Sopivasti lihava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
uga sanoi:
Hesestä kevyt minimega, minisalaatti ja lightcola. Ei ihan paha, jos on pakko pärjätä roskaruoalla. Vaihtoehtoisesti vaikka kevyt ruisfile.

On tullut aikanaan aika paljon mätettyä noita hampurilaisia. Itse suosin nykyään sellaista settiä, että 1 kanasalaatti + 2 maitoa. Tuossa on jo 45g protskua, hiilareita voisi toki olla vähän enemmänkin, mutta voihan sitä ketsuppia pumpata vähän hanasta jos haluaa. ;) Ainkain mua on alkanut vituttaa unicafen ruoka niin paljon, että kluuvin mäkki on luentotauoilla aika houkutteleva vaihtoehto. Unicafen ruuissa kun tuo protskun määrä on aika minimaalinen...

naksu sanoi:
) Ainkain mua on alkanut vituttaa unicafen ruoka niin paljon, että kluuvin mäkki on luentotauoilla aika houkutteleva vaihtoehto. Unicafen ruuissa kun tuo protskun määrä on aika minimaalinen...

Heh, joku muukin huomannut saman jutun, kiva jonottaa jotain paskanmakuista hillosipulisilakka-keittoa tai vastaavaa josta saa kokonaiset 2,5 grammaa proteiinia ja energiantarpeen saa tyydyttää perunoilla ja pullaleivällä :prkl:

Mariko sanoi:
Siis meinaan vaan että kyllä jumalauta pitää syödä PALJON että lihoo tuohon kuntoon! Miten joku jaksaa syödä noin paljon???!!! On pakko kyllä olla niiiiin kerma-suklaa -painotteinen dieetti että...

Kunnon mättäminen on vuosien harjoittelun tulosta. Jostain aiheeseen liittyneestä jutusta luin tuollaisten isojen tyttöjen ruokailusta, samalla istumalla vedettiin pussi sipsejä ja puolitoista litraa jäätelöä naamaan. Ei onnistu multa.

D.Yates sanoi:
Kunnon mättäminen on vuosien harjoittelun tulosta. Jostain aiheeseen liittyneestä jutusta luin tuollaisten isojen tyttöjen ruokailusta, samalla istumalla vedettiin pussi sipsejä ja puolitoista litraa jäätelöä naamaan. Ei onnistu multa.

No onhan se lopputuloskin aika huima: Jennyn tissin alle mahtuu piiloon limutölkki :eek: :urjo: :lol2:

tiinuli sanoi:
No onhan se lopputuloskin aika huima: Jennyn tissin alle mahtuu piiloon limutölkki :eek: :urjo: :lol2:

No hyi saa... Nyt alkaa tosissaan sapettaa se akka. Miule ihan sama, olkoon läskeineen tyytyväinen tai ei, mutta hemmettiäkö se tulee kirjoineen hypettämään sitä triplaleukaansa. Sopivasti lihava my ass!

Mikä tuon kirjan tarkoitus oikeasti on? Hakea sosiaalista hyväksyntää vai rahaa vai tosissaan päästä esittelemään makkaroitaan kauppojen hyllyllä? Kohta tuo sama akka varmasti kirjoittaa jonkun keittokirjan mitä muut läskit ostaa ihan sikana ja lihoo entisestään.

Menis itteensä. :curs: Ja vielä ylpeilee muodoillaan!

Fiona sanoi:
Juu, hyvin pientä :rolleyes: Taidankin laittaa äijän vaihtoon ku ei sen haba kasva sitä tahtia, ku _mä_ haluaisin..
:whip:

- Nyt naksahdit ihan eri asiaan. Kysehän oli siitä, että ollaan ensin jotain, ja muututaan huonompaan suuntaan mutta työnnetään syy silti vastapuolelle joka on reagoinut muutoksiin. Eri asia on odottaa jotain muutoksia tapahtuvaksi kuin luvattuna. Eli pointtihan on että alkutilanne on se, minkä kanssa aletaan yhteen.

