Sheikkeri hakusessa

En jaksanut selata koko threadia läpi joten en tiedä onko joku jo ehdottanut seuraavaa. Itse käytän sheikkerinä 0.5 litran tyhjää muovista fantapulloa (kai se voi spritepullokin..). Siihen sitten laitan purut ennen treeniä mummon vanhalla suppilolla. Nesteet sisään, korkki kiinni ja ravistus. Sekoittuu yleensä täydellisesti kun olen ennen treeniä miksin tehnyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimii kyllä hienolla proteiinijauholla mutta jos tavara on vähänkään jäykempää niin saattaa jäädä suppiloon kiinni.

Ritilän päälle on muuten kätevä heittää treenin jälkeen nautittavat napit, ei tarvitse kantaa mukanaan mitään ylimääräisiä purnukoita/pusseja.

Laffer sanoi:
Toimii kyllä hienolla proteiinijauholla mutta jos tavara on vähänkään jäykempää niin saattaa jäädä suppiloon kiinni.

Kyllä se sinne painuu kun naputtelee sormella suppilon reunaa sopivalla voimalla. Jos suppilo tuntuu liian tiukalta voi paperista helposti vääntää kartion, jonka kapeamman pään säde on 0.00001 millimetriä pienempi kuin pullon suun säde.

Kuten sanoin niin riippuu pitkälti mikä jauho on kyseessä, itse olen aiemmin käyttänyt suppiloa mutta en enää jaksa naputella jauhoja sisään. Helpompi mättää sheikkeriin suoraan desimitalla, ja sheikkeri on helpompi putsata kun pääsee harjalla sorkkimaan.

Integrandi sanoi:
Kyllä se sinne painuu kun naputtelee sormella suppilon reunaa sopivalla voimalla. Jos suppilo tuntuu liian tiukalta voi paperista helposti vääntää kartion, jonka kapeamman pään säde on 0.00001 millimetriä pienempi kuin pullon suun säde.

Kovin on kätevää verrattuna siihen vaivaan jonka shakerin ostamisessa joutuu näkemään. Raahautuu kauppaan, antaa kauppiaalle about 5 euroa ja marssii kotiin shakerin onnellisena omistajana. Ja jo alkaa palautusjuoman nauttiminen onnistua vaivatta, ilman kikkailua suppiloiden ja limsapullojen kanssa.

Sumu sanoi:
Kovin on kätevää verrattuna siihen vaivaan jonka shakerin ostamisessa joutuu näkemään. Raahautuu kauppaan, antaa kauppiaalle about 5 euroa ja marssii kotiin shakerin onnellisena omistajana. Ja jo alkaa palautusjuoman nauttiminen onnistua vaivatta, ilman kikkailua suppiloiden ja limsapullojen kanssa.
En enää edes ihmettelisi, jos joku pakkislainen täräyttäisi joku kaunis päivä ilmoille vakavan kysymyksen palautusjuomajauhosekoituksen inhaloimisesta suoraan keuhkoihin. Jotkut ne vaan tykkäävät tehdä asiat niin vaikeasti kuin ikinä mahdollista.

Kyllä on ihmisillä taas melkoiset ongelmat elämässään. Taitaa olla jokunen vuosi, kun oli juttua sheikkereiden kannen kiinni laitosta. Samaa sarjaa tämän threadin kanssa.

Mulla kolme vanhempaa sheikkeriä ja yksi tupperwaren sekoittaja. Kaikki toimii kuin junan vessa. Kannet menee hyvin paikoilleen ja kertaakaan ei ole tavaret seilille lennellyt.

Toivottavasti nämä "uusavuttomat", jotka eivät saa kansia pysymään kiinni tai pulvereita muuten sekaisin, eivät koskisi ikinä märkiin droppeihin.

Mun yksi kaveri väkästi aikoinaan noiden limupullojen kanssa, vi**u kun oli näppärän näköistä tuhraamista niiden paperisuppiloiden kanssa :david:

Kaipa nänä threadit ovat jollekkin tärkeitä tiedonlähteitä. Jos ei sheikkeriä muuten hesasta löydä...

edit:typo

Jumppaope sanoi:
Kyllä on ihmisillä taas melkoiset ongelmat elämässään. Taitaa olla jokunen vuosi, kun oli juttua sheikkereiden kannen kiinni laitosta. Samaa sarjaa tämän threadin kanssa.

Jokaisessa shakereita koskevassa threadissa on tismalleen sama sisältö, aina. Järjetöntä säätöä ja erilaisten limsapullojen ja säilykepurkkien vertailua, jotta voi säästää sen 5e.

Sumu sanoi:

Vai olikohan ketjun aloittajan tarkoitus löytää itselleen sheikkeri, jossa on mahdollisesti KIERRE ja joka pysyy KIINNI.

Hmm...kikkailua?

1. avataan sheikkerin kansi vs avataan limsapullon korkki
2. jauhot sisään vs jauhot sisään SOPIVALLA suppilolla
3. ravistetaan niin perkeleesti vs ravistetaan niin perkeleesti

Täytyy kyllä lopuksi todeta meneehän tuon limukkapullon kanssa noin 27 sekuntia enemmän aikaa.

Noh, jos haluaa sen kierrekorkin niin fastilta löytyy. En oo ite testannu mut infot tuli mailissa. Suosittelen silti pakkiksen sheikkeriä koska jauhot menee sekaisin noin 217% paremmin kuin tavallisella, ja testosteritasot nousee 400%!

( :love: )

Laffer sanoi:

Puristat pullosta ja päästät irti, niin alipaine imee jauhot pulloon... En nyt käsitä mikä tässä on niin vaikeata. Mulle ei ainakaan mikään, joten turhaan mitään sheikkereitä mennä ostamaan. Limupullo ei ainakaan leviä kassissa!

Sitten jotkut valittivat, että kotona sekoittaessa tulee juoma on taskulämmintä treenin jälkeen -> Laittakaa juoma pakastimeen puoli tuntia ennen kuin lähdette treenaamaan ja treenin jälkeen se on sopivan kylmää.

:kippis1:

Eikö noita nettikauppoja ole vähän joka kulmalla? Luulis löytyvän.

Minkäslaisia sheikkereitä jengillä on? Onko värillä/merkillä/mallilla väliä? Mä olen aiemmin ajatellut että sheikkeri kuin sheikkeri, ei väliä. Mutta nyt on tullut pari juttua vastaan ja on pistänyt miettimään... [Avautumisvaroitus!]

Kaikki sheikkerit ei pidä nesteitä sisällä. Ai että miten ärsyttävää kun sheikkerin sisällä on vielä jämänesteet, heität sen treenikassiin satavarmasti suljettu ja oikeilla kierteillä, ja himassa avaat kassin ja toteat että ne ihanat protskuliemijämät on pitkin kassia kun kansi on vuotanut pikkuhiljaa (ravistaessa ei kuitenkaan vuoda). Ainakin pinkki tyttöjen Dietmix-sheikkeri tekee mulla tätä. Käytän silti, mutta kannan sen kotiin autossa pystyasennossa enkä vahingossakaan laita sitä kassiin.

Kaikki sheikkerit ei ilmeisesti rakasta tiskikoneita. Eniten vituttaa se että tilasin aikoja sitten aika hintavan SmartShake V2 hifistelysheikkerin, silloin kun ne tuli myyntiin. Hurjan ihana idea että saa palkkarit sinne alaosaan, ei tartte käyttää vedelle/laturille/palkkarille eri pulloja. Mutta se saakelin korkin muovi on niin pehmeää ja korkin hörppimiskansi niin tiukalla sovituksella että reunat painuu sisään, menee rikki ja ei se sitten enää ole tiivis. Jee! Tekeekö muilla tätä? Vai onko mulla tästäkin maanantaikappale? En tiedä johtuuko tämä tiskikoneessa pesemisestä vai onko toi kansi vaan niin paska ettei sovi kunnolla ja sitten olen runnonut sen paskaksi... Haluaisin uuden tällaisen, mutta en halua maksaa kymmentä euroa jos se seuraavakin on viallinen.

Ja nyt on tullut nämä uudet hienot kierrekorkkimalliset. Siis joissa on se hörppimisosakin kierrekorkki. Mulla tosiaan on se tiskikone ja olen laittanut niitäkin koneeseen. Sen jälkeen saakin sitten ihan tosissaan sovitella sitä hörppimiskorkkia kierteille, en ole varma kumman osan kierteet vetää kieroon koneessa mutta muutaman minuutin saa kikkailla että saa kierrekorkin kiinni tiiviisti. Pesettekö te muut näitä tiskikoneessa, ja mihin te laitatte sen pienimmän osan eli pyöreän irrallisen kierrekorkin?

Mulla on toki myös kaikin puolin toimivia sheikkereitä, ne on niitä vanhan mallisia pyöreällä suuaukolla varustettuja lippakorkkisia jotka vaan painetaan kiinni. Välillä on päiviä kun tekis mieli vipata kaikki muut menemään ja hakea näitä lisää, mutta ei vaan raaski (eikä näitä saa niin ihkuissa väreissä!:rolleyes:).

Ainiin, sekin vituttaa kun jos juon laturin himassa ja laitan siihen samaan huuhdeltuun sheikkeriin palkkarijauhot valmiiksi. Menen salille ja treenin jälkeen laitan vedet sekaan ja ravistan. Ja osa niistä jauheista on jäänyt sitkeiksi klimpeiksi pohjaan ja reunoihin kiinni eikä suostu sekoittumaan veteen. Joten käytän eri sheikkeriä laturille ja palkkarille. Onneks mulla tosiaan on se tiskikone...

Miten paljon voi ylipäätään saada ärsytystä aikaiseksi niinkin pienestä asiasta kuin sheikkeri? Voi morjens! :D

Itse käytän vain sen kokoisia sheikkereitä, että ne menevät pesukoneen yläosaan ongelmitta eli noita pienempiä malleja. Ihan riittävästi saa nestettä sisään ja siinä on sellainen korkki, josta sitä nestettä saa lisättyä jos ei tunnu riittävän... Eli pitää kestää pesukone, ei tietenkään vuotaa ja mahtua sinne pesukoneen yläosaan ettei se varaa tilaa alhaalta tuhottoman paljon. Väri jne. ei ole kriteeri, mutta parempi on jos siitä näkee läpi niin tulee vähemmän yllätyksiä.

Itsellä on vaimon jostain reenivaatetilauksesta kaupanpäälle tullut "paremmat ruumiit" shaakeri jossa on sisällä semmoinen jousipallo. Käytän paljon riisi- ja soijaproteiinia jotka tuppaa tiljaantumaan herkasti normisheikkeriin jos vatkaus on vähänkin heikkoa. Sitte palkkaria vetäessä suuhun muljahtaa peukalon kokoinen mölli limaista soijaa. Tuo pallosheikkeri on eliminoinut tämän tiljaantumisen lähes täysin.

Ainiin, sekin vituttaa kun jos juon laturin himassa ja laitan siihen samaan huuhdeltuun sheikkeriin palkkarijauhot valmiiksi. Menen salille ja treenin jälkeen laitan vedet sekaan ja ravistan. Ja osa niistä jauheista on jäänyt sitkeiksi klimpeiksi pohjaan ja reunoihin kiinni eikä suostu sekoittumaan veteen. Joten käytän eri sheikkeriä laturille ja palkkarille. Onneks mulla tosiaan on se tiskikone...

Toi on kyllä ärsyttävää jos sheikkeri on kostea, niin helposti jää se jauhe klönteiksi sinne pohjaan jos ensin laittaa jauhot.. Jos haluat vähän säästää tiskissä, niin palkkari annos minigrip pussiin, ja sit treenin jälkeen siihen huuhdeltuun sheikkeriin vesi ja palkkari sieltä minigrip pussista..

Kaikenlaisiin ongelmiin ne ihmiset törmää.

Homma ratkee sillä, kun heittää kotona sheiklerin pohjalle lisäksi desin nestettä, niin ei tuu tatinaa sheikkerin seinille. Loput vedet sit reenin jälkeen, niin saa kylmää vettä hanasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom