Tässä vähän tutkimustulosta sarjojen välisistä lepotauoista ja niiden vaikutuksesta voimankasvuun.2) Increase the rest intervals between sets to a duration of three to five minutes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä vähän tutkimustulosta sarjojen välisistä lepotauoista ja niiden vaikutuksesta voimankasvuun.2) Increase the rest intervals between sets to a duration of three to five minutes
Ei voima oo täysin sivuseikka. Tämänkin ohjelman tarkoitus on voimatasojen nostaminen JA lihasten kasvatus siinä samalla. Aika harva käy salilla maximivoimia hakemassa - voimannostajat on asia erikseen - useimmat on siellä hankkimassa lihasta ja silloin ei oo aikaa turhaan velttoiluun....
Ei voima oo täysin sivuseikka. Tämänkin ohjelman tarkoitus on voimatasojen nostaminen JA lihasten kasvatus siinä samalla. Aika harva käy salilla maximivoimia hakemassa - voimannostajat on asia erikseen - useimmat on siellä hankkimassa lihasta ja silloin ei oo aikaa turhaan velttoiluun.
Ja olisiko 2kk vai 3kk hyvä kesto ohjelmalle ?
Ehdotuksia.
Onko sitten suurta merkitysta tekeeko maastavedon tankolla vai tuolla korokkeella?
JP95
Aloin miettii et vaikuttaako tää ohjelma kauheesti mun pituuskasvuun? Kun tehään kuitenki aika paljo kyykkyy ja mavee ja aina vaan isommil painoil. Oon ny 175cm pitkä ja 15-vuotias. En tiä paljon mun pituudeks on ennustettu mut iskä ja veliki on aika pitkii niin kai mustaki joku 180+ pitäs tulla.
Moro. Päätin aloittaa Starting Strength. Ajattelin ottaa mukaan kulmasoutu/ylätalja, dippi/kapeapenkki ja leuat. Miten nuo olisi järkevintä sijoittaa ohjelmaan ja minkälaiset sarjat toistot kyseisiin liikkeisiin. Ajattelin jotenkin tällein.
Viikko 1:
Maanantai - Treeni A + kulmasoutu 3x8 vai 2x8 ?
Keskiviikko - Treeni B + leuat + dippi 3x8 vai 2x8
Perjantai - Treeni A + ylätalja
Viikko 2:
Maanantai - Treeni B + leuat + kapeapenkki
Keskiviikko - Treeni A + kulmasoutu
Perjantai - Treeni B + leuat + dippi
Ja olisiko 2kk vai 3kk hyvä kesto ohjelmalle ?
Ehdotuksia.
...
yksi asia vaan askarruttaa, voisiko kyykyn korvata jalkaprässillä?
ollut selkäongelmia hivenen viime aikoina niin vähän arvelluttaa mitä selkä tykkää kyykystä.
ok, ei auta muu kuin ottaa tanko niskaan ja kokeilla miltä tuntuu.No ei se kyykkyä korvaa, ei sitten millään. Jos on pakko, on pakko, mutta ylläolevan tekstin perusteella ei ole.
Aloin miettii et vaikuttaako tää ohjelma kauheesti mun pituuskasvuun? Kun tehään kuitenki aika paljo kyykkyy ja mavee ja aina vaan isommil painoil. Oon ny 175cm pitkä ja 15-vuotias. En tiä paljon mun pituudeks on ennustettu mut iskä ja veliki on aika pitkii niin kai mustaki joku 180+ pitäs tulla.
ok, ei auta muu kuin ottaa tanko niskaan ja kokeilla miltä tuntuu.