SINUN suhteesi alkoholiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
En ole koskaan ollut kännissä. Joskus saatan sitten ehkä jonku sidukan ottaa, jos ilmaseksi saisin, en kummempaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen lähiaikoina sortunut liiankin usein ryyppäämään...yleensä vähintään kerran viikossa. Pitäisi rajoittaa ja nyt pidänkin selvän viikonlopun (on helvetin hankalaa).

Jos joku tarjoaa niin kyllä voin pari olutta juoda, eli ehkä nelisen kertaa vuodess tulee maisteltua.. Ei ihan absolutisti linjalla, mutta ei kaukana siitä...

Richard75 sanoi:
26 vuotta meni ilman tippaakaan, nyt viimesen 3 vuoden aikana 0-5 siideriä tai olutta vuodessa.
Hatunnoston arvoinen suoritus! Riku on Pakkiksen virallinen itsekuri-idoli! :worship:

SledgeHammer82 sanoi:
Juon ainoastaan kahdessa tilanteessa : sillon kun on itsellä varaa viinaan tai silloin kun joku tarjoaa.
:lol2: Että ku repesin...vähä samoilla linjoilla määkin oon. Kerran viikossa naula päähän. Viimeksi eilen meni 6-päkki alkon lonkkua höystettynä 3vartin sisuviinapullolla ja sitten baariin...luulisin. Sisuviina on muutenkin mun salainen ase. Toivottavasti se ei oo kiellettyjen aineiden listalla... :david:

Aika raitista porukkaa tuntuu olevan. Mä olen sitä mieltä että kyllä sitä välillä juoda pitää jos vain mieli tekee. Ei ne treenit tai terveys siittä kärsi jos kerran parissa viikossa pullon aukasee.

Meni hermot sadan euron baari-iltoihin, joita mahtui kuukauteen yleensä muutama. Nykyään on varaa syödä ulkona sisäfilettä, kun ryyppää harvoin.

Se on vähän sama kuin; "vihan ja rakkauden välinen ero on todella pieni..":jahas:
Noh nykyään ei monestakaan syystä mene mielestäni ollenkaan..(pari, kolme olusta viikossa). Aikaisemmin meni parit "perseet olalle per viikko" tyylillä.
Nyt vain tajunnut ettei siinä ole mitään järkeä, millään tavalla, eikä treeneistäkään tule mitää..olkoon sitten laji kuin laji!..

:::Varmaan kerran pari vuodessa tulee vähän enemmänkin otettua edelleen, mutta en siitä mitään stressiä ala ottamaan:::

Ikinä en oo kännissä ollu. Enkä tuu olemaan :)

Todella raitista porukkaa täällä, mikä sinänsä on tietenkin ihan hienoa. Mulla on alkoholin kanssa ongelma, mutta koska tiedän sen, niin päätin jättää tämänkin viikon baarireissun väliin. Aloin yksi päivä pohtia, että jos aion tulla lajissani edes Suomen parhaaksi, niin alkoholin käyttöä on vähennettävä huomattavasti ja nyt tasitelen viikottain pullon henkeä vastaan.

En käytä alkoholia oikeastaan ollenkaan. Maksimissaan joku 1 siideri muutaman kerran vuodessa maun vuoksi. Huumeena sitä en käytä lainkaan.

Teollisuuspuhdistusaineena ja desinfiointiin ihan pätevää tuo alkoholi.

Viimeisen kahden vuoden aikana kerran juonu humalaan asti, se olikin sitten jo kunnolla. Muuten juomiset jääny todella vähiin kun ei yksinkertaisesti ole edes kiinnostanu

Kerran parissa kuukaudessa-puolessa vuodessa saatan baareissa oluen tai siiderin ottaa, tai vastaavasti ystävän tai ystävättären tupareissa tai vastaavissa hieman boolia ettei isännälle/emännälle tule paha mieli, räkäkännien ottaminen ei kuulu tapoihin ja sivistyneesti juomalla ei ole kankkusta aamulla,

Juominen on vähentynyt sitä mukaa, mitä enemmän on saliin panostanut. Enkä valita. Baareissa tulee käytyä, mutta aivan älytön ryyppääminen ja 'pään nollaaminen' ei enää kiinnosta. Mukavampaa ottaa sen verran, että on vähän rennompi olotila, mutta aamulla ei ole krapulaa ja voi syödäkin kunnolla ilman, että kaikki tulee heti ylös.

Ennen tuli juotua paljon, mut sit ku aloin kulkee salil heitin pois. Nyt taas kalja maistuu ja viimeviikol tuli kolmena päivänä juotua. viikon putkia en enää ota ku lompsa ja maha ei kestä. Tammikuus heitän pois.. tai yritan. ja rupeen taas treenaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom