Sheikkeri hakusessa

Masa76 sanoi:
Hera+malto sekoittuvat paremmin veteen,
kun laittaa hieman kaakaojauhetta sekaan. (esim.Oboy) :kippis1:

Jep, tuo on tullut huomattua moneen kertaan. Esim Evon Ultra vaahtoaa niin perkeleesti ja jättää paakkuja, mutta kun lisää teelusikallisen kaakaota, niin johan sekoaa hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
1. Laita himassa sheikkeriin tarvittavat jauhot. Heitä ritilällä vaikka koiraa.

Tämän jälkeen salille lähtö voi olla hankalampaa (ainakin polkupyörällä) kun on koira kivissä kiinni.

Itse käytän salilla intistä saamaani kenttäpulloa. Tämä sen takia koska se on täydellisen kokoinen, eikä vie tilaa niin paljoa repusta. Selkäreppuun kun ei mahdu niin paljoa tavaraa ja isompaa hankalampi käyttää pyöräillessä. Kotona sitten kunnon sheikkeri.

Nykypäivänä noi jauheet sekoittuu niin hyvin, ettei hyvän ravistelun jälkeen paakkuja paljoa ilmaannu. Ja jos ilmaantuu, niin hampaat ovat olemassa. Kai?

En tiedä onko tämä nyt taas todella :wanha: juttu, mutta itse huomasin tuossa kaupassa käydessäni että myyntiin oli tullut uudenmallisia sheikkereitä. Nyt ne ovat vihdoinkin asentaneet kierteet noihin pulloihin ettei kamat lennä enää pitkin kämppää. Kansiosakin oli muuttunut aika radikaalisti edelliseen verrattuna.Vanha oli soikea, tämä on "suippo" Hyllyssä oli siis Fastin ja jonkun toisen merkin sheikkereitä, mutta samalta valmistajalta noi kuitenkin tulevat.

Laffer sanoi:
En tiedä onko tämä nyt taas todella :wanha: juttu, mutta itse huomasin tuossa kaupassa käydessäni että myyntiin oli tullut uudenmallisia sheikkereitä. Nyt ne ovat vihdoinkin asentaneet kierteet noihin pulloihin ettei kamat lennä enää pitkin kämppää. Kansiosakin oli muuttunut aika radikaalisti edelliseen verrattuna.Vanha oli soikea, tämä on "suippo" Hyllyssä oli siis Fastin ja jonkun toisen merkin sheikkereitä, mutta samalta valmistajalta noi kuitenkin tulevat.
Itse en pitänyt tästä uudesta Fastin sheikkerimallista, koska tuo nokka, mistä juodaan on aivan surkean mallinen. Se on niin litteä, että juodessa ei pysty päästämään sheikkeriin korvausilmaa samalla, koska ainakaan minun suullani ei tuosta saa sellaista otetta, kuin esim. limsapulloissa, että ylähuulen yli pääsisi ilmaa sheikkeriin korvaamaan sieltä juodun nesteen. Nyt käy niin, että tuosta sheikkeristä saa siemaistua aivan pienen suullisen nestettä ja sen jälkeen alipaine sheikkerissä kasvaa niin isoksi, ettei nestettä enää tule sieltä ulos vapaaehtoisesti. Eli tuo nokan uudelleenmuotoilu on mielestäni mennyt aivan päin persettä. En sitten tiedä, mitä tuolla muutoksella haettiin, mutta mielestäni suunnittelijat onnistuivat pilaamaan sheikkerin kokonaan. :wall:

Ne kierteet kannen ja sheikkerin välissä sen sijaan ovat erittäin toimivat ja kätevät ja iso parannus entiseen. Tuo nokan muotoilu oli kuitenkin sen verran iso miinus, että kävin vaihtamassa toisen ostamani (käyttämättömän) sheikkerin liikkeessä vanhanmalliseen.

Hyvä tietää, itse en siis vielä tuollaista ostanut ja taitaa jäädä kaupan hyllyyn jos se nokka on on noin paska. No sehän olisi ollutkin jo liikaa vaadittu että tuo olisi ollut täydellinen. Itse haluaisin sellaisen sheikkerin jossa on sekä kansi että korkki kierteillä, silloin ei tarvitsisi ikinä pelätä että juoma leviää pitkin kämppää tai repun pohjalle.

Oneofus sanoi:
Siitä on hyvä juoda.
Kuinka muka? Koska jos sen nokan ottaa juodessaan kokonaan suuhun, niin sinne ei tosiaan pääse korvausilmaa ja nestettä tulee tasan pari ruokalusikallista ja sitten nesteen tulo tyssää. Tietysti, jos tykkää kurluttaa palautusjuomansa niin, että imaisee vajaan suullisen, päästää ilmaa, imaisee ja päästää ilmaa..., niin siinä tapauksessa tuo on ihan ok, mutta ei tuosta pysty normaalisti juomaan. Minä ainakin haluan, että protsku- tai palautusjuoman juominen on helppoa ja nopeaa eikä mitään kurlaamista.

Jylli81 sanoi:
Kuinka muka?

Myönnän, että tuntuu oudolle suussa tuo uusi muoto, mutta ilma kyllä pääsee sheikkeriin ihan hyvin. Tosin olen harjoitellut tätä vaativaa tehtävää varten jo vuosien ajan juomalla maitoa/mehua/Valion Pleikkaria suoraan tölkistä liikkuvassa bussissa/auton ratissa/kävellessä.

Jylli81 sanoi:
Itse en pitänyt tästä uudesta Fastin sheikkerimallista, koska tuo nokka, mistä juodaan on aivan surkean mallinen. Se on niin litteä, että juodessa ei pysty päästämään sheikkeriin korvausilmaa samalla, koska ainakaan minun suullani ei tuosta saa sellaista otetta, kuin esim. limsapulloissa, että ylähuulen yli pääsisi ilmaa sheikkeriin korvaamaan sieltä juodun nesteen. Nyt käy niin, että tuosta sheikkeristä saa siemaistua aivan pienen suullisen nestettä ja sen jälkeen alipaine sheikkerissä kasvaa niin isoksi, ettei nestettä enää tule sieltä ulos vapaaehtoisesti. Eli tuo nokan uudelleenmuotoilu on mielestäni mennyt aivan päin persettä. En sitten tiedä, mitä tuolla muutoksella haettiin, mutta mielestäni suunnittelijat onnistuivat pilaamaan sheikkerin kokonaan.
Miksei sitä kantta voi ottaa pois ja vetäistä sitä palautusjuomaa naamariin kolmessa sekunnissa siellä pukkarissa? Vai saako jengi jotain väristyksiä siitä, että saa kulkea sheikkerin kanssa ympäri kaupunkia ja pitää samalla vanhoja bodaristereotypioita yllä? :)

Tomi sanoi:
Vai saako jengi jotain väristyksiä siitä, että saa kulkea sheikkerin kanssa ympäri kaupunkia ja pitää samalla vanhoja bodaristereotypioita yllä? :)

Eiku kukaan ei usko, että oon ollu salilla, ellei oo sheikkeri kädessä.

Mut asiaan. Onhan se s****na ihme, ettei kunnollisia sheikkeritä ole. Metallinen, kierteellä ja kunnon juomanokalla. Hinnaks vois huoletta laittaa muutaman kympin. Ei luulisi olevan liian vaikeaa.

Noita Tomi ohjeita lukiessani välilä nauroin revetäkseni ja välillä vaan tuijotin ja mietin, et mikä pointti tossakin oli. Sitten luin viestiä eteenpäin ja kohta yksi toistui ja sitten kohta kaksi... NoRmaAlaLii???!

Jauhot sheikkeriin kotona ja vesi sheikkeriin ennen reeniä, ravista.
Saat valmiiksi sekoittunutta kamaa reenin jälkeen.
Enkä ikinä oo ymmärtäny ritiän pointtia.

Tomi sanoi:
10. Avaa suu
11. Juo palautusjuoma
12. Laita kansi kiinni
13. Pue ja mene kotiin

No voi saatana! Nyt mä tajusin miks kukaan meidän salilla ei sulje suitaan...

Kamoon Tomi, jos sä neuvot porukkaa, niin voisitsä olla vaikka VÄHÄN huolellisempi. :curs:

Tomi sanoi:
Miksei sitä kantta voi ottaa pois ja vetäistä sitä palautusjuomaa naamariin kolmessa sekunnissa siellä pukkarissa? Vai saako jengi jotain väristyksiä siitä, että saa kulkea sheikkerin kanssa ympäri kaupunkia ja pitää samalla vanhoja bodaristereotypioita yllä? :)
No koska tykkään juoda sen palautusjuomani yleensä jo salilla viimeisten treenisarjojeni tauoilla. Siellä ei ole kovin kätevää käydä irrottamaan sitä kantta yhtenään, vaan olisi hyvä, jos siitä nokasta pystyisi juomaan.

Vähän vanha tredi, mutta jos jotain sattuisi vaikka kiinnostamaan, niin vastataan nyt tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Elikkä suosittelen Pakkiksen sheikkeriä, kansi pysyy jämäkästi kiinni ja on tyylikäs :) Vertailukohtaa ei tosin ole kuin Nutri plussan sheikkeri josta on jauhot levinneet monesti pitkin koulureppua :jahas: Tuntuu muovi olevan jotenkin kovempaa tuossa Pakkiksen sheikkerissä vaikka luulisi että samalta valmistajalta nuo kaikki tilataan ja sitten vain painatetaan tekstit...

Niin ja ritilä on MUST

edit. Kielioppi on kivaa ;)

Siitä nokasta pystyy juomaan... FASTIN uus sheikkeri on noin miljoona kertaa parempiku se vanha, mis ei oo kierteitä...

Siitä juomisesta: Ei sitä sheikkeriä tarvi herranjumala kokonaan sinne suuhun yrittää laittaa... Avaa suun ja kaataa sen juoman "holona" alas... Juominen on myös todella nopeaa näin...

P.s. Ton "Palautusjuoman nauttiminen for dummies by Tomi"- postauksen vois laittaa FAQ-osiolle... LOL mitä läppää, ei mun tarvikkaa enää salilla vatsoja tehdä, voinhan lukea Tomin juomaohjeet ja saada vatsalihakset pumppiin koneen äärellä... :lol2:

Riiccia sanoi:
Vähän vanha tredi, mutta jos jotain sattuisi vaikka kiinnostamaan, niin vastataan nyt tuohon alkuperäiseen kysymykseen. Elikkä suosittelen Pakkiksen sheikkeriä, kansi pysyy jämäkästi kiinni ja on tyylikäs :) Vertailukohtaa ei tosin ole kuin Nutri plussan sheikkeri josta on jauhot levinneet monesti pitkin koulureppua :jahas: Tuntuu muovi olevan jotenkin kovempaa tuossa Pakkiksen sheikkerissä vaikka luulisi että samalta valmistajalta nuo kaikki tilataan ja sitten vain painatetaan tekstit...

Niin ja ritilä on MUST

edit. Kielioppi on kivaa ;)

Samat huomiot on minullakin, tosin vertailupohjana täysin samanlainen muistaakseni Wrangen sheikkeri. Mutta jotain muutosta tohon kanteen on tehty, se todellakin pysyy napakasti paikallaan. Taita se ura olla jonkinverra syvempi/tiukempi tai jotain. Ja ei johdu siitä, että vanha shekkeri on kulunut, samanlainen paska ollut alusta asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom