eihän siinä mitään ongelmia ollut, kun piti painot sellaisena että pysyy paketti kasassa ja tekniikka hyvänä.
tuntuu aika pirun hyvältä itseasiassa!
Minkälainen ongelma selässäsi on ollut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eihän siinä mitään ongelmia ollut, kun piti painot sellaisena että pysyy paketti kasassa ja tekniikka hyvänä.
tuntuu aika pirun hyvältä itseasiassa!
En pysty tekemään kyykkyjä, kun selkä/jalat niin huonossa kunnossa.
Muita vaihtoehtoja kyykyn tilalle?
T: 14v
En pysty tekemään kyykkyjä, kun selkä/jalat niin huonossa kunnossa.
Muita vaihtoehtoja kyykyn tilalle?
T: 14v
Minkälainen ongelma selässäsi on ollut?
en tiedä kun en ole käynyt lekurissa, mutta välilevy? alaselästä otti kipeää töissä tuossa taannoin niin olen koittanut olla vähän varovainen kaikessa toiminnassa, kun on välillä vihoitellut.Minkälainen ongelma selässäsi on ollut?
en tiedä kun en ole käynyt lekurissa, mutta välilevy? alaselästä otti kipeää töissä tuossa taannoin niin olen koittanut olla vähän varovainen kaikessa toiminnassa, kun on välillä vihoitellut.
OnKovasti puhutaan, ettei tää ohjelma onnistu jos ei vedä plus kaloreilla. Kysynpä nyt siis vielä et jos on aloittelija ja kuitenkin painoa sen verran(185/110), että haluaisin pudottaa sitä. Onko tämä ohjelma mahdollista suorittaa pudottamalla painoa samalla kevyesti? Ruokaa söisi vielä ihan normaalisti, ylimääränen mässäily jne. turha jätettäis kuitenkin pois?
Loppuvenyttelyjä en tee, mikä on ihan puhtaasta laiskuudesta johtuvaa ja varmasti vaikuttaakin palautumiseeni.
voi johtua siitäkin että en ole oikein löytänyt vielä parasta tapaa tehdä, istuen vai seisten vai smitissä.
mitähän teen kyykyssä väärin, nyt kun on painot nousseet niin nivusiin ottaa välillä kipeää, keskityn kyllä tekemään oikein?
Jos ny kuiteski maksais sen pari kymppiä kirjasta ja tekis sen mukaan tai etes koittais hiukan googlailla rippetoe + press ja kattelis niitäVoin helpottaa valintaa: ei ainakaan smithissä!!! Parasta tehä seisten tangolla niskan taakse, niin et laskee sen tangon ainoastaan korvien tasalle. Toka vaihtoehto on istuen käsipainoilla...
Just joku toinen kyseli noist nivusongelmist kyykätes tuol Arnoldin G6 -ketjus! Tsekkaa sielt kans. Tuo on sen verran outo ongelma, että ekana mieleen tulee tyrä :(
Itse tänään ensimmäistä kertaa rupesin tustumaan maven saloihin ja sain kun sainkin sen nappaan tuonne takareisiin ja persposkiin, mutta eniten huomioo minulla sai yläselkä. Selkäsuorassa välillä peilistä katsoen liikettä suoritin ja vedin tankoa mahd. läheltä jalkoja. Onko tuo normaalia että yläselkä joutuu koetukselle liikkeessä vai teenkö jotain väärin?
Itse tänään ensimmäistä kertaa rupesin tustumaan maven saloihin ja sain kun sainkin sen nappaan tuonne takareisiin ja persposkiin, mutta eniten huomioo minulla sai yläselkä. Selkäsuorassa välillä peilistä katsoen liikettä suoritin ja vedin tankoa mahd. läheltä jalkoja. Onko tuo normaalia että yläselkä joutuu koetukselle liikkeessä vai teenkö jotain väärin?
Jos ny kuiteski maksais sen pari kymppiä kirjasta ja tekis sen mukaan tai etes koittais hiukan googlailla rippetoe + press ja kattelis niitä