tjaa.. mitähän sitä keksis ku ei ole noin pieniä painoja ku 2,5kg. Se on vähintään kymppi minkä voi lisätä. Pitäiskö lisätä vaikka toistoja jotenkin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin tai siis pitäis vissiin sit ostaa lisää painoja. Kotona siis treenaan. Mistä lie saisi sit halvalla?Otat aina reenikassiin mukaan pari kpl omia levyjä :lol2:
ja jos tajusin nyt oikein, niin jos ei esim. päivän paino mene, kuin vaikka ton 5,5,4 niin ei lisätä seuraavalla kerralla, vaan pysytään samassa? Tämän olen tehnyt sitten lähtökohtaisesti väärin. kiitos tietämyksestä.Jos ei kolmen kerran jälkeen nouse se tietty paino 3x5 niin sitte tiputa vaikka 10% painoista pois.
Elikkäs esimerkkinä kyykky:
maanantai: 115 kg:lla toistot 5,5,3
keskiviikko: 115 kg toistot 5,4,4
perjantai: 115 kg toistot 5,4,4
joten seuraavan viikon maanantaina (olettaen että ma on seuraava reenipäivä) jatketaan vaikkapa 102,5 kilolla (115kg -10% = n. 102,5).
Näin minä olen asian käsittänyt.
Ei.Kolme viikkoa on tätä ohjelmaa nyt tehty ja tuli mielee, että pitääkö noita toistojen määriä vaihtaa jossai vaiheessa? :P
Itelläkin tuntuu, että vielä voisi jotakin tehdä, mutta jätän tekemättä. Siitä kun on jauhettu jo niin paljon, että nuo riittää niin eiköhän ne riitä.Salilla oon kohta huimat 3 vko käyny ja tällä ohjelmalla reenannu.
Sarjapainot on nyt:
Mave 60kg
Soutu 40kg (muistaakseni)
Kyykky 65kg
Penkki 40kg
Treenin jälkeen tuntu aina siltä, että jotain muutakin voisi tehdä niin lisäsimpä omankädenoikeudella ojentajat ja hauiskäännön. Onko hyvä, huono vai hyvin huono?