Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyrre sanoi:Olikos palstan mortal kyseisessä kisassa? 80-100 sarjan voittaja?
NHB sanoi:Määräytyykö sarja nostettavien painojen vai nostajan painon mukaan. Näyttää olevan tunkua tuohon sataa kiloa nostavien joukkoon.
arnold1987 sanoi:Miten ton nyt sanoo, tangon paino johtuu omasta painosta joka taas johtaa johonkin sarjaan.
Raven sanoi:Ei ollut kisassa mukana.
No, tän on näköjään jo moni muukin ennättänyt ennen mua vastaamaan. En ollut tällä kertaa mukana, kun pitää opetella paidalla nostamista marraskuun MM-kisat mielessä. Kovia tuloksia joka sarjaan.hyrre sanoi:Olikos palstan mortal kyseisessä kisassa? 80-100 sarjan voittaja?
Mitenkäs meinaatko siirtyä paitapunnertamiseen kokonaan?Toivottavasti et ihan täysin...On se solttupenkkikin hieno laji.mortal sanoi:No, tän on näköjään jo moni muukin ennättänyt ennen mua vastaamaan. En ollut tällä kertaa mukana, kun pitää opetella paidalla nostamista marraskuun MM-kisat mielessä. Kovia tuloksia joka sarjaan.
On todella hienoja lajeja niin solttumaksimi sekä toisto. Ja on hienoa huomata, että lajit on ruvennut saamaan arvostusta myös isompien kavereiden keskuudessa.haba78 sanoi:Mitenkäs meinaatko siirtyä paitapunnertamiseen kokonaan?Toivottavasti et ihan täysin...On se solttupenkkikin hieno laji.
täysin samaa mieltä.Raven sanoi:Mun mielestä sen sen pitäis mennä oman painon mukaan ja tuollaiset 97,6-99,9 kg:n nostajat nostaisivat sarjassa 80-100kg.
Juu, ens vuonna varmaan pitää nostaa tossa sarjassa jos ennätyksen aikoo itselleen vielä saada. Mutta onhan sielläkin Keski-Koukkari tosi kova, joka hyvänä päivänä tökkää sen 50 jos ei ylikin. Tietty mulla helpottuu SE:tekeminen tän kuun lopulla kun musta tulee :wanha: ikämies,veteraani vai miksiköhän meitä över40v. tässä lajissa kutsutaankin. Tai ainakin luulisin niin et helpottuu, kun en tiedä ennätyksiä. Leuhkia ei viiti kun kotona vaimolle, koska aina tulee/löytyy joku joka nostaa enemmän.neutraali sanoi:täysin samaa mieltä.
mortal, voisit käydä joskus tekemässä toisto SE:n tuohon 65-80kg sarjaan, ihan vaan lämpimikseen :thumbs: . sitten sulla ois maksimi ja toisto SE hallussa, ois aika leuhkaa
Ville.V sanoi:Miksi Petja Vienonen hylättiin?
Battle sanoi:Kävin turvallisuusmessuilla tekemässä 120kg:lla 20 toistoa, joista 4 hylättiin sen merkkikepin väpätyksen takia. Pitäisiköhän kokeilla joskus oikein kunnolla tuota sotilaspenkkiä...vaikkapa kisoihin?