Mä oon ihan sanaton. Oon seurustellut 2.5 vuotta ja sinä aikana mun paino on seilannut väliä 59 - 69 kg. Eli normaalipainosta lievään ylipainoon ja takaisin. Onneksi kaikki ei oo pinnallisia. Tosin, jos mulle tultais sanomaan, että " Sä et kiihota mua enää, senkin laiska mätisäkki! Laihduta tai mä jätän sut ", ni toivottaisin hyvät jatkot ja käskisin etsiä sellaisen naisen, joka miellyttää kaikin puolin.

- Siinä ei ole mitään pinnallista. Ei suhde vaan toimi, jos toinen tuntuu epämiellyttävältä, ja ylipaino jos joku tämän saa usein aikaan. Eri asia on juuri esim. tämän harrastuksen parissa jossa paino luonnollisesti vaihtelee, sen nyt voi ymmärtää että painon kuuluu nousta massakaudella, mutta se TULEE myös laskemaan vastaavasti. Jos mä lihoisin kaljamahaksi pikkuhiljaa, se olis mun mielestä itsestäänselvyys että luultavasti ongelmia tai ero tulisi tyttöystävän kanssa, mitä siinä uikuttamaan pinnallisuudesta? Se on itsestä kiinni.

turre101 sanoi:
- Nyt naksahdit ihan eri asiaan. Kysehän oli siitä, että ollaan ensin jotain, ja muututaan huonompaan suuntaan mutta työnnetään syy silti vastapuolelle joka on reagoinut muutoksiin. Eri asia on odottaa jotain muutoksia tapahtuvaksi kuin luvattuna. Eli pointtihan on että alkutilanne on se, minkä kanssa aletaan yhteen.

- Siinä ei ole mitään pinnallista. Ei suhde vaan toimi, jos toinen tuntuu epämiellyttävältä, ja ylipaino jos joku tämän saa usein aikaan. Eri asia on juuri esim. tämän harrastuksen parissa jossa paino luonnollisesti vaihtelee, sen nyt voi ymmärtää että painon kuuluu nousta massakaudella, mutta se TULEE myös laskemaan vastaavasti. Jos mä lihoisin kaljamahaksi pikkuhiljaa, se olis mun mielestä itsestäänselvyys että luultavasti ongelmia tai ero tulisi tyttöystävän kanssa, mitä siinä uikuttamaan pinnallisuudesta? Se on itsestä kiinni.

Niin no, ehkä mä oon vaan niin naiivi, kun olen kuvitellut, että yleensä rakastutaan ihmiseen -- ei ulkomuotoon. Kroppa kun muuttuu vuosien myötä, sisin pysyy ( yleensä ) samana.

Ja toi haban kasvatus - esimerkki ei ollut naksahdus eri asiaan, vaan esimerkki oikeasta elämästä. Jätkä laihtui kesän aikana ainakin 6 - 10 kiloa -- ja kun rasvapros on muutenkin alle 10, voit varmaan kuvitella, että lihasta lähti ja paljon. Jostain kumman syystä ei tullut mieleenkään potkaista äijää pellolle muuttuneen ulkonäön takia ( mainittakoon tässä vielä, että jätkän paino kävi alle 70 kilossa kesällä, pituuden pysyessä 187 senttimetrissä ).

Oikeassa olet, ei suhde toimi, jos puoliso tuntuu epämiellyttävältä. Tunnustan, että en itsekään katsele baareissa kaljamahaisia ukkoja, mutta en myöskään usko, että oma parisuhteeni kaatuisi toisen lihomiseen. Kuten Nitsku sanoi, pitäisi tapahtua jotain todella radikaalia asenteissa tai elämänarvoissa..

Mariko sanoi:
Siis meinaan vaan että kyllä jumalauta pitää syödä PALJON että lihoo tuohon kuntoon! Miten joku jaksaa syödä noin paljon???!!! On pakko kyllä olla niiiiin kerma-suklaa -painotteinen dieetti että...

