Sopivasti lihava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisiko naisen sitten parempi olla syömättä? Naista ja miestä ei voi verrata. Se, että juuri sinulle miehenä on helppoa pysyä timmissä ja oikeastaan tuottaa jopa vaikeuksia nimenomaan nostaa sitä painoa, se ei ole jokaisella niin, varsin harvinaista naisen kehon toiminnalle.

Ei se ole kivaa miehelle, että suhteessa naisen ulkomuoto muuttuu radikaalisti. Siinä olette oikeassa. Oma mieheni sanoo että juu, ei se haittaa minkä näköinen olet, 100 vai 40 kg.Sähän olet sä. Kyllä sillä on väliä, mulle itselleni. En tunne itseäni samalla tavalla seksikkääksi, jos en ole tasapainossa itseni kanssa, se heijastuu myös ulospäin.
Uskon että moni muukin naispuolinen ajattelee samalla tavoin - siinä vaiheessa myös suhde ja suhteen seksuaalisuus muuttuu omalta osaltaan.

Nainen huomaa kyllä itsekin, kun pelastusrengasta on kertynyt ympärilleen. Siitä ei välttämättä ole kovin järkevää aina mainita. Kyllä nainen sen huomaa, ja on jo valmistelemassa sotasuunnitelmaa kertyneitä kilojaan vastaan. Toivottavasti mahdollisimman järkevästi, dietti voi helposti jatkua syömishäiriönä - ulkopuolinen huomauttelu ei sitä ainakaan jarruttele.

Nainen on seko, mutta niin ihana:). Olkaa onnellisia miehet, ilman meitä olisi elämä kyllä hyvin tylsää.Liian helppoa.

Viikinki 86 sanoi:
Sit itse oon sen virheen tehny että sanonu muija kaverille mahdollisimman hienovaraisesti että "kulta seurustelumme alusta minä niinkuin sinäkin on saannut muutaman kilon vartalolle että tehtäiskö asian eteen jotain" no vastaushan kuuluu "ai mitä ooks mä sun mielestä vai läski....häh....." joten noita keskusteluja ei voi keskustella muijan kaa ilman että se RÄJÄHTÄÄ =)

No mutta tämähän siis todistaa sen väitteen, mikä tuossa hieman ylempänä sanottiin: että naiset katsovat oikeudekseen levitä suhteeseen päästyään ilman että mies saa siihen puuttua. Muuten olet pinnallinen kusipää etkä oikeesti ikinä tykännytkään tytöstä vaan hänen kropastaan.

Siis haloo herätys... Miksei sitten mies saa tulla tikuksi jonka kuorruttaa noin 90kg:n läskikerros..? Ei niin, että kukaan ihan oikeasti edes haluaisi semmoiseksi tulla (eihän, pliis sanokaa mulle että ei halua, pliis...) mutta periaatteesta. Miksi siis nainen saa muka lopettaa kuntoilun ja itsestään huolenpidon? Ei saa, ellei mu elämäntilanne pakota siihen. UKK:n kuolemattomat sanat (vapaasti mukaillen): "Mikäli et ole invalidi tai muuten kykynemätön liikkumaan, on kaikki muut syyt olla kuntoilematta tekosyitä". Ugh. Suuri kaljupää on puhunut (siis UKK, mulla on oikeesti kyl hiuksia).

Kyllä mä oon ihan samoilla linjoilla enkä koe olevani pinnallinen väittäessäni,että monet suhteiden karikot välttyisi sillä kun (varsinkin) naiset huolehtisivat ulkonäöstään.Ja sanon näin,vaikka olen nainen :D
Mä ainakin nautin,kun mies jaksaa innostua ja kannustaa treenaamaan (että innostuisi taas).Ja jos meinaisi fläsää alkaa kertyä on huomaavaista huomauttaa siitä toiselle ennenkuin mopo karkaa käsistä ja innostus lopahtaa.Sehän on myös välittämistä. :haart:
Yleisesti ajattelen,että ihminen eläköön kuten parhaaksi näkee..joku tykkää syödä ja joku reenailla..mä panostan itseeni ja voin hyvin.Ja se heijastuu positiivisesti myös parisuhteeseen. :love:

Siis miten ihmeessä tää juttu nyt kääntyi vaan naisten paino-ongelmiin? :jahas: Kuitenkin ainakin Suomessa suurempi osa miehistä kuin naisista on ylipainoisia. Tää oli jossain lähipäivien uutisissa, en nyt muista missä. Naiset yleensäkin ottaen on tutkimusten mukaan terveystietoisempia kuin miehet.

Nii. Läskejä on molemmissa. Sillai näppituntumalta vaikuttaa, että pariskunnissa osapuolet on aika usein samankaltaisessa fyysisessä kunnossa, ainakin jos ihan reilusti lihavista puhutaan, niin yleensä hyllyypi molemmilla se pylly ;)

Mariko sanoi:
Sillai näppituntumalta vaikuttaa, että pariskunnissa osapuolet on aika usein samankaltaisessa fyysisessä kunnossa, ainakin jos ihan reilusti lihavista puhutaan, niin yleensä hyllyypi molemmilla se pylly ;)

Mulle taas on jääny mieleen, että ihan tikkuäijillä olis aina kauhea jokinorsu vaimona ja taas rotevammilla ukoilla olisi niitä (melkein?)langanlaihoja typyjä kainalossaan.
Onko mulla valikoiva näkö, vai mikä? Muutamaankin otteeseen olen miettinyt, että kiihottavatko tässä taas vastakohdat toisiaan, vai mikä... :confused:

:rolleyes: ..varmaankin siksi,että naiset on enemmän esillä julkisuudessa aiheeseen liittyen..ja että miehet ovat muuttuneet vaativimmiksi kumppanin suhteen,mikä on hyvä asia-onhan meillä naisillakin siihen oikeus.
En ottaisi lihavaa miestä kumppanikseni ja omalle miehellekin huomautan,mikäli alkaa köllikkää tulla.Tasa-arvoa asioihin,tietysti. :thumbs:

Mua taas vituttaa kun en voi muijan kanssa puhua treenaamisesta pätkääkään. Jos mainitsen jotain treenaamisesta tai kerron esim. miten kannattaisi jakaa lenkkeily viikolle kunnon kohottamiseksi, eli minkä pituisiksi sessioiksi jne., niin muija alkaa itkemään, koska tuntee itsensä niin huonoksi (verrattuna muhun siis...).

Jos mainitsee jotain terveellisestä ruoasta, niin muija alkaa myös itkemään, koska pelkää, että sairastuisi taas anoreksiaan kuten joskus nuorempana oli... Sitten kun sanoo, että tarkoitus olisi syödä riittävästi mutta terveellisesti, niin ei myöskään auta, koska heti tulee näitä "anoreksia-ajatuksia" ja taas itkettää.

Muijan treenit onkin sitten jotain pari kertaa viikossa satunnaista lenkkeilyä ja punttista vailla päätä ja häntää. Perusidea treenissä on se, että se saa hänet tuntemaan itsensä "vähemmän syylliseltä"... Mua vituttaa kyllä sitten koko muija, mutta se onkin sitten toinen juttu... ja itse olen sitten säälittävä paska kun en viitsi asian eteen tehdä mitään...

naksu sanoi:
Mua vituttaa kyllä sitten koko muija, mutta se onkin sitten toinen juttu... ja itse olen sitten säälittävä paska kun en viitsi asian eteen tehdä mitään...

Pitäiskö pistää mimmi vaihtoon...? :whip:

Jotenkin tuntuu että naisilla on harhakuvitelma että tahdon sanan jälkeen mies tulee rakastamaan vaikka olis minkä näköinen, Kaveripiirissä on eronneita miehiä jonkun verran aika usein on syynä "osittain" ollut ettei ole tuntenut enää seksuaalista vetoa vaimoonsa,

Enkä yhtään ihmettele omakin vaimo sai synnytyksen jälkeen 15kiloa lisää painoa, muutos on aika suuri ottaen huomioon että vaimo oli tavatessamme aivan "fitness" kunnossa.
Tuntuu että vaimo sai lapsen syntymästä niin hyvän tekosyyn lihomiseen ettei taida olla mitään halua edes yrittää laihduttaa.

Joskus meinaa pää kilahtaa kun vaimo selittää raskauden tuomista liikakiloista mistä ei pääse millään eroon toisessa kädessä Fazerin sininen ja toisessa Hk:n sininen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä threadin nimeksihän sopisi: hauku muijaasi.
Pienellä pyöreydellä ei pitäisi olla merkitystä, varsinkin jos on lapsia jo yhdessä tehty, tai naimisiin menty. Niin silloin muitakin syitä pitäis rakkauteen olla kuin toisen kondis.
En nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että ei pitäisi enää sitten omasta ulkonäöstään välittää.

naksu sanoi:
Mua taas vituttaa kun en voi muijan kanssa puhua treenaamisesta pätkääkään. Jos mainitsen jotain treenaamisesta tai kerron esim. miten kannattaisi jakaa lenkkeily viikolle kunnon kohottamiseksi, eli minkä pituisiksi sessioiksi jne., niin muija alkaa itkemään, koska tuntee itsensä niin huonoksi (verrattuna muhun siis...).

Jos mainitsee jotain terveellisestä ruoasta, niin muija alkaa myös itkemään, koska pelkää, että sairastuisi taas anoreksiaan kuten joskus nuorempana oli... Sitten kun sanoo, että tarkoitus olisi syödä riittävästi mutta terveellisesti, niin ei myöskään auta, koska heti tulee näitä "anoreksia-ajatuksia" ja taas itkettää.

Muijan treenit onkin sitten jotain pari kertaa viikossa satunnaista lenkkeilyä ja punttista vailla päätä ja häntää. Perusidea treenissä on se, että se saa hänet tuntemaan itsensä "vähemmän syylliseltä"... Mua vituttaa kyllä sitten koko muija, mutta se onkin sitten toinen juttu... ja itse olen sitten säälittävä paska kun en viitsi asian eteen tehdä mitään...

Meikäl on ihan sama tilanne ja sama vitutus päällä kun muija on menny
tollaseks anoks, eikä muka mitään ole tehtävissä.

Itelläni on rasvat jossain 15% hujakoilla (181/89) ja aika terveelliset elämän tavat.

tomppa82 sanoi:
Meikäl on ihan sama tilanne ja sama vitutus päällä kun muija on menny
tollaseks anoks, eikä muka mitään ole tehtävissä.

Itelläni on rasvat jossain 15% hujakoilla (181/89) ja aika terveelliset elämän tavat.

Minun mielestäni hyvässä suhteessa pystyy keskustelemaan avoimesti kaikista asioista. Jos urheiluharrastus ja sitä myötä ulkonäköön liittyvät asiat tuovat suhteeseen paineita ja riitoja, niin voisi olettaa että suhteen kesto ei tule olemaan kovin pitkä.

Sitä paitsi puhumattomuus ja kyräily tuovat vain lisää paneita, jotka saattavat sitten ilmetä vaikka mässäämisenä. Yleensähän sitä "tulehtuneessa" tilanteessa tekee sitä minkä tietää toista ärsyttävän, mies lähtee ryyppäämään, nainen mässää (yksinkertaistetusti ilmaistuna).

Nitsku sanoi:
No kannattaa nyt sekin ottaa huomioon, että siinä raskauden aikana venyy se vatsanahkakin aika tavalla ja vaikka painon saisi takaisin entiselleen, niin ei välttämättä pääse heti mihinkään 6-pack-kuntoon. Ja se keskivartalon (hetkellinen) rapistuminen saattaa sinänsä olla hyvinkin masentavaa. (Tietysti tässäkin on yksilöllisiä eroja)

Lisäksi vauva/lapsi vie aika paljon aikaa ja energiaa, varsinkin jos se nukkuu huonosti tai sairastaa paljon. Joten en ihan noin suoraan tuomitsisi pienten lasten ylipainoisia äitejä.

Tietysti mies joka tekee oman osansa lasten ja perheen eteen auttaa tässä vaimon kuntoiluasiassa.

Tottakai pitää otaa huomioon, mutta toi mun aka postaus aiheesta liittyi tähän, kun joku mainitsi niiden kilojen säilyneen 2 vuotta raskauden jälkeenkin, ei siinä enää voi syyttää sitä, että lapsi itkee ja vaatii aikaa ja jos ei mies siinä vaiheessa mitään tee asioiden eteen voi hän itse katsoa peiliin!!

Mutta joku kyseli siitä, että miksi täällä puhutaan naisten lihavuudesta on mun mielestä se, että jo tämän threadin alottajan postaus kertoi siitä jostakin norsusta joka on tyytyväinen kiloihinsa ja mainostaa sitä muille naisille tyyliin, että lihavuus on pop!! No montakos miestä tätä on tehnyt?? eipähän tuu mieleen, vaikka varmasti sama prosentti miehistä omistaa kaljamahan mitä naisista on norsuja ja mulla nyt ei tulis mieleenkään kasvattaa mitään kaljamahaa vaikka avioliitossa olenkin jo hyvän matkaa elänyt ja toivon että vaimokin jaksaa kropastaan huolta pitää!! Fitkiss sen jo hyvin sanoikin, että molemmat kun huolehtii myös kropastaan on parisuhde varmasti tasapainoisempi, ei parikymmentiä kiloa ylimäärästä vaikkapa 160 cm naisen kropassa kyllä mun seksihaluja kasvata, eikä mitään muitakaan haluja... :urjo:

Raskauden aikana nainen lihoaa sen minkä lihoaa, mutta jos ei ole mitään mielenkiintoa ruveta siitä painoaan pudottelemaan niin se on mun mielestä aika riski peliä jos meinaa parisuhteen vielä toimivan, riippuen tietenkin mitkä oli lähtökohdat.

Edi: Ja vielä pienenä lisäyksenä, että raskaana oleva nainen on mun silmään viehättävän näkönen, se kuuluu luonnollisena osana parisuhteeseen ja elämään.

Haukutaanpa sitten muijaa: akka on aina ollut tiukkalihainen luuviulu, 165/51 viimeiset kuusi vuotta eli kilon eneemmän kuin seurusteluaikana. Raskauden aikana paino räjähti huimaan 56:n kiloon. Kaksi kuukautta synnytyksestä paino oli 52.

Meillä on molemmilla sama tilanne: saavutetuista kiloista on vaikea pitää kiinni. Syy voi olla se että ollaan himoliikkujia eikä kumpikaan pidetä roskaruoasta. Suklaata kyllä syödään ja kaljaa kitataan, minä vielä käytännössä elän Coca Colalla. Geenit on molemmilla perseestä, omenalihavuutta, diabetesta, sydän- ja verisuonijuttuja on molempien suvuissa. Oma siskoni on jokinorsu par excellence, ja syyttää vielä nyt nelikymppisenä vuosikymmenen takaisia raskauksiaan liikakiloista. Veljeni on laihanlihava, eli läskimaha treenaamattomassa riukukehossa. Vaimon samanikäiset (ja huomattavasti nuoremmatkin, eukko on 35) kaverit ovat plösähtäneet, oli perhettä tai ei. Ja niitä kaikkia vituttaa kun yksi heistä mahtuu vielä lukioaikaisiin vaatteisiinsa.

Herätys, tytöt. Liikunta ja ruokavalio, muuta ei tarvita. Mutta milläs liikut ja tarkkailet ruokavaliota jos ei ole itsekuria ja -kunnioitusta. Itsetunnon puute on mielestäni nuorten naisten keho- ja miesongelmien pohjalla. Mutta menepäs tämä sanomaan ääneen... Onneksi on Pakkis jossa voi haukkua kaikkia väärineläjiä ilman seuraamuksia...

:david:

sterpuska sanoi:
Enkä yhtään ihmettele omakin vaimo sai synnytyksen jälkeen 15kiloa lisää painoa, muutos on aika suuri ottaen huomioon että vaimo oli tavatessamme aivan "fitness" kunnossa.
Tuntuu että vaimo sai lapsen syntymästä niin hyvän tekosyyn lihomiseen ettei taida olla mitään halua edes yrittää laihduttaa.

Sillä raskauden aikaisella lihomisella on kyllä ihan luonnolliset syynsä, ei ole järkevää ainakaan alkaa dieettaamaan raskauden aikana...
Ja varsin vihasti ne kilot lähteekin, ainakin jos imettää pitkään.

Vaikea muutenkin ajatella elämää naisten kannalta, sitä kun itsellä on kokolailla tasainen tuo hormonipuoli, toisin kuin eräillä.

Jos fläsästä ei pääse eroon siksi, että töistä tultuaan mies karkaa salille ja vaimo ei pääse kuntoilemaan, niin :rolleyes:
(en toki väitä että teidän kohdalla olisi tästä kyse :) )

Koipireisi sanoi:
.

Herätys, tytöt. Liikunta ja ruokavalio, muuta ei tarvita. Mutta milläs liikut ja tarkkailet ruokavaliota jos ei ole itsekuria ja -kunnioitusta. Itsetunnon puute on mielestäni nuorten naisten keho- ja miesongelmien pohjalla. Mutta menepäs tämä sanomaan ääneen... Onneksi on Pakkis jossa voi haukkua kaikkia väärineläjiä ilman seuraamuksia...

Unohdat, että suurin osa ihmisistä - varsinkin nuorista tytöistä - luulee, että laihduttaminen on sitä, että syödään alle 1000 kcal päivässä, ruokavalio koostuu kasviksista ja hedelmistä ja tämän päälle käydään 1 tunnin kävelylenkillä päivittäin. Kaikki täällä varmasti tietävät, mihin se johtaa. :rolleyes:

Omskakas sanoi:
Unohdat, että suurin osa ihmisistä - varsinkin nuorista tytöistä - luulee, että laihduttaminen on sitä, että syödään alle 1000 kcal päivässä, ruokavalio koostuu kasviksista ja hedelmistä ja tämän päälle käydään 1 tunnin kävelylenkillä päivittäin. Kaikki täällä varmasti tietävät, mihin se johtaa. :rolleyes:

No tämä on taas se toinen ääripää ja mikä tähän mahtaa ajaa?? tuskin ainakaan langanlaihojen mallien kuvat lehdissä, kyllä siellä kotona pitäis opettaa se terveellinen syöminen, normaalia kotiruokaa naamariin ja sopivasti liikuntaa niin tuskin tulee jokinorsuja tai anorektikkoja.

timba79 sanoi:
kyllä siellä kotona pitäis opettaa se terveellinen syöminen...

Näinhän se on. Vielä kun keksisi, että millä niille siellä kotona saisi opetettua hiukan sitä terveellistä syömistä. Jonkun suomalaisen farmarin ruokatottumukset kun eivät oikein vastaa sanaa "terveellinen" vaikka se sitä kotiruokaa onkin... :(

Perheen äiti lukee jostain naistenlehdestä haistapaskajuttua jostain ihmedietistä ja yrittää valistaa koko perheen kerralla salaattilinjalle. Perheen isä ymmärtää, ettei sitä oikein rehuilla pelkästään pärjää, mutta sen sijaan, että söisi niiden lisäksi vähärasvaista lihaa, vetääkin läskipitoisimmat porsaankyljykset mitkä maakunnasta löytyvät ja jättää ne rehut muille. Kukaan ei anna löysiä omalta suunnaltaan, eikä porukka tajua ottaa sitä kultaista keskitietä.
Kermaperunat kuitenkin taitavat kelvata kaikille.

Koko komeuden höystää hyvin rytmitetyt ruokailut, kun ateriaväliä venytetään helposti 8-12 tuntiin ja sitten ahmitaan niin, että maha pullottaa...

Vähän tämänsuuntaisen käsityksen mä olen saanut tavallisesta suomalaisesta perheestä ja "terveellisestä" kotiruokailusta... :(

Ja annas olla, jos sattuu kaapista löytymään proteiinipurkki täydentämään sitä kermaperunoiden ja salaattien yhdistelmän proteiinivajetta. "Lisäravinnehan" kuulostaa jo aivan dopingilta ja se purkki on itse suuri saatana. :wall:

Sori, avautumisesta. Paremminkin voisi perustella, jos osaisi kirjoittaa... Mutta kai sitä pitäisi yrittää kohta päiväunille... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom