Tää menee taas vähän
, mutta liittyy myös selän treenaamiseen..
Eihän sitä voi yleistää, että kaikki naiset ei treenaisi kovalla teholla. Uskon, että Trinity teet kovalla teholla. Tuo on vain niin yleistä naisilla ja suurimmalla osalla miehistäkin, että treenitehot on sellaista Tominkin kuvailemaa kuntoilutreeniä. No sekin on totta, että suuri osa salilla kävijöistä on "kuntoilijoita", mutta kyllä ainakin nuoremmat ihmiset haluaa satavarma lisää lihaksia ja niillä tehoilla lihaksia ei tule.
Porukka salilla pitää varmaan mua ihan pimeenä tyyppinä, olen aivan märkä hiestä, hikee tippuu päästä niinku vettä hanasta (juu, käytän hikipyyhettä). Pyörin, puhisen ja kuivailen hikeä 1/2 minuutin välein. Olen niin latautunut ennen sarjaa, että jos joku tulee lähellekkin niin puren siltä pään irti :curs: . Päässä soi MP3-soittimesta jotain Miken lempparibändejä, joista osa onkin ihan hyviä, mutta välillä vituttaa niin paljon se helvetinmoinen karjunta korvaan, että tekis mieli syödä se tanko tai laite jolla teen
.
Tämä on sitä latautumista ja agressiivisuuden hakua, joka on osa tuota treeniä, jonka kautta haen sen tehon niihin sarjoihin. Suuri osa salilla suurinpiirtein haukottelee tai lukee lehteä ennen sarjaa. Silloin ollaan aika metsässä. Niin ja kerrotaan kaikenmaailman kylän juorot. Tähän voisi sanoa että "Shut up and train!.
Kevyistä viikoista ja pumppiviikoista..
Kevyitä viikkoja teen kotona ja syön ruokaa ym. Se on kevyt viikko. En viitsi mennä salille ollenkaan, vaan mielummin lepään kotona. Kevyessä viikossa on varmaan ideana palautella kehoa, mutta mä palautan kehoni jääkaapilla ja sohvalla.
Kevyempää treeniä saatan tehdä mm. loukkaantumisen ja sairastelun jälkeen, koska silloinhan tehojen irti otto on hiukan vaikeampaa.
Pumppiviikon teen sitten haudassa tai makuuhuoneessa. Korkeintaan joskus treenin perään otan muutaman pumppisarjan ihan huvikseni, syytä en tarkemmin tiedä. Haen kai jotakin koordinaatioharjoitusta sillä tms.
Eli treenaamiseni on sitä, että vain raskaita treeniviikkoja. Saatan treenata n. 2-4 vkoa verenmaku suussa (oikeastikkin, koska verenpaineet katkoo joskus nenästäni verisuonia). Sitten makoilen n. 3pv-1vko (riippuen tuosta kovien vkojen määrästä) ja teen kaikkea muuta kuin mitään kehoiluun liittyvää (kevyt vko). Suurimmaksi osaksi löhöilen ja pelaan pleikkaa, katson teeveetä ja surffaan netissä.
Tästä voisikin rakentaa taas jonkun älykkään uuden treadin.