Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Läskin saa aikanaan dieetattua pois" - nojoo saa, mut on sellane -10 - 15kg tiputtaminen aika paskamainen homma sitten joskus. Siinä' lähtee pian kaikki aikaansaannoksetkin jollei toteuta hommaa prikulleen kunnolla.
Mielestäni 10kg on vielä aika helppo ja nopea tiputtaa pois. Mutta olen kyllä niin aloittelija vielä, että vähät lihakset on helppo pitää ja lisätäkin niitä dieetillä. Mitä itse sitten suosittelet? Että pitää ne läskit?
jos nopeasti jonkun 10-15kg tiputat niin ei tulokset pysy sitten millään samoissa.
Suosittelen vaan sitä, ettei päästä mitään yli 10kg läskejä kertyyn.. Itekin oon "niin aloittelija" mutta silti väitän jos nopeasti jonkun 10-15kg tiputat niin ei tulokset pysy sitten millään samoissa. Saatika sitten lihojen lisäys jollain nopealla dieetillä. Toki jos on aikaa niin sitten, mutta vittumaisia jotkut 5-6kk dieetit loppupeleissä.
Nyt on tällä ohjelmalla jo päälle kuukausi hinkattu ja tarkoitus olisi vielä pari lisää. Kiinnostaisi tietää että millaisella ohjelmalla olisi sitten tämän jälkeen hyvä jatkaa. Osaisiko joku kokeneempi suositella jotain ohjelmaa ?
Nyt on tällä ohjelmalla jo päälle kuukausi hinkattu ja tarkoitus olisi vielä pari lisää. Kiinnostaisi tietää että millaisella ohjelmalla olisi sitten tämän jälkeen hyvä jatkaa. Osaisiko joku kokeneempi suositella jotain ohjelmaa ?
Myös Texas Methodia on suositeltu jatko-ohjelmaksi tälle Starting Strengthille. Itse olen suunnitellut kokeilevani jossakin vaiheessa tätä.
http://stronglifts.com/the-texas-method-strength-training-for-intermediate-lifters/
Olisi kiva kuulla mielipiteitä Texas Methodin ja Single Factorin välillä. TM lienee raskaampi johtuen aiheesta: 5x5 samalla painolla eikä rampaten kuten SF:ssä. Toisaalta 5x5 ketjussa ovat sanoneet SF:ääkin aika rajuksi. Vaan miten mahtaa olla asian laita tulosten kehityksen suhteen?
Mitä järkee puntin ohella tehä jotain 100 punnerrus ohjelmaa? Esim. twenty pull-ups ohjelmassa olis jotain järkeekin suorittaa puntin ohella.Onko mitään haittaa, jos vetää tän ohjelman ohella myös punnerrusohjelmaa välipäivinä/ennen treeniä?
Tälläistä olisi tarkoitus kokeila: http://hundredpushups.com/
Tuossahan siis vedetään noita sarjoja 3 päivänä viikossa, eikös?
^ No koska 20 on ehkä turhan helppo? 50 menee nytkin, niin olisi kiva saada ylöspäin. Penkkipunnerrus ei kuitenkaan vaikuta normipunnerruksen maksimitoistoihin kauhean paljoa niin ajattelin tommosta. Voisi varmaan penkissäkin auttaa.
pull-ups= leuat