SINUN suhteesi alkoholiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Veikkaan , että alkoholia olen vetänyt enmmän mitä 95% pakkislaisista. Oli aikoja, jolloin sixpack oli pienin päiväannos. Nyt ei enää mene paljoa. Muutaman kerran vuodessa humalat terveydenkin kustannuksella ja saunalonkeroa välillä. Eilen esim meni lasillinen viiniä. Ei ole alkoholismigeeniä suvussa. Join vaan kun huvitti. Keho ei vaan kestä. Eikä mainittavaa riippuvuutta tullut. Mä kun aloin oirehtia, niin vetelin niitä lääkkeitä sitten aina aamuisin ja iltaisin kaljaa. :david: Nyt turpoan helposti 6kg vuorokaudessa pienistä humaloista. Krapula kestää väh 3vrk. Pahana. Eli ei niin kiinnosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sillo, ku tulee tilaisuus vetää perseet (eli kun kämppä tyhjänä) ni vedetään. Tosin vanhemmat on pois vaan muutaman kerran vuodessa ni tulee vaan sellaset 4-10krt vedettyy. Toisaalt jos vanhemmat lähtee jonnekki vaik viikoks tai meen kaverin kaa mökille ni sillo saatetaan ottaa 5 päivää putkeen. Ja yrjöön asti tietty.

Ja ryyppyreissut ajoitetaan sillai et on ollu väli/kevyt viikko reeneistä. Esim tänään olis mahollisuus mennä vähän juomaan kaverille, muttakun osu just treenikierron keskelle ni jätetään väliin.

Ja nytteki, ku viime kerrasta on ollu aikaa 7vko ni ei sitä oikeen ees tee mieli. Itellä on niin, että mitä pidempään oot ilman viinaa, sitä vähemmän sitä tekee mieli. Sama roskaruoan kanssa.

Lähes joka päivä menee pari bissee. Nyt oon ollut ilman neljä päivää. Taitaakin olla enkat sitten vuoden 1999 muutama poikkeusta lukuunottamatta.

Känni päälle, beibe!! :whip:

Käytän alkoholia, koska se on tosi mukavaa. Kännissä on kiva olla.

:kippis1:

Ilmiselvästi tähän on valikoitunut vastaamaan tyypit, jotka on keskimääräistä raittiimpia. Tämä on ihan ok, eihän juomisessa mitään järkeä ole.

Henk.koht. juon lähes joka viikonloppu. Joskus perseet, joskus tissuttelua. Silloin kun viihty opiskelijabileissä, ei kolme tai neljä päivää viikosta päissään ollut mikään ihme. Nyt onneks vähän iisimpää linjaa.

kekexx sanoi:
Lähes joka päivä menee pari bissee. Nyt oon ollut ilman neljä päivää. Taitaakin olla enkat sitten vuoden 1999 muutama poikkeusta lukuunottamatta.

Känni päälle, beibe!! :whip:

Käytän alkoholia, koska se on tosi mukavaa. Kännissä on kiva olla.

:kippis1:

LOL! Jokapäivä vähän bissee!

Oot kyllä oikees, minäkin käytän alkoholia siksi kun kännissä on tosi mukava olla!

Mitä harvemmin, sen kivempi tosin minun kohdallani :kippis1: hölkynkölkyn anyways!

Väkisin pitää kääntää katse pois kaljahyllyistä kaupassa käydessäni, mut nyt en oo pulloon tarttunut yli kahteen kuukauteen. Perinnöllinen viinanhimoni tekee sen, että jos rupeen juomaan, niin takuulla menee överiksi.

Tulee otettua kuppia noin kerran viikossa. Tällöinkään en juo itseäni tapuliin asti, vaan lähinnä seuraksi ja siten että jaksaa kattella kavereita jotka on kännissä.

Vitutukseen tulee sitten käytettyä viinaa aina kun kohdalle osuu... vastaavasti kun asiat on hyvin voi mennä useampikin viikonloppu ilman alkomahoolia.

Joskus olen maistanut ja pahaa oli, desiä enempää olutta en ole kerralla juonut. Koskaan ei ole tarvinnut nakkikioskin jonossa örveltää, kun en ole humalatilassa ollut. Kohta 22 vuotta selvänä, tästä on hyvä jatkaa.. :worship:

Partsu sanoi:
Joskus olen maistanut ja pahaa oli, desiä enempää olutta en ole kerralla juonut. Koskaan ei ole tarvinnut nakkikioskin jonossa örveltää, kun en ole humalatilassa ollut. Kohta 22 vuotta selvänä, tästä on hyvä jatkaa.. :worship:

maista siideriä, siitä on hyvä jatkaa...

Koeviikon jälkeen tulee juotua känniin. Joskus otan saunaan kaljan. Nyt olen tässä suunnitellut, että kunnon kännit jättäisi väliin ja vaihtaisi muutamaan kaljaan nekin.

Tää ei vissiin ole mikään moralisointithreadi, joten en ota kantaa tähän threadiin vastanneiden alaikäisten pääntyhjennyssuunnitelmiin.

Oma alkoholin kulutus on kyllä tosi vähäistä. Pari kertaa vuodessa tulee otettua niin, että vois sanoa edes ottaneensa. Mitään tissuttelua en harrasta, eli saunakaljat tai siideritkään ei uppoa. Ja kun en viineistäkään perusta, niin edes ruokajuomana ei alkoholia kulu.

Joskus teininä olen muutaman kerran muodon vuoksi maistanut. Totesin, että maistuu pahalle :urjo:. Sen jälkeen en ole koskenut koko aineeseen. Ei ole aavistustakaan kuinka hyvin alkoholi toimii huumeena kun en ole koskaan ollut humalassa.

En juo, enkä ole juuri koskaan juonutkaan, viimeksi armeijan aikana meni muutama siideri. Se että en juo ei liity mihinkään aatteeseen, uskontoon sun muuhun höpöön. Se etttä en juo on mulle yhtä normaalia kuin se että en esim polta, nuuskaa tms. Onneksi tää salilla käyminen on hyvä selitys muille miksi en juo. Kovimpia juomia mulle on esim coca cola ei laittina :hyper: Muuten menee litratolkulla kivennäisvesiä ja maitoa...

:tylsimys:

Kohta taitaa tulla kahdeksan vuotta täyteen siitä kun viimeksi alkomaholia viimeksi maistoin. Ei sovi mulle, eikä voisi muutenkaan vähempää kiinnostaa. :)

Viikonloppusin tulee otettua 3 - 6 pulloa olutta/lonkeroa yhteensä, eli muutama illassa. Kesällä kun tuli 18 vuotta täyteen niin tuli ryypättyä aika reippaastikkin. Eikä ainoastaan viikonloppuisin. Kerran sitten sattumalta vilkasin pankkitilin saldoa ja se homma jäi siihen.
Rupesi vituttamaan aika huolella se, että rahaa oli mennyt runsaasti ja treenaamiset oli jääny pitkäksi aikaan.

tommih sanoi:
Itellä on niin, että mitä pidempään oot ilman viinaa, sitä vähemmän sitä tekee mieli.

Mulla aivan sama homma. Nykyään ostan itelleni sen pullon olutta tai jotain vastaavaa silloin kun tekee mieli. Eikä ole tarvinut lähteä vetämään perseitä. Nyt kun on pidempään pysytellyt saunaolut linjalla niin en voisi kuvitella mitään vittumaisempaa kun heräillä näihin aikoihin hirveässä darrassa. Inhoan sitä oloa yli kaiken.

Suvun miesväelle on aina maistunut ja maistuu vieläkin, mutta yritän kaikkeni olla poikkeus tässä porukassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom