joojoo määhän annoin jo periksi :DTuomas nyt ihan oikeasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joojoo määhän annoin jo periksi :DTuomas nyt ihan oikeasti.
nyt kun katsoin niin esim. hausikäännöt, dipit, leuat, vatsat yms yms on kyllä rippetoen starting strength kirjassa luvussa "Useful Assistance Exercises", luulen että useful tarkottaa hyösyllistä eikä haitallista :P
en nyt oo lukenut koko kirjaa että miten ne olis parasta lisätä, ajattelin et jos täällä joku tietäis pitää ehkä lukee kun on aikaa, mutta tehään nyt sitten niin että teen vaikka kuukauden ilman mitään lisäilyjä, ja pidempään jos huomaan sen olevan ihan hyvä idea
joojoo määhän annoin jo periksi :D
Kehitystä tällä ohjelmalla on saanut sen tuhat potensiin miljoonaa + alienit.
En nyt sen suuremmin asiaa tässä pohdi, mutta itse olen huomannut että mitä puhtaammin kyykky, mave ja pystäri kulkee, sitä hirveämpi hiki ja vapina tulee päälle. Kyllä kun päästään sinne oman kasvun rajoille ja ruvetaan oikeasti treenaa niin, että joka kerta se 1-2kg lisäys itkettää isoakin miestä, niin tietää tehneensä. Mulla on kehittynyt sekä ojentajat, hauikset, selkä ja vatsa pelkästään tekemällä Pyhää Kolminaisuutta kyykkypenkkimave. Siihen kierroilla noi pystärit seisten ja pendleysoutu, niin tulosta on tullut sekä voimassa että massassa huomattavasti enemmän kuin millään muilla treenimetodeilla. Itse tein alkuun myös core-treeniä päälle, ja nykyäänkin yleensä tuppaan pikkaisen vatsapenkkiä + selänojennusta non-mave päiville. Joskus muutama dippi sinne tai tänne, eipä merkitte mitään. Mutta mitä puhtaammaksi + mitä likemmäs omia "maximeita", sen vähemmän on mitään corekikkailuja enää tullut tehtyä. Ei vaan enää yksinkertaisesti jaksa, ellei halua tutustua sinkkiämpäriin.nyt kun katsoin niin esim. hausikäännöt, dipit, leuat, vatsat yms yms on kyllä rippetoen starting strength kirjassa luvussa "Useful Assistance Exercises", luulen että useful tarkottaa hyösyllistä eikä haitallista :P
en nyt oo lukenut koko kirjaa että miten ne olis parasta lisätä, ajattelin et jos täällä joku tietäis pitää ehkä lukee kun on aikaa, mutta tehään nyt sitten niin että teen vaikka kuukauden ilman mitään lisäilyjä, ja pidempään jos huomaan sen olevan ihan hyvä idea
"Not that the basic movements need much help. They are complete exercises in and of
themselves, since they all involve lots of muscles moving lots of joints in anatomically correct,
functionally useful ways. But after a certain period of time, usually several months after serious
training begins, the stimulation provided by the simple execution of the basic exercises alone is not
enough to produce sufficient stress to cause further adaptation. This is not due to any deficiency
in the basic exercises, but to the trainee's ability to successfully adapt to the stress these exercises
provide."
Asia taitaa olla jo aika lailla loppuunkäsitelty mutta kannattaa todellakin lukea myös ne pienemmät tekstit sieltä otsikon alta. Eli Rippetoe suosittelee näitä hyödyllisiä apuliikkeitä lisättäväksi ohjelmaan useamman kuukauden jälkeen. Itse tein SS:ää syyskuusta tammikuuhun ilman mitään lisäliikkeitä ja kehitystä tuli hyvin koko kropalle.
Onko herra sattumalta hyvin pitkä kaveri?
Kuinka leveästi ja syvään teet kyykyn? kapealla tehtynä treeni menee automaattisesti enemmän reisiin ja perseeseen.
http://www.youtube.com/watch?v=yha2XAc2qu8 harjoittele peilin edessä lämmittelypainoilla työntämään ensin persettä vähän jopa ylikorostetusti taakse ennen kuin lähdet menemään alas. Todennäköisesti huomaat kyllä kun takareidet kiristyvät ja alkavat tekemään työtä. Ilmoita miten toimii.
Päällisin puolin ei ole lähelläkään kunnossa....Eli siis päällisin puolin kaikki pitäisi olla kunnossa...