Sotilaspenkki SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A.t.K
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ziisus sentään!! On siellä taas suomalainen sisu ollu käytössä. Kunnioitettavia toistomääriä pitkä liuta. Kevyemmissä painoluokissa nitkutettu oikein urakalla. Isommat sitte hieman vähemmän mutta niinhän se on että ku alkaa tangossa olemaan 100kiloa niin ei sillä pumppailla samaan tahtiin yhtä pitkään.
Kaikille mitalisteille iso :worship:

Määräytyykö sarja nostettavien painojen vai nostajan painon mukaan. Näyttää olevan tunkua tuohon sataa kiloa nostavien joukkoon.

NHB sanoi:
Määräytyykö sarja nostettavien painojen vai nostajan painon mukaan. Näyttää olevan tunkua tuohon sataa kiloa nostavien joukkoon.

Määräytyy tangossa olevan painon mukaan.

Miten ton nyt sanoo, tangon paino johtuu omasta painosta joka taas johtaa johonkin sarjaan. :hyper: päänaukomiset sikseen.

On tossa kova homma kun pusketaan 30kymmentä toistoa 100kg tangossa. Siinä alkaa olemaan tuo voimailuun ja kehonrakennukseen vaadittava sarjakestävyys aikasten kovassa iskussa.

Millonkas nää lähetetään urheilukanavalla????? :rock:

arnold1987 sanoi:
Miten ton nyt sanoo, tangon paino johtuu omasta painosta joka taas johtaa johonkin sarjaan.

Tokihan siihen eniten tietty vaikuttaa oma paino.. Sinänsä huvittavaa, että 100kg+ sarjassa oli ainoastaan 2 nostajaa 100kg tai yli. Mun mielestä sen sen pitäis mennä oman painon mukaan ja tuollaiset 97,6-99,9 kg:n nostajat nostaisivat sarjassa 80-100kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hyrre sanoi:
Olikos palstan mortal kyseisessä kisassa? 80-100 sarjan voittaja?
No, tän on näköjään jo moni muukin ennättänyt ennen mua vastaamaan. En ollut tällä kertaa mukana, kun pitää opetella paidalla nostamista marraskuun MM-kisat mielessä. Kovia tuloksia joka sarjaan.

mortal sanoi:
No, tän on näköjään jo moni muukin ennättänyt ennen mua vastaamaan. En ollut tällä kertaa mukana, kun pitää opetella paidalla nostamista marraskuun MM-kisat mielessä. Kovia tuloksia joka sarjaan.
Mitenkäs meinaatko siirtyä paitapunnertamiseen kokonaan?Toivottavasti et ihan täysin...On se solttupenkkikin hieno laji. :)

haba78 sanoi:
Mitenkäs meinaatko siirtyä paitapunnertamiseen kokonaan?Toivottavasti et ihan täysin...On se solttupenkkikin hieno laji. :)
On todella hienoja lajeja niin solttumaksimi sekä toisto. Ja on hienoa huomata, että lajit on ruvennut saamaan arvostusta myös isompien kavereiden keskuudessa.
Ei ole tarkoitus lopettaa solttua. Nyt vaan sattu noi kisat samalle päivälle ja tarvitsen kokemusta/opettelua paidalla nostamisesta. Ja Lahdesta en kyllä muuta saanutkaan kuin kokemusta. Että, kyllä sitä jatketaan ja varmasti jotain muitakin tämmöiselle jalattomalle kaverille sopivia voimankoitoksia tulee käytyä.

Raven sanoi:
Mun mielestä sen sen pitäis mennä oman painon mukaan ja tuollaiset 97,6-99,9 kg:n nostajat nostaisivat sarjassa 80-100kg.
täysin samaa mieltä.

mortal, voisit käydä joskus tekemässä toisto SE:n tuohon 65-80kg sarjaan, ihan vaan lämpimikseen :thumbs: . sitten sulla ois maksimi ja toisto SE hallussa, ois aika leuhkaa:)

neutraali sanoi:
täysin samaa mieltä.

mortal, voisit käydä joskus tekemässä toisto SE:n tuohon 65-80kg sarjaan, ihan vaan lämpimikseen :thumbs: . sitten sulla ois maksimi ja toisto SE hallussa, ois aika leuhkaa:)
Juu, ens vuonna varmaan pitää nostaa tossa sarjassa jos ennätyksen aikoo itselleen vielä saada. Mutta onhan sielläkin Keski-Koukkari tosi kova, joka hyvänä päivänä tökkää sen 50 jos ei ylikin. Tietty mulla helpottuu SE:tekeminen tän kuun lopulla kun musta tulee :wanha: ikämies,veteraani vai miksiköhän meitä över40v. tässä lajissa kutsutaankin. Tai ainakin luulisin niin et helpottuu, kun en tiedä ennätyksiä. Leuhkia ei viiti kun kotona vaimolle, koska aina tulee/löytyy joku joka nostaa enemmän.

Kävin turvallisuusmessuilla tekemässä 120kg:lla 20 toistoa, joista 4 hylättiin sen merkkikepin väpätyksen takia. Pitäisiköhän kokeilla joskus oikein kunnolla tuota sotilaspenkkiä...vaikkapa kisoihin?

Zone-sarja -42%
Battle sanoi:
Kävin turvallisuusmessuilla tekemässä 120kg:lla 20 toistoa, joista 4 hylättiin sen merkkikepin väpätyksen takia. Pitäisiköhän kokeilla joskus oikein kunnolla tuota sotilaspenkkiä...vaikkapa kisoihin?

:whip: - anti palaa. Mää hyydyin yks yö töissä 15 jälkeen, kun alko hapottaa niin kauheesti - oikeen SOTILASpenkkaaja :D

itse ja innostuin spp:sta
ekalla kerralla sain 18 viikkoa myöhemmin 21 ja siitä 3 päivää myöhemmin eli eilen 23...
eli kovia tuloksia vetelevät :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom