En kyllä ymmärrä, että miten saan joutua nelisen litraa maitoa päivässä. Pitäskö se vetää yks purkki kerralla omg? Aika satavarma olen, että vanhemmat protestoi tähän :D
Jos protestoi, niin muutat pois kotoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä ymmärrä, että miten saan joutua nelisen litraa maitoa päivässä. Pitäskö se vetää yks purkki kerralla omg? Aika satavarma olen, että vanhemmat protestoi tähän :D
Joo, sehän on vaan siitä kiinni, että päätetään "nyt mä muutan" :hyvä:Jos protestoi, niin muutat pois kotoa.
Tajuatkohan itsekkään mitä juuri höpisit? Luuletko nyt, että se ravinnossa oleva rasva menee suoraan vyötärölle läskiksi? Kun syödään yli kulutuksen, läskiä tulee. Niin myös lihasta. Punasta maitoa sen takia, kun siinä on enemmän kaloreita kun kevyemmissä maidoissa, ja näin ollen pienemmällä vaivalla ne kalorit plussalle. Punaisessa maidossa on vielä makrot aika hyvässä suhteessa. Se on kyllä totta, että ei ole vaikea syödä yli kulutuksen.Miks helvetissä pitäis punasta maitoo juoda? Sehän on todella rasvaista, fläsää luulis vaan tulevan.
Ei se nyt kovin vaikeeta ole syödä yli kulutuksen.
Mieluummi hitaasti painoa ylös minimaalisilla rasvoilla, kuin mitään sikabulkkeja, mutta kukin tavallaa.
Ja Niccessor: Nosta nyt niitä painoja niinkun siinä ohjelmassa sanotaan tai vaihda ohjelmaa jos tuntuu liian raskaalta. Mieli on useasti se suurin este kehitykselle. Pitää olla halu kehittyä ja yrittää kunnolla. Luulen, että et ole Niccessor lähelläkään niitä rajoja, mihin voimasi riittävät. Päättäväisyyttä. ;)
Ootkos panostanu penkin tekniikan harjoitteluun? Pari vinkkiä, jos et ole sattunut huomaamaan: lämmittele latsit ennen penkkiä ja penkillä ennen kuin otat tangon telineestä, vedä lavat yhteen.
Tosta painon nousuvauhdista voi tietty olla montaa mieltä, itse olen hiton tyytyväinen jos painoni on vuoden päästä noussut 82---94 kun pituutta mulla on 182. Jos runnoisin painon vuodessa 82---102 niin olis varmasti melkoinen syöttöporsas-look. Lähtökohdat tietty vaikuttaa tähän, eli jos kroppa on aivan kuin pystyyn jäätynyt pulkannaru niin voi olla edellytykset bulkata heti alkuun enemmän.
Niccessorille vielä: Sun kyykky ja mave menee hyvää rataa joten uskon että pienellä tekniikan säätämisellä ja keskittymällä hyvin coreen eli rauhalliseen ja hallittuun nostoon saat helposti penkinkin sarjapainot tuplaantumaan aloituspainoihin nähden. :kippis1:
Ei tuo penkin sarjapaino ole ollenkaan huono kun vertaa kyykkyyn ja maveen. Vaihtele penkissä oteleveyttä. Älä anna periksi. Ja tee tuo penkki kyykyn jälkeen ja mave sokeriksi pohjalle.
Ei noilla mave- ja rivetuloksilla voi olla noin huono kyykky, ellei sitten ole joko uskomattoman huono keskivartalo (tuskinpa), luultavasti technique kusee.Kyykky 3x5 60kg
Penkki 3x5 85kg
Pystypun. 3x5 45 kg
Mave 1x5 110kg
Rinnalleveto 5x3 55kg
kyykyn teen perse maahan asti, mut ihmetyttää vaan et miks se on noi paljon jälessä?!?!?!
Ei onnistu ihan pelkällä penkillä - kyykkyyn tarvitsee kyykkytelineen, ja maastaveto ja rive kaipaavat nostolavaa tms. suojattua lattiaa, ettei jälki ole kamalaa.Voiko nää kaikki liikkeet starting strength-ohjelmasta tehä pelkästään penkkipunnerrus-penkillä ja -painoilla (en tiiä oikeeta nimitystä jos ees on)? ja siis näitä liikkeitä mitä voi halutessaan lisätä en tarkota, vaan ihna ton treeni A ja B:n liikkeet?
Eikö tuo ole aika normi tilanne?Ei tuo penkki sulla mun mielestä yhtään jäljessä ole.Mitenkähä mun kannattas tehrä ku mulla on penkki jonku verran jälessä kyykkyä ja mavee nii voiskoha toho Penkkii lisätä vaikka yhen sarjan lisää?
Tässä vähä tuloksia nii ymmärrätte miten paljo on jälessä: Mave:150x5 ainaki Kyykky: 150x5 kans ainaki ja Penkki: 75x4 ehkäpä :/
Ei onnistu ihan pelkällä penkillä - kyykkyyn tarvitsee kyykkytelineen, ja maastaveto ja rive kaipaavat nostolavaa tms. suojattua lattiaa, ettei jälki ole kamalaa.