Sopivasti lihava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
teemal sanoi:
Onko havaittavissa pienehköä suvaitsemattomuuden tuoksua..?

Juu, hyvin pientä :rolleyes: Taidankin laittaa äijän vaihtoon ku ei sen haba kasva sitä tahtia, ku _mä_ haluaisin..
:whip:

Mä oon ihan sanaton. Oon seurustellut 2.5 vuotta ja sinä aikana mun paino on seilannut väliä 59 - 69 kg. Eli normaalipainosta lievään ylipainoon ja takaisin. Onneksi kaikki ei oo pinnallisia. Tosin, jos mulle tultais sanomaan, että " Sä et kiihota mua enää, senkin laiska mätisäkki! Laihduta tai mä jätän sut ", ni toivottaisin hyvät jatkot ja käskisin etsiä sellaisen naisen, joka miellyttää kaikin puolin.

Laiskaks heittäytyy helposti siinä vaiheessa, kun ottaa toisen olemassa olemisen ja rakkauden itsestäänselvyytenä. Tähän en aio päästää omaa suhdettani. Kerran sen virheen tein, enkä uudelleen sitä halua kokea. Ni.

uga sanoi:
Eikä edes tarvitse olla mikään jokinorsu jotta näin kävisi. Jos et ole poikkeuksellisen viehättävä lärviltä ja/tai kropaltasi, puoli sekuntia on se minkä korkeintaan saat. Ei ketään oikeasti kiinnosta.

Näinhän se on. Meikäläinen kuuluu ihan selkeästi tuohon, ketään ei kiinnosta-osastoon. Saapahan olla rauhassa.....

Jahas. Oma avovaimoni on laihtunut 10-15 kiloa siitä kun tapasimme, vaikka vannotin ettei hän saa tiputtaa kiloakaan uhkeasta varrestaan. Ilmeisesti kanssani on sitten niin raskasta elää...

Mutta ihan tosissaan, ei meidän suhteemme ole toisen painosta kiinni. Jos eroaisimme, niin silloin toisen arvoissa, asenteissa ja muissa vastaavissa asioissa olisi pitänyt tapahtua niin suurie muutoksia ettei yhteiselo enää suju.

Postasin tuon alkuperäisen viestin sen takia että minua ottavat päähän ulkonäköönsä ja elämäänsä tyytymättömät ihmiset, jotka eivät tee ongelman eteen mitään vaikka se olisi mahdollista ja syyttelevät ongelmasta sitten kaikkea muuta paitsi itseänsä. Ja sehän oli tuon Lehtolan kolumninkin pointti.

Nitsku sanoi:
Postasin tuon alkuperäisen viestin sen takia että minua ottavat päähän ulkonäköönsä ja elämäänsä tyytymättömät ihmiset, jotka eivät tee ongelman eteen mitään vaikka se olisi mahdollista ja syyttelevät ongelmasta sitten kaikkea muuta paitsi itseänsä.
juuri näin. Ja kun se ihminen muuttuu tuollaiseksi pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa käy niinkuin käynyt on. Taisin saada jo maailman pinnallisimman ihmisen leiman ja kaikki vihaa mua jo, mutta mä tarkoitin juuri tota. Thanks Nitsku :thumbs:

Josko heitän tähän tämmösen kysymyksen vielä sekaan: mitä mieltä porukka on siitä, että verorahoja käytetään läs...anteeksi, ylipainoisten ihmisten tauteihin? Eli nk ylipainon lieveilmiöihin?

maxmussel sanoi:
Josko heitän tähän tämmösen kysymyksen vielä sekaan: mitä mieltä porukka on siitä, että verorahoja käytetään läs...anteeksi, ylipainoisten ihmisten tauteihin? Eli nk ylipainon lieveilmiöihin?
...Tai tupakan ja viinan aiheuttamien tautien hoitoon?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
maxmussel sanoi:

Käytetään niitä tupakan ja viinan aiheuttamien tautien ja haittojen hoitoonkin. Eli ihan ok mielestäni.

maxmussel sanoi:

Käytetäänhän niitä myös juoppojen, laiskojen + muiden yhteiskunnan elättien elättämiseen...ja sitten laivalla kuskataan rahaa myös kehitysmaihin yms. joissa ihmiset eivät tee kuitenkaan omille asioilleen mitään => rahat menevät "hukkaan".
Ei muuten jos tekisivät omalle asemalleen jotain, mutta ei. samassa jamassa ne on anto rahaa tai ei. Ei siinä läskien ihmisten tautien parantamiseen käytetyt rahat enää paljoa paina. aika marginaali ryhmä...

Milo sanoi:
Tuli tuosta ringsiden ja ironchefin jutusta mieleen kuinka totta tuo on että lihotaan kun aletaan seurustella. Näitä tapauksia on varmaan vitun monta miljoonaa liikaa.

Vastuun siirtämistä: Enkö kelpaa sulle tämmöisenä kuin olen? (muija, lihonut 15kg vuodessa) Mitä vittua tuolle nyt vastaa? ... Et todellakaan, sähän oot vittu ihan maitovalaan näköinen... Noniin nyt oot sitten kusipää ku sanoit rehellisesti. Sitten muija tunkee ittensä johonki vitun makkarankuori-napapaitaan niin että tursuaa ja tulee selittään, että "sun mielestä tää oli seksikkään näköinen kun tavattiin" .... voi prkl!! :joukkomassamurhaeutanasiapaloittelusurma: Siis muijalle ei tuu mieleenkään, että vois laihduttaa>>> Nimittäin nyt on homman nimi se, että meillä on ihmissuhde ongelma, eikä lihominen tähän voi liittyä. Jätkä ei halua seksiä, ei huomioi, ei arvosta, yms.... vika on siis jätkässä, muija on vaan päässyt pikkasen pulskistuun ja laiskistuun, mutta so what...

mun mielestä jos mies treenaa ja saa jonku muijan nii hyvä niin. itse tosin treenaisin vielä kovempaa, jotta se muija pysyisi omas kainalos (jos on sen arvoinen). Luuleeko muijat että ne niinku "sinetöi sopimuksen" sillä että ollaan yhdessä :lol2: ei enää karkuun multa, sä oot mun. :evil:

maxmussel sanoi:
Ja vaihtoehtona on? Voi vaan kuvitella kun ambulanssi tulee katsomaan jotain sydänkohtaus-tapausta. "Ai, se olikin läski. Jääköön sinne mätänemään." :evil:

Vähän vakavammin, onhan se oikeasti vakava ongelma länsimaissa, ja verojen kautta meille kaikille. Jollain eduskunta-tasolla on vaan keinot aika vähissä ennaltehkäistä kansan lihoamista tai saada ylipainoiset lenkille. Peruskoulun liikuntaopetuksessa siihen voisi vaikuttaa, mutta miten saisi aikuisia liikkumaan ja syömään järkevämmin? Verotuksellahan eri tuotteiden haittavaikutuksia yleensä ohjataan. Voisi olla ideaa heittää haittaveroa rasvaisiin valmisruokiin ja vastaavasti tukea terveelisempiä vaihtoehtoja; sehän loisi suoraan painetta valmistajille luomaan terveellisempiä vaihtoehtoja kun ne olisivat kuluttajille halvempia.

maxmussel sanoi:
No ottaen huomioon, että ylipainosta johtuvat sairaudet ovat melkoisen merkittävä kuolinsyy länsimaissa, niin kaipa se on välttämätöntä. Helvetin hyvä asia, että kaikki tytöt eivät ole Amy Fadhlin mitoissa, eivätkä kaikki jätkät ole Jay Cutlerin näköisiä.

Omia ajatuksiani tuohon ylipainoasiaan. Juttelin tuossa viime syksynä sellaisen hieman pyöreän (155 cm, ~60 kg) tytön kanssa baarissa. Ei siis todellakaan mikään jokinorsu, mutta ei nyt varsinaisesti mikään miss fitnesskään. Mutta, tällä tytöllä oli oikeasti niin paljon pilkettä silmäkulmassa, niin loistavat jutut, niin paljon elämäniloa, ehkä maailman toiseksi sairain huumorintaju (mun jälkeen siis) ja maailman kauneimmat kasvot. En oikeasti voinut olla ihastumatta. Soitellaan nykyään pari kertaa viikossa ja nähdäänkin välillä, mutta ollaan ihan kaveripohjalla.