Joo kyllähän puhtaalla ruoalla on aika vaikea lihoa. Varmaan sekin onnistuu, mutta eiköhän näissä tapauksissa ole yleensä takana se, että ruokavalioon kuuluu päivittäin hampparia, sipsejä, valmisaterioita, jäätelöä, karkkia, limpparia jne. Ne kun maistuu niiiin hyvälle, että eihän sitä ilmankaan osaa olla..Lisäksi vielä ateriakoot ovat kasvaneet, vrt. sipsejä jättipusseissa, limua puolentoista litran pulloissa, lounaat jostain Pizza Hutin seisovasta pöydästä jne.

Tosta kirjasta oli muuten Hesarissa juttua tossa about viikko sitten, jossa (nais)toimittaja myötämieliseen sävyyn kirjoitti, että ei se ole ihmisen oma vika jos lihoo, eikä johdu itsekurin puutteesta tai laiskuudesta. Seuraavassa lauseessa toimittaja sitten kertoi, että Jenny vaan sattuu tykkäämään kermakastikkeesta, suklaakakusta tms.?? Mistähän tämä sitten kertoo ellei itsekurin puutteesta jos niitä on pakko syödä vaikka tietää ne lihottavaksi. Sama kuin väittäisi lapsenraiskaajaa syyttömäksi sillä perusteella, että tämä nyt vaan sattuu tykkäämään pienistä lapsista (provo).

Mitä siitä seuraisi jos vaikka 50% ylipainosista naisista laihtuisi normaalipainosiksi?
Ainakin ns. kauniitten naisten määrä lisääntyisi, josta taas seuraisi että keskivetomiehellä olis enemmän valinnanvaraa. Naisten keskinäinen kilpailu kovenisi. Enpä usko että kauniit naiset oikeesti haluaa menettää valta-asemaansa, kun heille siten jäisi vähemmän valinnanvaraa. Näin miehenä se kyllä olis ihan oikea suuntaus... :lol2:

Tällänen on tilanne esimerkiksi Brasiliassa ja Venetzuelassa. Siellä miehillä riittää kauniita naisia...mikäs sen mukavampaa ku kaks naarasta kainalossa ja miettii että kummankohan antais istuu tänään naaman pällä... :rolleyes:

"Siellä miehillä riittää kauniita naisia...mikäs sen mukavampaa ku kaks naarasta kainalossa ja miettii että kummankohan antais istuu tänään naaman pällä... "

Kiuaskivi hei - tän threadin aihe ei ole "eikö olisi miehenä kivaa jos kaikki naiset olisivat normaalipainoisia" vaan yleinen keskustelu siitä mitä jokinorsut eli YLIlihavat e.g. vakavasti ylipainoiset ajattelevat jokinorsuudestaan ja yhteiskunnan suhtautumisesta jokinorsuuteensa. Eli ei eksytä sivuraiteille itse aiheesta jookos :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Simba sanoi:
Kiuaskivi hei - tän threadin aihe ei ole "eikö olisi miehenä kivaa jos kaikki naiset olisivat normaalipainoisia" vaan yleinen keskustelu siitä mitä jokinorsut eli YLIlihavat e.g. vakavasti ylipainoiset ajattelevat jokinorsuudestaan ja yhteiskunnan suhtautumisesta jokinorsuuteensa. Eli ei eksytä sivuraiteille itse aiheesta jookos :)

Tosiasia on että meikäläisen elinaikana sitä ihmettä ei varmsti tapahdu että kaikki naiset tai saatikka edes suuri enemmistö heistä olis normaalipainoisia. Kunhan annoin mielikuvituksen lentää ja mietin mitä mahdollisuuksia se loisikaan...

Mitä taas ´´jokinorsuuteen´´ ja yhteiskunnan heihin suhtautmiseensa tulee niin empä usko että asenteet oikeasti muutamaan vuosikymmeneen tulee muuttumaan.
Eli siinä mielessä yhtä turhaa puhetta kun kuvittelu siitä mitä mahdollisuuksia siitä seuraisi jos naiset oikeasti laihtuisivat...kunhan vaan herkuttelin ajatuksella.

Mua alkaa vituttaa kun ne jokinorsut valittaa et miks mä en voi olla laiha......miten olis jättää ne 100 sipsipussit päiväs pois......ite oon tehny töitä et oon päässy lievästi ylipainosiin.......ennen 115 kg ja penkki 35 kiloo...nyt 100 kg penkki 110-120 kg

Mariko sanoi:
Sori tää ei ihan avaudu mulle, mutta vastauksena: ei ole, ylläpitokaloreilla menen nyt.

Muistan vaan kun itse aikoinani kidutin itseäni nollahiilareilla niin pinna oli aika kireällä ja kaikki mässäilyyn liittyvä aiheutti agressioita puollustusreaktiona kun vitutti huimasti ja teki mieli mitä tahansa hiilihydraattipitoista. Olisin voinut samankaltaisen avautumisen tuottaa siinä mielentilassa kuin sinun tuo aiempi pätkä... Ei sen kummempaa. :)

Fiona sanoi:
Niin no, ehkä mä oon vaan niin naiivi, kun olen kuvitellut, että yleensä rakastutaan ihmiseen -- ei ulkomuotoon. Kroppa kun muuttuu vuosien myötä, sisin pysyy ( yleensä ) samana.

Ja tässäkö ajat takaa sitä, että kun ollaan nyt niin rakastuneita ja menty ehkä avioonkin, niin on oikeus sitten lihottaa itsensä jokinorsuksi/kaljamahaksi vain koska ei enää nappaa pitää itseensä kunnossa?? Mun mielestä tässä mättää joku ja pahasti ja kyllä yleensä se ulkonäkö merkitsee todella paljon, en mä ainakaan ihmettele jos suhde sammuu jos toinen ei itestään ja ulkonäöstään pidä mitään huolta.

timba79 sanoi:
Ja tässäkö ajat takaa sitä, että kun ollaan nyt niin rakastuneita ja menty ehkä avioonkin, niin on oikeus sitten lihottaa itsensä jokinorsuksi/kaljamahaksi vain koska ei enää nappaa pitää itseensä kunnossa?? Mun mielestä tässä mättää joku ja pahasti ja kyllä yleensä se ulkonäkö merkitsee todella paljon, en mä ainakaan ihmettele jos suhde sammuu jos toinen ei itestään ja ulkonäöstään pidä mitään huolta.

Taas asiaa... naiset ovat ilmeisesti ajatelleet asia toisin tai niiden logiikassa on virhe. Itselläni on asia toisin päin, kun on ihmissuhde asiat kunnossa ja ei tarvii juosta baarissa sitä ikuista rakkautta etsimässä niin olisi paremmin aikaa treenaamiselle jne. Mutta naisille tuntuu olevan ihan yllätys että siitä kun on se ensimmäinen puolivuotta mennyt ja rupeaa se arki tulemaan elämään että äijä ei enää haluakaan ravata baarissa vaan haluaa treenata ja elää terveelisesti. Neitokaiset kituu kaloreittensa ja diettiensä puolesta sinkkuna ja kaikki terveelisyys ja kuntoilu lopahtaa siihen kun alkaa säännöllinen "saanti"..
Muuten pienenä heittona viellä, tiedän että nainen raskaana lihoo mutta pitääkö se antaa anteeksi suhteessa että viellä silloin kun tenava on jo 2 vuotias on muijalla joku 15kg ylipainoa ja se selitellään sillä että se tuli raskauden takia. Näitäkin selityksiä olen sivusta muutamassa tapauksessa seurannut.

japa sanoi:
Muuten pienenä heittona viellä, tiedän että nainen raskaana lihoo mutta pitääkö se antaa anteeksi suhteessa että viellä silloin kun tenava on jo 2 vuotias on muijalla joku 15kg ylipainoa ja se selitellään sillä että se tuli raskauden takia. Näitäkin selityksiä olen sivusta muutamassa tapauksessa seurannut.

Samoja juttuja oon minäkin kuullut ja moni nainenhan tekee sen virheen että syö raskauden aikana aivan liikaa, ei sitä ravintoa kuitenkaan kolmen ihmisen edestä tarvitse ja jos ennen raskautta painaa vaikka sen 50 kg ja synnytyksen jäkeen 65 kg niin mun mielestä jossakin mennään mettään ja kovaa, eikös tässä nyt ole tullut mässäiltyä pikkusen liikaa?? vai oonko mä vaan niin :david: taas etten tätäkään tajua???

timba79 sanoi:
vai oonko mä vaan niin :david: taas etten tätäkään tajua???

Et ole, tai sitten olen minäkin, sillä minäkään en tajua sitä. Mutta jotenkin se vaan tuntuu olevan niin helppoa naisille selitellä ja syytellä kaikilla muilla asioilla sitä laiskuuttaan.
Entäpä jos se vaan luonto on luonnut asiat niin että siinä vaiheessa kun äijä tuikannut muutaman kerran neitoa ja kun neito ei enää pidä huolta itsestään niin luonto tarkoittaa sitä että on aika siirtyä äijän eteenpäin. Ja samoin voisi ajatella että jos se äijä kasvattaa sen kaljamahan eikä pidä kuntoaan yllä niin luonto kertoo neidolle sillä että se äijä ei ole tarpeeksi "vahva" uros jatkamaan sukua.
Miksi muuten naisilla on oikeus "yli"syödä stressiin,suruun,iloon,ikävään,tylsyyteen ja kaikkiin muihinkin tunnetiloihin ja viellä lenkin jälkeen,ennen sitä,raskaana,raskauden jälkeen siis aina!

japa sanoi:
Miksi muuten naisilla on oikeus "yli"syödä stressiin,suruun,iloon,ikävään,tylsyyteen ja kaikkiin muihinkin tunnetiloihin ja viellä lenkin jälkeen,ennen sitä,raskaana,raskauden jälkeen siis aina!

P.R.O.V.O. :lol2: Mä odotan innolla punttimimmien hyökkäystä. The War have been Declared :whip:
:thumbs:

timba79 sanoi:
Samoja juttuja oon minäkin kuullut ja moni nainenhan tekee sen virheen että syö raskauden aikana aivan liikaa, ei sitä ravintoa kuitenkaan kolmen ihmisen edestä tarvitse ja jos ennen raskautta painaa vaikka sen 50 kg ja synnytyksen jäkeen 65 kg niin mun mielestä jossakin mennään mettään ja kovaa, eikös tässä nyt ole tullut mässäiltyä pikkusen liikaa?? vai oonko mä vaan niin :david: taas etten tätäkään tajua???

No kannattaa nyt sekin ottaa huomioon, että siinä raskauden aikana venyy se vatsanahkakin aika tavalla ja vaikka painon saisi takaisin entiselleen, niin ei välttämättä pääse heti mihinkään 6-pack-kuntoon. Ja se keskivartalon (hetkellinen) rapistuminen saattaa sinänsä olla hyvinkin masentavaa. (Tietysti tässäkin on yksilöllisiä eroja)

Lisäksi vauva/lapsi vie aika paljon aikaa ja energiaa, varsinkin jos se nukkuu huonosti tai sairastaa paljon. Joten en ihan noin suoraan tuomitsisi pienten lasten ylipainoisia äitejä.

Tietysti mies joka tekee oman osansa lasten ja perheen eteen auttaa tässä vaimon kuntoiluasiassa.

Sit itse oon sen virheen tehny että sanonu muija kaverille mahdollisimman hienovaraisesti että "kulta seurustelumme alusta minä niinkuin sinäkin on saannut muutaman kilon vartalolle että tehtäiskö asian eteen jotain" no vastaushan kuuluu "ai mitä ooks mä sun mielestä vai läski....häh....." joten noita keskusteluja ei voi keskustella muijan kaa ilman että se RÄJÄHTÄÄ =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom