SINUN suhteesi alkoholiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Jyväbroileri sanoi:
Aika raitista porukkaa tuntuu olevan. Mä olen sitä mieltä että kyllä sitä välillä juoda pitää jos vain mieli tekee. Ei ne treenit tai terveys siittä kärsi jos kerran parissa viikossa pullon aukasee.

Kännikäät on vielä tähän aikaan niin karapuloissaan että eivät kykene kirjoittamaan pakkikselle. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pitkän aikaa ollu että joka viikonloppu pitää sinne baariin lähteä ja aina menee liikkaa sitä alkoholia. nyt ollu 3 vk juomatta ja huomannu että on sitä viikonloppusin kivaa ilman alkoholiakin. tänään 8 hengen halo 2 kampanja :rock: ens viikolla sitten nukutaan :D

Oon laskenu että kerran kuussa jos juo sillee sopivasti, niin pärjää hyvin taloudellisesti. Tosin harvemmin sitä tulee juotua. Se kun ei suo mulle mitään nautintoa. Tulee aina vaan paska fiilis. Monen viikon masennus.
Tänään aattelin käyttää tän kuukauden budjetin ja juoda yksinäisyyteen miehiset kalsarikännit :)

Tuollaisina tiettyinä erikoispäivinä kuten uusivuosi tai vappu tulee juotua.

Punaviiniä, kaverin tekemää, tulee joskus illalla otettua, lähinnä viikonloppuisin.

Siis vain lääkkeeksi...

:lol2:

n00kie sanoi:
isäsikö ne kaljat sulle ostaa?
Olikohan tämä nyt mulle? Saunaan saan ottaa sen kaljan ihan vanhempien luvalla, kun saunonkin niin harvoin. :) Muuten sitten saa ite hankkia, vaikka onhan nekin rahat vanhemmilta peräsin. Nyt kuitenkin ne rahat käytetään joululahjoihin.

Absolutismi on homojen hommaa.
Alkoholia käytän silloin kun siltä tuntuu että kalja voisi maistua tai humalassa voisi heilua.

Nuorena alaikäisenä joka viikonloppu "pakkokänni", sen jälkeen tullut enemmän selväpäisiä vkoloppuja ja kohtuudella ottoa.
Huomattavasti paremmalta muuten maistuu (ja nousee päähän) kun pitää välillä muutaman viikon totaalitaukoa kaljasta tai viinoista. Vinkkinä tapadeekuille! :thumbs:

Warheart sanoi:
Olikohan tämä nyt mulle? Saunaan saan ottaa sen kaljan ihan vanhempien luvalla, kun saunonkin niin harvoin. :) Muuten sitten saa ite hankkia, vaikka onhan nekin rahat vanhemmilta peräsin. Nyt kuitenkin ne rahat käytetään joululahjoihin.

siitä se lähtee...

1-2 kertaa viikossa, yleensä perjantai+lauantai. Känniin asti tietenkin, monesti vain tosin lauantaisin :kippis1: Viikkobisset on jätetty pois pitkä aika sitten :) Nyt vähän rauhallisemmin kun viikko sitten paloi rahaa 200e baarissa... :(

Viiniharrastuksen vuoksi tulee maisteltua kerran, pari kuukaudessa. Näin talvella enempi punkkua, lämpimään aikaan valkoisia vastaavsti runsaammin. Yhden session juomamäärä on suunnilleen yksi ravintola-annos viiniä, eli ei siinä känniin pääse tulemaan. Kaljaa tulee juotua pari kertaa kuussa. Yleensä alle kuin yli sixpäkki. Baareissa tietysti juodaan tummaa olutta, känniin asti otan pari kertaa vuodessa.

Jos juon niin minimiannos yhdelle viikonlopulle on 60 pulloa kaljaa tai 4 pitkää pulloa viinaa. Siispä en juo. ;)

Salireenin päätteeksi se on nyt pakko huomata. Alkoholi yhdistää ihmisiä, käytti sitä tai ei. Oma suhteeni tuohon sangen melkomoiseen päihdyttäjään on olemattoman neutraali.

En näe,että alkoholi antaisi minulle mitään hyvää, tosin ei ota kyllä mitään poiskaan. Viimeisimmän viinanhajuisen henkäyksen ennen maaten menoa puhaltelin ulos tuossa 2000-luvun taitteessa, ja tuon jälkeen en tuota kansakuntamme jo tovin käyttämää "sielunhuuhteluainetta" ole harrastuksekseni tunnistanut lainkaan.

:love:

Kulunut vuosi on mennyt turhankin lujaa alkoholin suhteen, varmaan 2 kertaa olin 7 peräkkäistä päivää juomatta. Yleensä join pari kertaa viikkoon, tosin en aivan perskännejä esim. sixpackista mäyräkoiraan. Ihan vitusti liikaa siis. :wall:

Nyt on toinen ääni kellossa, 2 viikkoa oltu täysin tipattomana ja tarkoitus olis tätä menoa jatkaa, sallin kyllä viinilasin pari tyttöystävän seurassa eikä se tätä selvää putkea katkaise mielestäni :)

Odotin milloin joku sanoo että juon kerran 5 vuodessa puoli pulloa siideriä!!! :rock:

Täällä kaikki vastaajat roinaa niin ne juo TOSI harvoin tai ei ollenkaan kun kaikki pelkäävät kuinka he sekoavat kuureillaan kun saavat viinaa! :lol2:

No hehe...ei vaan ittellä tulee otettua oikeestaan joka viikonloppu pe ja la mut eim mitään kauheita koomia..sellaset pikku tsigunat! :kippis1:

Heh, reilut 5vuotta meni alkoholia kaikessa muodossa 1-7pv./vk. oikeen olantakaa ja nyt täysi-ikisenä ei lähes ollenkaan:)
Tuntuu hiukan levottomalta, mutta näin se vaan menee mun kohdalla.

Aina kännissä tulee muutama olut otettua :D.

Vielä viime talvena tuli oltua radalla joka viikonloppu. Usein parikin kertaa viikossa. Nyt on sitten kesästä lähtien pidetty vähän matalampaa profiilia eli kerran tai pari kuukaudessa tulee otettua.

Kun ei baareissa käy, niin ei viinan juontikaan oikein tunnu mielekkäältä. Saunakalja tai pari menee kyllä viikossa ja silloin tällöin viiniä.

Työreissut on melkein pahinta. Reissulla tulee joka ilta käytyä parilla ja usein vielä joku muu maksaa niin se pari ei välttämäti riitäkään... Mutta kunnon koomassa olen viimeksi ollut vuosi sitten pikkujouluissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom