Sheikkeri hakusessa

Sitten on vielä olemassa Tupperware sheikkeri. On vähän saman näköinen kuin viralliset sheikkerit. Tupperware pöntössö on kanssa sellainen ritilän tapainen. Hyvä puoli tässä on se, että sillä voipi ravistella kerman vaahdoksi (esimerkiksi Irish coffeen :kuola: ).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Miks vitussa en saa kolmatta sivua näkymään? Toi majakanvartijan posti on kolmossivulla, mutta kun klikkaan seuraavalle sivulle, selain heittää taas kakkossivulle.

edit: nyt toimii

Tomi sanoi:
Sama kun aloittasi threadin, jossa itkee sitä, että nenä tukossa on niin perkeleellisen vaikea saada happea, kun ei vaan tajua avata suuta ja hengittää sen kautta. :wall:

Ja jos jollain ihan oikeasti on tuo ongelma hengityksen kanssa, niin suosittelen threadin avaamista mahdollisimman pian. Muuten voi apu tulla myöhässä (tosin olisiko se sitten niin valitettavaa?).

Laittakaa maltot tai dextroosit sheikkerin pohjalle, niin ei jää protskut pohjaan kiinni. :arvi:

Ja tuohon uusavuttomuuteen:

Nelosen deitti:

Äiti -82: Lapseni on sininen ja se ei hengitä, mitä teen?
Valvoja: Viive 12 min.
:curs:

Tomi sanoi:
Oli tsoukki, mutta joku itki oikeasti tuosta samasta asiasta tässä muutama kuukausi sitten. Valitteli kovasti sitä, kun kuiva jauho jää keoksi siihen ritilän päälle, kun jauhoa laitetaan sheikkeriin. Kysymys kuuluukin: jos sitä ritiliää ei oikeasti tajua ottaa pois ennen kuin sinne sheikkeriin laitetaan jauhot, kuinka helvetissä tällaiselta henkilöltä onnistuu normaalit arkiset askareet, kuten hengittäminen, käveleminen ja kuseminen?

Sama kun aloittasi threadin, jossa itkee sitä, että nenä tukossa on niin perkeleellisen vaikea saada happea, kun ei vaan tajua avata suuta ja hengittää sen kautta. :wall:
Ei stana :eek: mennynnä ohi moinen thredi, siis ei helevetti :lol2: Kuinka joku edes voi olla niin tyhmä :jahas:
Juu mä hiukka ihmettelin siinä keijo s:n viestissä sitä :wanha: "hymiöö"

Sumu sanoi:
Evolutionin ultra taitaa olla hiukka kiinnijäävää sorttia...
Tuokin taitaa olla niin satsista kiinni. Heinäkuussa tilasin ultraa niin jäi kyllä kiinni pohjaan ja vaahtos aivan perkeleesti, mut nyt tilasin taas ultraa niin ei tee kumpaakaan.

Muistattehan ravistella sen jauhon sekaisin siellä sheikkerissä ennen veden lisäämistä?

edit: ennen kuin joku kysyy, niin ei, sinun ei tarvitse itse olla fyysisesti siellä sheikkerissä ravistelemassa.

Kimple sanoi:
Onko tollasia normishekkereitä olemassa, jossa se korkki ois kierteellä? Siis ei mitään juomapulloa vaan sheikkeri. Kyllä sitä ihan säännöllisesti ainakin kerran kuussa tulee ravisteltua palautusjuomat pitkin keittiötä...

Mulla on tuo kuuluisa Buchsteiner-shakeri, ja sillä kohta 2-3 vuotta sekoitellut protskuja huolettomasti näppäimistönkin päällä eikä kertaakaan ole kyllä läsähtänyt mihinkään suuntaan.

Katsotaan että korkki menee suoraan ja ritilä on sisällä suorassa, ja sitten painetaan se kiinni. Se pysyy ja taatusti, irroittamisessa vaaditaankin jo sormivoimia. ;)

Niin, kyljessä lukee twinlab ja lienee ostettu jostain netin kaupasta jonka nimeä en enää muista..jokin fitness mutta ei jr-fitness. :)

hoh, hyvää juttua porukalla kun ei protskun sekoittaminenkaan luonnistu. :)

Mulla on milloin mitäkin sörsseliä shakerissa, ritilä ON ilman muuta paikallaan, onkos kumma jos on litkussa möykkyjä jos tuo pitää heti heittää mäkeen.

Laitan yleensä herat, maltot, vitamiinit, ja kreatiinit shakeriin, ja se saattaa olla esim. duunissa mukana ja työvuoron päätteeksi avaan vähän korkkia ja lurautan vettä sisään, muutama heilautus ja juoma kurkkuun, simple as that? :kippis1:

Ja arvon herrat, kun niitä jauhoja laitetaan etukäteen sinne, on syytä katsoa että shakeri on KUIVA sisältä, tai kuivuneet paakut ovat tosiasiaa. :jahas:

Laffer sanoi:
Toi toimii sillon hyvin jos juomaa tekee kotona mutta itse kun haluan viileää palautusjuomaa enkä taskulämmintä niin sekoitus on tehtävä vasta treenin jälkeen pukuhuoneessa jolloin jauhot ovat tietysti jo sheikkerissä.

Eiko niita jauhoja voi kuljettaa pienessa muovipussissa ja sielta kaataa sinne sheikkeriin?

Mina annostelen aamulla ennen toihin lahtoa proteiinit valmiiksi pieniin muovipusseihin.
Niista on kateva kaataa jauhot sheikkeriin ja tehda juoma silloin kun on sen aika. Ja ei tarvitse juoda niita taskulampimia litkuja.

Voima sanoi:
Mina annostelen aamulla ennen toihin lahtoa proteiinit valmiiksi pieniin muovipusseihin.
Niista on kateva kaataa jauhot sheikkeriin ja tehda juoma silloin kun on sen aika. Ja ei tarvitse juoda niita taskulampimia litkuja.
Joo, milloinkahan joku lisäravinnefirma alkais myymään kylmiä jauheita. Mike, onko pakkotoistolla suunnitelmissa? :rolleyes:

Voima sanoi:
Mä olen ratkaissut ton ongelman sillä, että olen haalinut sheikereitä aimo kasan :D

Kayhan se noinkin Tylerd. :D Mulle on helpompaa ainakin saada mahtumaan reppuun noi pussit kuin sheikkerit. Tosin siihenkin ois ratkaisu: isompi reppu.
Mutta jokainen tehkoon tyylillaan.

Voima sanoi:
Kayhan se noinkin Tylerd. :D Mulle on helpompaa ainakin saada mahtumaan reppuun noi pussit kuin sheikkerit. Tosin siihenkin ois ratkaisu: isompi reppu.
Mutta jokainen tehkoon tyylillaan.
Niinpä :D Mulla on iso reppu ja vielä isompi eväskassi. Tosin ei noita jauhoja lepopäivinä tule niinkään litkittyä, mutta joskus kuitenkin :thumbs:

keijo s sanoi:
Mä olen jo vuosia käyttänyt feeliksin viiden desin suolakurkkutölkkiä, paremmaksi ei sheikkeri mun mielestä voi mennä. Hinta 1,60€ lähimmässä alepassa täytteineen (täyte kannattaa poistaa ennen käyttöä) :jahas:
Samanlainen kurkkupurkki toimii itselänikin kotona sheikkerinä,
salilla käytän Varusmiespalvelus aikaista kenttäpulloa. :evil:

Hera+malto sekoittuvat paremmin veteen,
kun laittaa hieman kaakaojauhetta sekaan. (esim.Oboy) :kippis1:

Ei hyvää päivää!!!

Tässä nyt kun luin tän viestiketjun läpi tuli mieleen, että mites ihmeessä näinki tyhmä potari on ikinä saanu ees juotuu koko palautusjuoman.
Jotenki oon vaan aina siinä onnistunu ilman suurempia huolia.

Aika vaikeelta tuntus koko homma nyt ku sitä alkaa näin tarkemmin analysoimaan...
Täytyy koittaa jatkossaki jos onnistus vaikka nyt tiedänki kuinka vaikeeta seki voi olla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom