Sotilaspenkki SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A.t.K
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei ne kauheen kovia ole. vaikka mä olen tällanen nuori kloppi, mä uskon sun kokemukseen :D .

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen lähiaikoina itse innostunut treenaamaan sotilaspenkkiä johtuen kiristelysuunnitelmistani. Olen asettanut itselleni tietyt tavoitteet kireyden suhteen ja arvioin, että 10 kg pitää ainakin olla valmis tiputtamaan. Tämä tarkottaisi about 80 kg:n painoa (nyt reilu 90 kg).

Yhdistääkseni tähän jotain tulostavotteita, joissa jopa voisi kehittyä, valitsin leuat ja sotilaspenkin. Jälkimmäisessä olen koittanut jonkinlaisen "aloituskunnon" ja huomasin, että kestävyyttä on hauska kokeilla. Kehityskin on aluksi huimaa :D Ensimmäisellä kokeilukerralla tein penkkitreenin jälkeen 60 kg:lla jalat irti penkistä 27 toistoa (saa nauraa), mutta toisella jo 40 toistoa. Tätä tulosta pidin jo kohtuullisena, vaikka painoa on 30 kg yli tuon mainitun (toki löytyy 60 kg painavia kavereita, jotka tekevät enemmänkin omalla painolla :( ).

Jatkossa aion työstää tuota 80 kg:a, joka on suurinpiirtein se, jolla joutuisin dieetin jälkeen tekemään. Tämä tarkoittaa kylläkin pääasiassa normaalia maksimivoiman kohottamiseen tähtäävää treeniä, johon lisään näitä "kestävyystreenejä". Uskon, että tämänsuuntaisella perustreenillä pääsee kohtuutuloksiin. Jos oikein innostun kisaamaan, pitää miettiä jotain hienosäätöä. Pointtini tässä viestissä oli alunperin se, että kokeilisitte kuinka monta toistoa menee 60 kg:lla jotta huomaisitte miten kovia jotkut ovat tuossa lajissa (eli että yli 40 toistoa on paljon millä vain painolla). Lähti vain hieman rönsyämään :D

:offtopic:

Jotkut kun väittävät että sotilaspenkkaamalla saa paikat paskaksi (olkapäät?) Niin onko muilla kokemusta? Itse kun olen tykästynyt sotilaspenkkityyliin, niin en haluaisi lopettaa. :(

Mik99 sanoi:
:offtopic:

Jotkut kun väittävät että sotilaspenkkaamalla saa paikat paskaksi (olkapäät?) Niin onko muilla kokemusta? Itse kun olen tykästynyt sotilaspenkkityyliin, niin en haluaisi lopettaa. :(

Opettelee siihenkin kaaren tekemistä ja pidetään ne lavat takana, niin ei olkapäät joudu samanlaiselle rasitukselle.

Zone-sarja -42%
no niin, vihdoin ja viimein tuonne on tullut muitakin sarja jakoja. tänä vuonna näyttäs olevan sarja 100 - alle 110kg ja +110kg:n sarja. tuo on kyllä hyvä homma, painavat kaverit on ennen ollutkin aivan epäreilussa asemassa.

Ittellä meni sotilaspenkistä viime talvena 140kg kunnes olkapäät rupes krakaa. Nyt taas olkapäät kunnossa ja nousee n.135, mutta ei viitsis toistaa samoja virheitä. Treenaan kuitenki kehonrakennusmielessä, niin varmaan fiksumpi siirtyä perinteiseen penkkiin ja selkää kaarelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom