Sheikkeri hakusessa

Tomi sanoi:
Ei helvetti... Voisitko nyt kertoa tarkemmin, että miksi se proteiini ei sekoitu ilman ritilää? Itse heitän sen ritilän aina huitsin vittuun, koska sillä ei tee yhtään helvetin mitään. :jahas:
Kyllä se vaikuttaa aika oleellisesti siihen sekoittuvuuteen ainakin mulla.
vilma-liina sanoi:
Ite laitan treenin jälkeen sheikkeriin ekaksi veden, ja sitten vasta purut, niin ei jää hitustakaan sinne alareunaan pyörimään.
Itse teen kans tuossa järjestyksessä paitsi että teen sen drinkin jo valmiiksi kotona ja drinkin kans salille ja treenin jälkeen heitän sen hetulaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli joskus kierrekorkillinen sheikkeri, mutta siitä ei ollut mihinkään. Eihän se kyllä miltään huippulaadukkaalta tuotteelta näyttänyt ostaessa, mutta luottamus kierrekorkkiin oli kova. No, ne kierteet olivat helvetin väljät ja tavaraa tuli pikkuhiljaa reunoja pitkin läpi sekoittaessa ja sen jälkeen.
En hirveästi käytä kaikkein kalleimpia protskuja, joten aina sitä hiukan joutuu ravistamaan sheikkeriä.

Kyllä mä sellaista kierrekorkkia vielä joskus kokeilen, jos vaan sattuu uskottavamman näköinen kohdalle.

Niin, ja sitä ritilää olen nykyisissä sheikkereissä käyttänyt. Lähinnä varmuuden vuoksi, kun joskus on paakkuja ollut ja ei sen käytöstä kumminkaan ihmeellistä lisävaivaa ole mulle ollut.

Energia sanoi:
Miksi jotkut sekoittavat veden palautusjuomaan vasta treenin jälkeen?
Siks koska he haluavat että purkin reunoille jää proteiinia :), jotka saa sormilla kaivaa reunoilta poies.

Tuo ritilähän hidastaa kovasti toimitusta kun joutuu lapioimaan jauhot sen läpi. Sais olla isommat reiät tai vaihtoehtoisesti pienempää protskua :lol2: :wanha:

Itellä on kans tapana tehä toi palari jo ennen salille lähtöä, yleensä limu- tai danone-pulloon. Ensin kylmä vesi ja sitten jauhot. Tolleen ku tekee ajoissa ni jauhot ehtii paremmin sekottuu sinne veteen ja pääsee treenin jälkeen suoraan nauttimaa.

neutraali sanoi:
Kyllä se vaikuttaa aika oleellisesti siihen sekoittuvuuteen ainakin mulla.

Joo kyllähän se ritilä auttaa ettei jää niin herkästi paukkuja juomaan. Tietysti jos sattuu käyttämään jotain ultrasuperhyperhiukkaskiihdyttimessäsuodatettua jauhoa niin se varmaan kaataa vedenkin sun puolesta shakeriin.

Tomi sanoi:
Miksi jotkut sekoittavat veden palautusjuomaan jo ennen treeniä?
Koska on helpompaa sekoittaa kotona omassa rauhassa ja en luota kuntosalin (kellarin) likaisiin vesihanoihin. Ei tarvitse treenin päätteeksi raahautua hanalle, kaataa vettä ja sekoitella kun voi optimaalisesti juoda valmiin seoksen heti treenien jälkeen. :)

keijo s sanoi:
Tuo ritilähän hidastaa kovasti toimitusta kun joutuu lapioimaan jauhot sen läpi. Sais olla isommat reiät tai vaihtoehtoisesti pienempää protskua :wanha:
Olihan toi keijo s oikeesti zoukki :jahas:

Tomi sanoi:
Ei helvetti... Voisitko nyt kertoa tarkemmin, että miksi se proteiini ei sekoitu ilman ritilää? Itse heitän sen ritilän aina huitsin vittuun, koska sillä ei tee yhtään helvetin mitään.
Katoppas kun mä lyön palkkariin maltoa 90g ja ainakin tuo malto mitä mulla on jää sellasille opossumin kokoisille klönteille ilman ritilää :jahas: Pelkkä protsku kyllä sheikkaantuu vaikka lasissa kun hiukka huljuttelee....

Energia sanoi:
voi optimaalisesti juoda valmiin seoksen heti treenien jälkeen. :)
Ja taskulämpimänä :itku:

Tomi sanoi:
Nyt jumalauta hei, te käytte salilla ja itkette siitä, kun ette saa yhtä helvetin jauhoa sekaisin sheikkerissä?

Tässä ohjeet ratakiskosta väännettynä:

1. Laita himassa sheikkeriin tarvittavat jauhot. Heitä ritilällä vaikka koiraa.
2. Treenin jälkeen ota sheikkeri pois repusta. Jos et ota sheikkeriä pois repusta, näytät hassulta kun juot palautusjuomaasi. Lisäksi veden laskeminen reppuun voi päättyä ikävästi.
3. Ota sheikkerin kansi pois. Sekin helpottaa huomattavasti veden saamista sheikkeriin.
4. Laske hanasta kylmää vettä jauhojen päälle sellaisella kohtuullisella paineella.
5. Laita kansi KIINNI!
6. Pidä toisella kädellä kantta sheikkerissä kiinni, ja ravista sitä perkeleen sheikkeriä kovempaa kuin brittiläinen au-pair.
7. Hakkaa tarvittaessa kevyesti sheikkerin pohjaan, jos jauhot meinaa jäädä möykyksi pohjalle.
8. Ravista lisää
9. Toista tarvittaessa kohdat 7 ja 8! Jos et ole vielä tehnyt kohtaa 2, on nyt korkea aika tehdä se. Jos toistat kohdan 4 liian monta kertaa, saat palautusjuoman syliisi. Jos toistat "mustankissanpaksutposket" 18 kertaa peräkkäin sekoamatta sanoissa, olet kova jätkä.
10. Avaa suu
11. Juo palautusjuoma
12. Laita kansi kiinni
13. Pue ja mene kotiin

:worship: :rock: :rock: :rock: :worship:

Liike lahtee ranteesta. :D
Ei ole viela jaanyt yksikaan proteiinijauho sekoittumatta. Eika ole jaanyt reunoille mitaan kokkareita. Ja useimmiten kaytan ihan halpisheraa.
Ensin vetta pohjalle ja sitten jauhot ja lisaa vetta. Seuraavaksi kansi kiinni ja ravistetaan ja kumotaan juoma suuhun.

Miten voi taas näin pienestä asiasta tehdä näin suuren ongelman? Kyllä se on käyttäjästä hyvin pitkälti kiinni jos shakeri ei toimi.

Evolutionin ultra taitaa olla hiukka kiinnijäävää sorttia, siis jos sen laittaa shakeriin ennen vettä. Kaikki muut käyttämäni sotkut sekoittuvat ilman suurempia onlgemia normaalilla ritilällä varustetulla shakerilla. Juomakin pysyy kivasti shakerissa kun ravistelutekniikka on oikea...

Tästäkin aiheesta uikutetaan tasaisesti vajaan vuoden välein...

Voima sanoi:
Ensin vetta pohjalle ja sitten jauhot ja lisaa vetta. Seuraavaksi kansi kiinni ja ravistetaan ja kumotaan juoma suuhun.

Toi toimii sillon hyvin jos juomaa tekee kotona mutta itse kun haluan viileää palautusjuomaa enkä taskulämmintä niin sekoitus on tehtävä vasta treenin jälkeen pukuhuoneessa jolloin jauhot ovat tietysti jo sheikkerissä.

Laffer sanoi:
Toi toimii sillon hyvin jos juomaa tekee kotona mutta itse kun haluan viileää palautusjuomaa enkä taskulämmintä niin sekoitus on tehtävä vasta treenin jälkeen pukuhuoneessa jolloin jauhot ovat tietysti jo sheikkerissä.
Nirso :D. Ei se neste kyllä siinä treenin aikana kerkeä edes takulämpimäksi mennä ellei sitä säilytä salilla jossain patterin päällä ootattamassa.

keijo s sanoi:
Mä olen jo vuosia käyttänyt feeliksin viiden desin suolakurkkutölkkiä, paremmaksi ei sheikkeri mun mielestä voi mennä. Hinta 1,60€ lähimmässä alepassa täytteineen (täyte kannattaa poistaa ennen käyttöä) :jahas:

Heh samaa kurkkutölkkiä oon käyttänyt himassa paitsi että mun taitaa olla 750ml tölkki. Adidaksen tavallinen 750ml urheilujuomapullo korvaa mulla sheikkerin salilla. Ravistelee sitten vaan reippaasti niin kyllä ne jauhot saa liukenee ihan hyvin ilman ritilääkin :)

Tylerd sanoi:
Olihan toi keijo s oikeesti zoukki :jahas:
Oli tsoukki, mutta joku itki oikeasti tuosta samasta asiasta tässä muutama kuukausi sitten. Valitteli kovasti sitä, kun kuiva jauho jää keoksi siihen ritilän päälle, kun jauhoa laitetaan sheikkeriin. Kysymys kuuluukin: jos sitä ritiliää ei oikeasti tajua ottaa pois ennen kuin sinne sheikkeriin laitetaan jauhot, kuinka helvetissä tällaiselta henkilöltä onnistuu normaalit arkiset askareet, kuten hengittäminen, käveleminen ja kuseminen?

Sama kun aloittasi threadin, jossa itkee sitä, että nenä tukossa on niin perkeleellisen vaikea saada happea, kun ei vaan tajua avata suuta ja hengittää sen kautta. :wall:

Energia sanoi:
Miksi jotkut sekoittavat veden palautusjuomaan vasta treenin jälkeen?

Ennen tehtynä se maistuu mun mielestä ekstra pahemmalta.
Ja lisäksi ei ole vaaraa, että se aukeaa ja mehut pihalle. Kuten on joskus tapahtunut.

Minäkin jätin ton ritilän pois kun huomasin että siitä ei ole kuin haittaa... esim. palari vaahtoaa ihan perkeleesti jos siinä on ritilä paikallaan...(riippuu tietysti kuinka kauan sitä hakkaa sekaisin...) Itekin sekoitan palarin kotona ennenkuin lähden salille en ole huomannut että olisi kerinnyt lämpeämään siinä ajassa kun treenaa. Mun mielestä tolla maulla ei ole mitään merkitystä onko sen tehnyt kotona vai vasta treenin jälkeen... :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom