Oon nyt tehnyt tätä ohjelmaa n. 10 viikkoa ja sarjapainot:
Kyykky 27,5 kg -> 65 kg
Penkki 27,5 kg -> 44,5 kg
Mave 50 kg -> 85 kg
Pystypunnerrus 20 kg -> 30 kg
Rinnalleveto 30 kg -> 41 kg
Rive tökkäsi jo toisen kerran samoihin kiloihin vaikka oon resetoinu kerran. Tekniikka ei vaan toimi. Taidan tältä erää jättää koko liikkeen ja palata asiaan kun saan asiantuntevaa opastusta siihen. Leuanvetoja oon tehnyt kuminauhalla avustettuna, ilman apua ei vielä mee. Jospa ottais soudut riveä korvaamaan leuanvetojen kaveriksi.
Oon nainen, 29 v. eikä kummempaa salitaustaa. Vähän jotain kahvakuulia oon heilutellut. Oon käynyt nyt treenaamassa keskimäärin kahdesti viikossa, enempään en oikeastaan edes pyri. Tarkoituskin oli löytää minimalistinen treeniohjelma ja tää on just sitä. Progressiota pystyn varmaan jatkamaan vielä jonkin aikaa, mutta nostan painoja vain kilon kerrallaan. Tai no mavessa on menny vielä 2,5 kg nostoilla. Ennenkaikkea oon tykänny tästä hommasta tosi paljon ja treeni on motivoivaa! Syödä ja nukkua vois paremminkin, mutta kaikki aikanaan. Paino ei oo tainnut nousta, mutta sitä oli vähän liikaa jo lähtöjän.
Älä ihmeessä riveä hylkää. Sulla on kohtuu hyvät sarjapainot siinä, kun melkeen 50% mave painoista. Toki kannattaa valmennusta ottaa jos vaan mahdollista, mutta sillä välin koita ottaa pikku resetti ja vaihtaa 5x3 -> 10-15x1 "emom" eli joka minuutti yks toisto. Siitä sit lisäilet painoa sen kilo/viikko.