Sheikkeri hakusessa

Mulla on toki myös kaikin puolin toimivia sheikkereitä, ne on niitä vanhan mallisia pyöreällä suuaukolla varustettuja lippakorkkisia jotka vaan painetaan kiinni. Välillä on päiviä kun tekis mieli vipata kaikki muut menemään ja hakea näitä lisää, mutta ei vaan raaski (eikä näitä saa niin ihkuissa väreissä!:rolleyes:).

Puhut MixMasterista, sheikkeireiden kuninkaasta. Melkeimpä kaikki muut shakerit täyttä paskaa. Kierteet menevät, kannet halkeilevat jnejne, mutta uskolliset MixMasterit ne vaan porskuttaa vuodesta toiseen.

Helpoimmalla pääsee, kun käy vaikka Aminopörssistä tilaamassa 5kpl noin 3e/kpl. Saahan MixMastereistakin maksaa jotain 8e/kpl jos haluaa saman shakerin jollain Gaspin logolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on kestänyt parhaite, ei hajoa kierteen, kannet tms..

X190.jpg

Ostin Fitfarmin sheikkereitä kun olivat edullisia. Kumpikaan ei ole pitänyt juomia sisällä edes uudesta, aina saa jonkun paperin/pyyhkeen sisällä sekoittaa jos ei halua juomia lattialle. Ei jatkoon.
Mun mielestä paras sheikkeri on (kokemuksia kymmenistä):
blender-bottle-2-pack-w-wire-shaker-ball-original-assorted-colors.jpg

Koskaan ei vuoda, pallon olen heittänyt roskiin jo aikaa sitten.

Joo FitFarmin kuten myös muissa "kierrehörppykorkillisissa" se varsinainen kansi halkeaa sen "muovivalun" kohdalta, siihen tulee pieni (5mm) halkeama jota ei näe kuin valoa vasten, sheikatessa sieltä kuitenkin lentää tavaraa reilusti läpi.

SmartShakerista pettää se hörppykorkki, kuten aikaisemmin joku jo sanoikin että liian pehmeää materiaalia ja se murtuu jo muutaman käyttökerran jälkeen (n. 30x ?). Jossain välissä tilattaessa tuli varakorkki suosiolla mukana.

Spiderbottlen (esim fastin uutuudet, jossa se jousi siellä sisällä) postaa ensimmäisenä hörppykorkin sarana - ei tosin haittaa käytössä jos ei kovin tipauttele sitä korkkia. Itse suosin kuitenkin tätä suuren mittatilavuutensa ansiosta.

Buchsteinerin perinteiset mm. fastin "vanhat" shakerit (ja monella muulla logolla varustettuna) on taas toiminu pisimpään. Tosin, niissä saa olla sen kannen kiinnityksen kanssa tarkkana; vähänkään väärällä kierteellä niin palkkarit on pitkin lattioita - nimimerkillä taas eilen konttasin rätin kanssa.

Blenderbottlessa näyttäs olevan tuo hörppykorkin sarana hieman erilainen; jos tuo korkki on kovaa muovia eikä pehmyttä materiaalia niin tuo vois olla jopa kestävä. Tästä ei olekaan kokemusta, tilaukseen menee.

Kaikki shakerit pesen koneessa.

Tuo MixMaster / Tebaan postaama Fastin sheikkeri on juurikin se joka mulla toimii (mulla on parilla eri logolla varustettua kappaletta). Ihmettelen vaan että miksi Dietmixin logolla varustettu pienempi samanmallinen ei toimi. Noh, ei voi tietää.
9c7dd7dc.jpg

Kiva kuulla että muillakin on nuo SmartShakerit olleet ongelmallisia, enpähän tilaa ainakaan lisää niitä.

Mulla on töissä vesipullona kierrehörppykorkillinen ja toimii ihan ok, niin kauan kuin en pese sitä tiskikoneessa. Sitä päivää sitten vaan odotellessa kun kansi murtuu ja vedet on pitkin pöytää.... :rolleyes:

Blender Bottle Sportmix, se pienempi versio. Kun palkkari on sellaset 200ml, miksi ihmeessä käyttää ylisuurta 1L isokokoista pulloa? Sisällä oleva metallinen pallo sekoittaa myös paremmin kuin ritilä eikä vahdota yhtä paljon. Kylläpä kesti löytää tämäkin...

Kai nyt nykyajan herat ja maltot sekoaa niin, että moisia vatkauspalloja ja metallikikkareita tarvita? Itse olen ainakin viskannut noista Blendmixin sheikkereistä ritilät aikoja sitten jo roskiin. Turhaa tiskiä ja ei omilla palkkareilla ainakaan jää kökön kökköä.

Pakko raportoida, kun en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tilasin salihanskat ja samalla Better Bodiesin logolla varustetun Blender Bottlen (se 700ml kun muita kokoja ei samassa puljussa myyty). Tosi kiva, ja sekoittuu nätisti juomat eikä valuta jämiä treenikassin pohjalle. Mutta se itkunauruosuus: liian korkea, ei mahdu tiskikoneen ylätasolle. :rolleyes: Ja alatasolla se lentelee sitten johonkin nurinpäin. Ei juma... Tiskataan se sitten käsin. Nih.

En tiedä mitä heraa ja maltoa Joxuz juo, mutta ainakaan nämä mun kiukkumahalle käyvät protskut ei edes ritilän kanssa sekoitu aina ilman paakkuja. Varsinkin soijaprode on sellasta tönkköä että jää helposti göggöjä.

Mutta se itkunauruosuus: liian korkea, ei mahdu tiskikoneen ylätasolle. :rolleyes: Ja alatasolla se lentelee sitten johonkin nurinpäin. Ei juma... Tiskataan se sitten käsin. Nih.

Tämän ko. syyn takia käytän vain noita matalia ja pieniä shakreitä ja ainakin itselleni niihin mahtuu aivan riittävästi tavaraa sisään kerralla, eikä tarvitse itkeä pestessä vaan antaa koneen pestä... ylätasolla.

Mahtuu joo munkin juomat pienempäänkin, vielä kun jossain tulis vastaan tollanen pikkuisempi blender bottle. :D Pitänee ulkoistaa metsästys ja kirjoittaa joulupukille.

En tiedä mitä heraa ja maltoa Joxuz juo, mutta ainakaan nämä mun kiukkumahalle käyvät protskut ei edes ritilän kanssa sekoitu aina ilman paakkuja. Varsinkin soijaprode on sellasta tönkköä että jää helposti göggöjä.
Muitakin on tullut juotua, mutta nyt taitaa olla heratkin massilta samoin kuten malto. Creatiini taas ftukusta, jos sillä jotain merkitystä on. Ei mulla vaan tuu kökön kökköä :D Ja ritilät tosin nakannut roskiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom