Okei, luin melkein kaikki edelliset viestit mutta rupes mietityttämään tällänen. Eli oon aikaisemminkin tehnyt sjmv:tä, 120kg:lla kovalla viikolla. Kovat sarjat on 3x6. Nyt muutin hiukkasen asentoa, eli liikutin persettä enemmän (kunnolla taakse), lopputuloksena liike vaikeutui hieman. Nyt pari päivää myöhemmin oon tarkkaillu tuntemuksia selän ja jalkojen puolelta.
Teen sjmv:n jalkapäivänä kyykyn jälkeen, kyykky on eka liike kuntopyörälämmittelyn jälkeen.
- Takareidet on kipeinä, oikein
- Alaselkä ei ole kipeänä, oikein
- mutta nyt myöskin
trapsit on ihan helkkarin kipeinä.
Täällä oli jossakin juttu alataljan tekemisestä oikein, eli viedään lavat kunnolla taakse jne - kyseisellä liikkeellä olen saanut hyvän tuntuman trapseihin. Pulleyssä on treenipainoina 65kg.
Mutta mikäs on sjmv:n tekniikassa kun yläselkäkin kipeytyy niin helvetisti, vaikkei pitäisi. Tiistaina oli ihan piesty olo. Takareidet otti kans hyvin vastaan ja nyt vasta alkaa helpottaa, huomenna pitäis olla selkäpäivä. Olis kiva saada ne kipeiksi vasta selkäpäivänä. 3-jakoisella treenailen (ma: jalat, hauis, vatsat; ke: rinta, ojentaja, viparit; pe: selkä, vatsat, pohkeet)