haluu tehä jonku muunnellun version siitä, mut sepäs ei ookkaan enään SS ja on turha oottaa et ne tulokset olis yhtä hyvät ku siinä tapauksessa jos sen tekis niin ku pitäis.
Taitaa ihmisiä hämätä se, että tässä tehään "vaan" kolme liikettä per treeni. Ei se enempi oo aina parempi.
no jos SS olis niin hyvä ihan sellasenaan niin varmaan kaikki kokeneemmatkin tekis sitä eikä läpsyttelis jotain muita "turhia" liikkeitä siihen lisäks?
tietty varmaan ihan alottelijalle hyvä pysyä alkuperäsessä ohjelmassa
on tässä threadissa moneen otteeseen mainittu että sopii myös pidemmän aikaa treenanneille mutta sillon ilmeisesti kannattaa juuri lisäillä jotain apuliikkeitäkin, niinkun isojen poikien ohjelmissakin.
Niin ja oon ite kyllä siinä mielessä alottelija että en ole ennen salilla ollut, mutta en ole "laiha teinipoika" jotka tässä on mainittu yhtenä kohderyhmänä. 177/75 ja ihan hyvässä peruskunnossa, esimerkkinä penkistä menee 80 ja mavesta 110 nyt kun kolme treenikertaa takana ja tekniikat alkaa sujumaan :arvi:
Jos kysymyksesi oli, että kannattaako lisätä apuliikkeitä niin tee vaikka 2 viikkoa vielä ilman, jos sen jälkeen tuntuu kevyeltä niin lisää sitten.
Niin ja oon ite kyllä siinä mielessä alottelija että en ole ennen salilla ollut ...
Niin ja oon ite kyllä siinä mielessä alottelija että en ole ennen salilla ollut
jepjep, mutta kyllä mää edelleen vänkään vastaan ja oon sitä mieltä että jos tohon jotain habavääntöjä, vatsaliikkeitä, pohkeita sun muuta ottaa mukaan niin ei se tota itse päätreeniä haittaa (paitsi jos tosiaan jo pelkkien painojen asettaminen tankoon saa habat hapoille), ei ne nyt juuri ota hittiä noista isoista liikkeistä niin etteikö ehtis palautuun. Olkapääliikkeistä kysyin ja vastaus oli ilmeisesti ettei kannata (en ollut tajunnut että pystypunnerrus ottaa pääasiassa olkapäihin )
no luonnollisesti? Ja tietty ihan asiallisesta treenaamisesta puhutaan eikä mistään joka treenin jälkeen venkuttelustakuvitteletko et ne sun hauikset sun muut on paljonkin paremmassa kunnossa kun venkuttelet niitä treenien lopuks?
noi liikkeet ottaa kuitenkin sen verran vähän vatsaan tai hauiksiin että sama kun yrittäis vaikka kävelemällä kasvattaa jalkalihaksia...
Ja onhan aloituspostin tekijäkin sitä mieltä että voi hyvin lisätä, niin eihän se nyt ihan turhaa voi olla