Sitten taas, olen myöskin törmännyt sellaisiin hurjasti ylipainoisiin, perseestä puristeleviin, helvetin töykeisiin, vittumaisiin ja lähinnä Manalan lautturia muistuttaviin tyttöihin/saatanoihin. Hyvä ulkonäkö ei tarkoita automaattisesti sitä, että ihminen olisi ämpärityhmä, vittumainen ja pinnallinen. Paska ulkonäkö tai huomattava lihavuus ei myöskään automaattisesti tarkoita sitä, että ihminen olisi oooh, niin vitun kultainen, fiksu ja ehhaana. Löytyy myös hyvännäköisiä ja helvetin hyviä tyyppejä (esim. Rintafile) ja sitten sellaisia navetan seinästä raaputettuja ihrasäkkejä, jotka ovat lisäksi vitun tyhmiä ja vittumaisia. :)

maxmussel sanoi:

Tuo on vähän sellainen kysymys, että siitä voisi keskustella/väitellä maailman tappiin asti. Peruskysymyshän on se että mihin julkisessa terveydenhoidossa vedetään ihmisen oman vastuun raja.

Luulisin että tällä hetkellä suurinta ylipainoa Suomessa kantavat ns. suuret ikäluokat joilla on myös poliittinen valta ja sitä myöten tuota keskustelua siitä pitääkö yksilön maksaa oman mässäämisensä seuraukset ei varmaan käydä.

Tomi sanoi:
Soitellaan nykyään pari kertaa viikossa ja nähdäänkin välillä, mutta ollaan ihan kaveripohjalla.
Sellaiseksi vaan yleensä jää. Ei ylipainoista naista katso "sillä silmällä", mutta hyviä kavereita voidaan olla. Tosin en laskisi 155/60-naista ylipainoiseksi, mutta..

Nitsku sanoi:
En tiedä onko tuo otsikko/kirja kenellekään tuttu, mutta kyseessä on lihavan ruotsalaisen naistoimittajan kirjoittama kirja siitä miten lihavia ihmisiä syrjitään yhteiskunnassa. Eli taas sitä samaa: lihavuus ei ole yksilön oma vika vaan yhteiskunnan, tupakoitsija syyttää syövästään tupakkatehtaita jne..

No, joka tapauksessa Iltalehden kolumnisti Lehtola kirjoitti asiasta aika sattuvasti - -

Perhana ja mä kun olen pitänyt kolumnisti Lehtolaa kusipäänä. Siltähän tuli aivan asiallista juttua ulos. :)

Henkisellä tasolla on aivan sama minkä kokoinen tyttö on. Yksi fiksuimmista ja mukavimmista naisista mitä tunnen omaa sellaisen kevyen 120kg elopainon tällä hetkellä.

Pieni ylipaino tuo naiselle mukavat muodot mutta liiallisuuksiin aletaan mennä, kun ihannepaino ylitetään 10 kg:llä - muodot muuttuvat läskiksi.

Muistetaan äijät, että kaikki kirjoitukset pätevät varmasti myös meihin mieheen naisen näkökulmasta.

grimJester sanoi:
Sellaiseksi vaan yleensä jää. Ei ylipainoista naista katso "sillä silmällä", mutta hyviä kavereita voidaan olla. Tosin en laskisi 155/60-naista ylipainoiseksi, mutta..
Ei ei ei, ei mitään tuollaista. Ottaisin sen tytön ihan koska tahansa omakseni, jos se olisi mahdollista. Siinä on vaan muita juttuja tiellä. :(

Tomi sanoi:
Ei ei ei, ei mitään tuollaista. Ottaisin sen tytön ihan koska tahansa omakseni, jos se olisi mahdollista. Siinä on vaan muita juttuja tiellä. :(

Noh, sitten kun Pakkotoisto OY:n arvo on noussut pilviin ja se noteerataan pörssissä, ne muut jutut unohtuvat. Näinhän siinä aina käy. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom