Sopivasti lihava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Weeboomi sanoi:
Voi ny saakeli. Minä yritän täällä saada lisää massaa, niin taitaa tuo nusu + kahvi yhdistelmä ollakkin se juttu, miksen paisu. :kakka:

Älähän ny. Nikotiini kanssa partitioi hyvin, eli ylikalorit menee ennemmin lihakseen kuin läskiksi. Tietty olettaen että syöt yli ja treenaat kovaa.

She Devil sanoi:
Edelleenkään en voi sietää sitä, että miehillä on oikeus lihavia ja ovat tosiaan omasta mielestään valioyksilöitä. Naisia taas haukutaan pienimmästäkin rasvakerroksesta ja arvostellaan minkä ehditään.
Ja miesten lihavuus ei muka ole mielen heikkoutta, huh huh... Eikös se ole täälä jo moneen kertaan selvitetty että lihoo jos nauttii ravintoa enemmän kuin kuluttaa. Ja mistäs se miesten helvetinmoinen kaljan, pizzan ja kaiken muun rasvaisen ja suolaisen himo johtuu???
Itselläni makeanhimo on selvästi kytköksissä hormonitoimintaan kerran kuukaudessa.

Edelleenkin tämä threadi alkoi siitä Jennystä vai mikä hänen nimensä olikaan joka kuuluttaa sitä, että pitää olla tyytyväinen läskeihinsä ja ihmisten pitäs ikäänkuin ihailla jotakin jokinorsua. Mulle on ihan sama onko se ylilihava sitten mies vai nainen, mitenkään hyvännäköstä se ei oo missään tapauksessa ja en mä nyt äkkiseltään kyllä saa mieleeni naista jonka mukaan miehen kaljamaha ois jotenkin seksikäs. Ja taas ei tuu kauheesti mieleen naisia, jotka jumalois kisakireetä bodaria, mutta tässäkin on todella monta välimuotoa ja varmasti jokainen mies ja nainen pystyy elämään terveellisesti ja pysymään normaalipainoisena ja on elämä varmasti nautittavampaa ja helpompaa kun reilusti ylipainoisena eläminen. Vai tunnetteko montakin itseensä ja vartalaloonsa oikeesti tyytyväistä reilusti ylipainoista miestä tai naista, mulla nyt ei äkkiä taaskaan tuu mieleen...

Ja en voi myöskään sietää ylilihavia ihmisiä, jotka uikuttaa läskeistään mutta eivät viitsi tehdä asian eteen mitään.
Ihmetyttää kyllä tuo Jennyn kirja ja miksi sitä hyväksyntää pitää hakea.
Entisenä jokinorsuna tiedän, että aika pienillä elämäntapamuutoksilla voi riisua jokinorsun viitan harteiltaan ja jos vielä liikunnasta innostuu niin tulokset on taattuja.
Jonkinlaisia traumoja on itselle jäänyt läskeistä kun näin "normaalina" (huom, muutama kilo extra-läskiä vielä jäljellä) täytyy hakea hyväksyntää olomuodolleen ja aina saa tuntea itsensä alempaan kastiin kuuluvaksi.
Tämä taitaa johtua siitä vääristyneestä omakuvasta (kehonkuvasta), kerran läski aina läski. No sen takiahan mä sinne puntille lähdin että näytän kaikille mistä mut on tehty. Nykyään omistan jonkun verran lihaksiakin :D .
Muiden ihmisten läskit ei sinänsä ärsytä eikä haittaa, kunhan niistä ei valiteta.

She Devil sanoi:
Ihmetyttää kyllä tuo Jennyn kirja ja miksi sitä hyväksyntää pitää hakea.
Siinäpä pulma. Pitäähän lihavia ihmisiä voida hyväksyä ihmisinä; se että pitäisi hyväksyä tai jopa ihaillla niitä juuri _painon_ takia on vähän outoa.

She Devil sanoi:
Tämä taitaa johtua siitä vääristyneestä omakuvasta (kehonkuvasta), kerran läski aina läski. No sen takiahan mä sinne puntille lähdin että näytän kaikille mistä mut on tehty. Nykyään omistan jonkun verran lihaksiakin :D .
:thumbs:
Ainahan se kehittyminen on tärkeämpää kun nykytilanne, mutta on kuitenkin hienoa nähdä että niitä tuloksia on tullut. :)

She Devil sanoi:
Muiden ihmisten läskit ei sinänsä ärsytä eikä haittaa, kunhan niistä ei valiteta.

Juuri näin!! Paitsi en voi olla mainitsematta niitä terveyshaittoja jotka jää sitten meidän veronmaksajien maksettaviksi.

Ja onneks olkoon sulle muutoksestasi, hienoa kuulla myös näitä tarinoita että on päässyt eroon siitä "entisestä lookista".

She Devil sanoi:
Edelleenkään en voi sietää sitä, että miehillä on oikeus lihavia ja ovat tosiaan omasta mielestään valioyksilöitä. Naisia taas haukutaan pienimmästäkin rasvakerroksesta ja arvostellaan minkä ehditään.
Ja miesten lihavuus ei muka ole mielen heikkoutta, huh huh... Eikös se ole täälä jo moneen kertaan selvitetty että lihoo jos nauttii ravintoa enemmän kuin kuluttaa. Ja mistäs se miesten helvetinmoinen kaljan, pizzan ja kaiken muun rasvaisen ja suolaisen himo johtuu???
Itselläni makeanhimo on selvästi kytköksissä hormonitoimintaan kerran kuukaudessa.

Tuskin miehillä on yhtään enempää varaa olla lihavia tulevaisuudessa ilman ulkonäköpaineita kuten naisillä on nyt.
Siitä tulee varmasti pitämään huolen naistenlehdet, mainonta, tv, elokuvat ja muut mediat.
En nyt tarkoita kuitenkaan tällä syrjimistä työelämässä tms. Se saattaa olla pitkälti kiinni monesta muustakin asiasta.
Miehen etu tässä on ainakin toistaiseksi se, että on hyväksyttävää olla joko normaalipainoinen tai reilusti lihasta omaava, kummaltakin löytyy kannattajoukkonsa,
Joten ehkä samanlaiset syömishäiriöt joita naisilla on nyt, eivät yleisty miehillä näissä määrissä siinä sivussa. Mutta ulkonäköpaineet varmasti kasvavat miehillä ja miesten lihavuutta katsotaan erilailla mitä aikaisemmin.
Tämä nyt on vain oma mielipide.

Ja se oluen himo vaan johtuu siitä että se on hyvää ;)

Homma on mennyt ihan absurdiksi. Ihmiset hakeavat välitöntä mielihyvää riippumatta siitä seurauksista pitkällä aikavälillä tai edes morkkiksista, jotka voivat olla aika välittömiäkin. Elämässä pitää osata kieltäytyä hetkellisistä mieliteoista saavuttaakseen jotain suurempaa. Vetää aika sanattomaksi katsella ryhävalaan orgioita keksipaketin kimpussa samalla kun hän selittää kuinka hänen pitäisi "kiinteyttää" vatsaa ja reisiä. :rolleyes: Jos asettaa keksien syömisen hyvän olon ja ulkonäön edelle niin oma valintahan se on.

Lisäksi on tämä imagon kauppaaminen. Tuotteita ja palveluita mainostetaan kosteusvoiteesta öljynvaihtoon hoikkien ja hyvännäköisten ihmisten avulla. Tuskin kukaan rehellisesti uskoo laihtuvansa ostamalla kaupasta bran-flackesejä ostamalla - tuotteeseen on kuitenkin liitetty mainonnalla hoikkuuden ja hyvä kuntoisen imago, josta osalliseksi kuluttaja uskoo pääsevänsä ostamalla tuotteen. Surullisintahan tässä on, että imagokauppaamisen seurauksena vertikaalisesti haastellisten henkilöiden itsekuva voi vääristyä oikeasti. Jos ei pysty hyväksymään itseään sellaisena kuin on, niin luodaan itselle imago jonka voi hyväksyä. Tapasinpa tässä henkilön, joka kuvaili itseään urheilulliseksi - ainoastaan missinmitoista jäi vähän uupumaan. Olikin aika yllätys kun kyseisen henkilön ahteri oli leveä kuin tyyni valtameri.

Ulkomuoto on täysin suoraan verrannollinen elintapoihin ilman mitään verrannollisuuskertoimia.

Simba sanoi:
Jonkin aikaa eron jälkeen seurustelin semivakavissani paparazzi-mallin kanssa joka jostai syystä piti minusta. Jokinorsun jälkeen oli kamalan kummallista kun kun kadulla kävellessä joka ikinen äijä tuijotti sitä ja sitten mua ja selvästi mietti että millä vitulla toi tavallinen tappi on ton kalastanut.

Höh. Sisimmässään ne tuijottajat tietävät että lihaksilla sä sen sait!
:worship:

timba79 sanoi:
Edelleenkin tämä threadi alkoi siitä Jennystä vai mikä hänen nimensä olikaan joka kuuluttaa sitä, että pitää olla tyytyväinen läskeihinsä ja ihmisten pitäs ikäänkuin ihailla jotakin jokinorsua.

Ööö, olenkos minä nyt siten jotenkin käsittänyt vääri. Kun jotenkin minulla on sellainen kuva, et tämä kyseinen lady sanoo, et nainen saa myös olla tyytyväinen omiin muotoihinsa vaikka ne olisikin vähän runsaammat? Siis saa olla, ei täydy. Ei hän minun mielestään ole, tai itseasiassa en mielestäni ole kuullut et hän olisi sanonut että pitää olla tyytyväinen. Minun mielstäni siin on vissi ero.

Eikä minun mielstäni ole kyse ihailusta vaan hyväksymisestä.

Lisäksi on nyt syytä erottaa kaksi eri asiaa toisistaan. Leivä yli paino ja sairaanloinen ylipaino. Normaali-ihmisellähän varmaan toi painoindeksi on aika hyvin osviittaa antava asian suhteen. Nimittäin hieman pyöreän ihmisen ei tarvitse juurikaan olla huolissaan terveydetä mikäli veriarvot, veren paine yms on suht kondiksessa ja harrastaa liikuntaa. Joku puhui 140 kiloisesta naisesta.. sehän on jo selvä et se on sairaanloinen lihavuus ja sille pitää tehdä jotain jos meinaa elää.

Sit vähän :offtopic: , joku on valvis hyväksymään terveysriskit mitä otetaan kun avitetaan kehon muokkausta lääkkeillä. Joku haluaa vähän syödä suklaata ja naatiskella... hyväksyen terveysriskit.! Missä ero?

Heavy-rock sanoi:
Ööö, olenkos minä nyt siten jotenkin käsittänyt vääri. Kun jotenkin minulla on sellainen kuva, et tämä kyseinen lady sanoo, et nainen saa myös olla tyytyväinen omiin muotoihinsa vaikka ne olisikin vähän runsaammat? Siis saa olla, ei täydy. Ei hän minun mielestään ole, tai itseasiassa en mielestäni ole kuullut et hän olisi sanonut että pitää olla tyytyväinen. Minun mielstäni siin on vissi ero.

Sit vähän :offtopic: , joku on valvis hyväksymään terveysriskit mitä otetaan kun avitetaan kehon muokkausta lääkkeillä. Joku haluaa vähän syödä suklaata ja naatiskella... hyväksyen terveysriskit.! Missä ero?

Ainakin tää Jenny tuntui televisio haastattelussa etsivän syitä lihavuuteensa
kaikesta muusta paitsi itsestään,
Jotenkin jäi muutenkin sellainen kuva että hänen on aivan pakko mainostaa
kuinka iloinen ja tyytyväinen hän on elämäänsä.

Ja mitä tuohon lääkkeiden käyttöön tulee molemmat asiat voi tehdä oikein ja väärin jos sitä Suklaata syö rekka-auto lasteittain se tulee tuomaan varmasti terveys ongelmia.
Samoin uskon myös kovan lääkkeiden käytön olevan vaarallista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heavy-rock sanoi:

Minä en ole tätä itse Jennyn kirjottamaa juttua nähnyt, enkä ole nähnyt mitään telkkarijuttuakaan. Täällä lukemani perusteella on jäänyt vaan kuva, että sitä jokinorsulookkia nyt ajetaan läpi oikein urakalla. Tyyliin, että kuitenkin se pitäis hyväksyä ja rivien välistä sitä pitäs jopa ihaillakkin. Tottakai jokanen saa hyväksyä itsensä ihan minkälaisena haluaa, mulle se on aivan sama. Mutta muilta sitä hyväksyntää on turha ruikuttaa. Tää menee jo itsensä toistamiseks, mutta menkööt...

Ja todettakoon vielä, että mulla ei todellakaan ole mitään lihavia ihmisiä vastaan, mulla on myös lihavia ystäviä ja hyviä ystäviä ovatkin. Mutta ei mun tartte pitää norsulookkia minään hyvännäkösen tms. eikä siihen auta vaikka kuinka asiaa porais lehdissä/telkkarissa, enemmänkin on säälittävää touhua ja aivan yhtä sairaalloista touhua kun anoreksiat sun muut jotka on myös yleensä itse aiheutettuja.

XTR sanoi:
Tuskin kukaan rehellisesti uskoo laihtuvansa ostamalla kaupasta bran-flackesejä ostamalla - tuotteeseen on kuitenkin liitetty mainonnalla hoikkuuden ja hyvä kuntoisen imago, josta osalliseksi kuluttaja uskoo pääsevänsä ostamalla tuotteen.

Ei varmaan rehellisesti uskokkaan, mutta totahan markkinatalous käyttää sumeilematta hyväkseen, eli ne läskit ja laiskat ihmiset haluaa vaan itsepäisesti uskoa että tää ihmedietti toimii ja voidaan syödä normaalisti sitä pizzaa ja pullaa, ei vaan jotenkin haluta hyväksyä sitä tosiasiaa että ainoo keino siihen kuntoon pääsemiseen on muuttaa niitä ruokailutottumuksia ja alkaa liikkumaan.

Ja sitte toi jenny, kun julkisesti tollasta toitottaa että "ole ylpeä kiloistasi", niin siitä on seuraus se että ne norsut syö vaan lisää ja lisää, koska siitä tehdään hyväksyttyä ja ne epätoivosimmatkin diettiyritykset jätetään toteuttamatta, koska on hienoa olla läski.

Voi elämänkevät taas tätä kirjottelua. En jaksanu kaikkia juttuja lukee alko puna nousee ja vitutus käyrä kasvaa.
No onhan se niin että 90% lihavista on laiskoja mutta millälailla tulkitsette että ketä on laiska.
Mä olen tehnyt työtä nyt 2 vuotta kroppani eteen ja nyt ½ vuotta sit myöntäny olevani sairas. Noh! apua en saa terveydenhuollosta muutakuin ne kertovat minkä verran pitää laittaa salaattia lautaselle ja jne...
tuomitsetteko myös me sairaat ihmiset laiskoiksi??
Olisi kiva tietää perusteet joilla tuomitsette ihmisen laiskaksi.
Minä kun olen asiakaspalvelu työssä ja huomaan että mun kroppaa mittaillaan kun olen asiakkaan kanssa naamatusten ni tekis mieli nostaa kyltti tiskille "teen kaikkeni ,etten olisi tällainen" mutta vitun viikset... olen kuullut aika hurjiakin kommentteja kropastani. esim 1 nainen tokaisi yhtenä päivän " Sinä se et ole varmaan maistanu noita rasvanpolttajia" :curs:
Vittu pikkasen sais aikuiset miettiä mitä suustaan päästävät.
Okei mähän olen laiska paska ku en saa itteeni lenkille ja huonona päivänä en pysty hallitsemaan syömistäni,mtta tajutkaa ny vittu että ei kyse ole aina laiskuudesta.
:wall:

(läikky taas vähän yli mutta helpotti) :piis:

timba79 sanoi:
...en mä nyt äkkiseltään kyllä saa mieleeni naista jonka mukaan miehen kaljamaha ois jotenkin seksikäs.

Eikös se ollut tuo Avellanin Viivi joka halusi miehelleen kaljun ja kaljamahan ;)

juu sanoi:
Eikös se ollut tuo Avellanin Viivi joka halusi miehelleen kaljun ja kaljamahan ;)

Nyt olis tomillakin chäänssit, kun mononukleoosi on saanut miehekkäät piirteet taas esiin.

juu sanoi:

Tämä taas on näitä samassa sarjassa Britney Spearsin "Olen neitsyt"-väitteiden kanssa.
Eihän niillä haeta kuin suosiota miestenkin syvistä riveistä.
Vai mitä ajattelette, että naapurin Pera ajattelee, kun se juo päivän 5 keskaria ja näkee Viivi Avellanin ruudussa?
"Mulla ois tohon aika hyvät mahkut, kun on tota mahaakin." :lol2:

juu sanoi:

Niin ja sitten se seurustelee esim Markus Pöyhösen kanssa joka on todellinen kaljamaha (ei tosin enää seurustele) :wall:

efuman sanoi:
Voi elämänkevät taas tätä kirjottelua. En jaksanu kaikkia juttuja lukee alko puna nousee ja vitutus käyrä kasvaa.
No onhan se niin että 90% lihavista on laiskoja mutta millälailla tulkitsette että ketä on laiska.
Mä olen tehnyt työtä nyt 2 vuotta kroppani eteen ja nyt ½ vuotta sit myöntäny olevani sairas.

Mikäs sairaus sinulla sitten on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom