Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jto sanoi:mihin kohtaan se kipeetä ottaa siellä hartiassa? missä vaiheessa nostoa eniten? pidätkö takahartiat kiinni penkissä, kun nostat, vai nouseeko ne noston yläosassa irti?
rautaP sanoi:Kun rupesin asiaa miettimään, niin olen aika varma, että kipu tulee olkapään etuosaan eniten rinnaltalähdössä. Uskoisin, että takaolkapäät ovat penkissä kiinni. Lavat pysyvät yhdessä noston ajan.
hunter killer sanoi:niin kannattaa ottaa yhteys urheilulääkäriin(normaali lääkärit kun ei jaksa panostaa muuta kuin määräämällä lepoa ja antamalla buranaa)
rautaP sanoi:Nostaako muuten kukaan sotilaspenkkaaja kapealla otteella pääsääntöisesti, tai onko se yleensäkään kannattavaa?
Andy83 sanoi:Säännöt kertoo näin: 2.3 Maksimi oteleveydellä tangon merkkien tulee peittyä.
Noin kisoissa,mutta reenatahan saa niinkuin on itselle parasta ja tai haluaa...
mortal sanoi:Sorry, et kirjotan tänne väliin myös omia tuloksia.
Mut määkin oon välillä koittanu tehdä vähän isommilla painoilla. 140kg 18 toistoo ja 120kg 26 toistoo, mut ihan sali nostoina. Omasta mielestä samanlaisia kun ne 35x100kg josta oli se klippikin. Joskus meni 40x100 mut sillon oli rannesiteet käytössä.
Todellakin, aivan uskomattomia tuloksia...
Itse kun saan reilu 70 kiloisena sen 1 kerran 115 kg:lla hyvänä päivänä solttupenkkityyliin. ..Toinen pistäis armottomasti samoilla painoilla joku 30 kertaa. :D
tuo ois kyllä kaamee suoritus, mutta jos joku niin mortal siihen kyllä kykenisi. no odotellaan että mortal käy ensin ameriikassa ottaan sen 300+hillot ja keskitytään sitten näihin pienempiin skaboihin ;)jto sanoi:me ollaan hiljaisesti mortalin kanssa sovittu, että se tekee solttupenkissä ens vuonna 70 toistoa omalla painolla...
kimmo2543 sanoi:Lopella olin eilen katselemassa nuorten ja veteraanien SM-sotilaspenkkiä.Nainen veteraaneissa otti suomen ennätyksen52toistoa.Painoa tangossa oli muistaakseni 32,5kg.Paikalla oli vahvan näköinen kaveri pakkispipo ja paita päällä(M.Väisänen ilmeisesti). Rachel Kauppila oli kireessä kunnossa vaikka kisoihin oli vielä kuukausi aikaa.Upea kroppa kuolaa.... :thumbs:
Onko tuollainen enään mahdollista? Noh mortalille nykyisistä tuloksia ja :kippis1: odotellessa uusia.jto sanoi:me ollaan hiljaisesti mortalin kanssa sovittu, että se tekee solttupenkissä ens vuonna 70 toistoa omalla painolla...
neutraali sanoi:tuo ois kyllä kaamee suoritus, mutta jos joku niin mortal siihen kyllä kykenisi. no odotellaan että mortal käy ensin ameriikassa ottaan sen 300+hillot ja keskitytään sitten näihin pienempiin skaboihin ;)