Liian paljonhan sitä tulee juotua. Sanotaanko, että lähes joka viikonloppu ja kerran pari kuussa kunnon perseet. Nyt on kyllä saanu aika hyvin vähennettyä juominkien määrää ihan salitreenien ja rahanmenon vuoksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä! Varsinkin siinä vaiheessa kun se saatanallinen päänkipu helpottaa ja huomaa skraben helpottavan(melko usein vessanpöntön halauksen jälkeen). Sen jälkeen on sellanen väsynyt hömppä olo, missä nauraa kaikelle tyhmälle ja tekee mieli syödä kaikkea skeidaa. Tällöin elämä voittaa. On taas elävien kirjoissa.rintafile sanoi:Krapulapäivätkin voi oikeesti olla hauskoja
Tota...mullon kans toi turpoomisjuttu ja krapulat pitkiä, muttei hirveen kovia. Onko toi ny sitten jotain vakavaa? Oon kyllä juonu aika paljo elämässäni, mutta oon vasta 23v. Vieläkin otan kerran viikossa. Muutenkin lähes kaikki valittaa tota krapulan pitkittymistä vanhetessa, vaikkei mikään kova juoppo oliskaan. Oon muuten kerran juonu 12vkoa putkeen joka päivä ja krapula kesti 4vkoa...tästä on jo kyllä aikaa..VelttoV sanoi:Nyt turpoan helposti 6kg vuorokaudessa pienistä humaloista. Krapula kestää väh 3vrk. Pahana. Eli ei niin kiinnosta.
rintafile sanoi:Krapulapäivätkin voi oikeesti olla hauskoja
jarze sanoi:Oon muuten kerran juonu 12vkoa putkeen joka päivä ja krapula kesti 4vkoa...tästä on jo kyllä aikaa..